Fitness Seller

Nieuw Bad company 2 - Montage

Ano_61292

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
125
Lengte
1m86
Massa
40kg
Vetpercentage
1%
Ben ik weer eens met een montage, deze had ik nog liggen. Was 1 van mijn eerste montages ooit. Was een windows movie maker file die ik dan in Sony vegas heb gegooid en bewerkt. Wel wat kwaliteits verlies maar ik heb het nog proberen te boosten met color correction etc.

Raten is altijd welkom ;)

http://www.youtube.com/watch?v=0XnM8sOE-L8

Een vermakelijk filmpje, alleen sommige tegenstanders :roflol:

Hehe, +1 voor die poging met de defibrillator. Ik heb het zelf ook vele malen geprobeerd, echter geen resultaat. Is het überhaupt mogelijk?

• Topic Starter Topic Starter
Een vermakelijk filmpje, alleen sommige tegenstanders :roflol:

Hehe, +1 voor die poging met de defibrillator. Ik heb het zelf ook vele malen geprobeerd, echter geen resultaat. Is het überhaupt mogelijk?

hehe, ja spel was toen nog maar net uit. Dus er waren nogal noobs bij, ja het is mogelijk. Alleen is de hit detection in dit spel gewoon ****ed up !

Speel het altijd op ps3 ben er nogal laat mee begonnen dus dan is het idd wel moeilijk inkomen, maar het is echt een goed spel het blijft ook leuk!!

hehe, ja spel was toen nog maar net uit. Dus er waren nogal noobs bij, ja het is mogelijk. Alleen is de hit detection in dit spel gewoon ****ed up !

Klopt, ze hadden het spel nooit rechtstreeks moeten porten van console naar pc. Echter, lead designer David Goldfarb van DICE heeft wel aangegeven dat battlefield 3 voor de pc een speciale behandeling krijgt. Ik mag inderdaad hopen dat ze dan die hitboxen aanpassen.

Ik speel het spel niet op regelmatige basis maar overigens wel met plezier. Die hitboxen zijn alleen echt frustrerend.

Battlefield 3 niet exclusief voor pc

Door Jurian Ubachs, dinsdag 4 januari 2011 11:13, views: 20.108

Electronic Arts' first-person shooter Battlefield 3 zal niet exclusief op de pc worden uitgebracht. Lead designer David Goldfarb van DICE heeft via Twitter bevestigd dat Battlefield 3 ook op andere platforms zal verschijnen.

Volgens de designer geeft DICE de pc-versie wel een speciale behandeling. "We geven zoveel extra aandacht aan de pc-versie dat het zelfs voor ons buitengewoon is", aldus Goldfarb. Het is de eerste keer dat een DICE-medewerker met zoveel woorden bevestigt dat Battlefield 3 niet alleen op de pc verschijnt.

De speciale behandeling die de pc-versie krijgt, houdt in elk geval in dat deze versie draait op de Frostbite 2.0-engine, die voor DirectX 11 is bedoeld. DICE gaat zelfs zo ver dat Windows XP, en daarmee DirectX 9, niet meer wordt ondersteund; pc-gamers met Windows XP zullen moeten upgraden naar Vista of Windows 7. Volgens de cijfers van Steam gebruikte in december 2010 ruim een kwart van zijn gebruikers nog Windows XP, dat alleen Windows 7 voor zich hoefde te dulden als populairste OS onder Steam-gebruikers.

De DirectX 11-ondersteuning voor de pc-versie betekent ook dat het spel er op de console anders zal uitzien. Omdat de Xbox 360 niet overweg kan met DirectX 10 of hoger, moet DICE de rendering in de engine voor de console-versie aanpassen.

Hoewel Battlefield 3 nog niet officieel is aangekondigd, liet EA-directeur John Riccitiello in december al weten dat het spel in de tweede helft van 2011 verschijnt. Voordat het zover is verschijnt er eerst een bèta van het spel, waaraan gamers die de Limited Edition van Medal of Honor hebben gekocht in elk geval kunnen deelnemen

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, ze hadden het spel nooit rechtstreeks moeten porten van console naar pc. Echter, lead designer David Goldfarb van DICE heeft wel aangegeven dat battlefield 3 voor de pc een speciale behandeling krijgt. Ik mag inderdaad hopen dat ze dan die hitboxen aanpassen.

Ik speel het spel niet op regelmatige basis maar overigens wel met plezier. Die hitboxen zijn alleen echt frustrerend.

Yup, daarom wacht ik ook op battlefield 3. En ik hoop dat het ook meer zoals battlefield 2 is dan bad company 2, had veel meer plezier in BF2

beter maak je eens een cs1.6 filmpje met alle cheats enabled!
op een security server die bomvol zit

trollolololol

NOOB!
CHEATEr!
OMG WHAT IS THIS SHIT!

iedereen knifed dan zegt er zo eentje , is someone hacking ?

Leuke montage bro, goed gedaan. :D

Ik speel BC2 ook weer, vooral die nieuwe map Heavy Metal kan ik wel waarderen.

Niemand die BFBC2 Vietnam speelt?

beter maak je eens een cs1.6 filmpje met alle cheats enabled!
op een security server die bomvol zit

trollolololol

NOOB!
CHEATEr!
OMG WHAT IS THIS SHIT!

iedereen knifed dan zegt er zo eentje , is someone hacking ?

Het hele cheat aspect in cs, dat is echt te grappig. De mensen die cheats gebruikten die raakten zelf met cheats nog weinig. Het leidde dan vaak ook tot grote frustratie bij cheaters, het feit dat je zelfs met cheats enabled nog regelmatig dood gaat. Daarbij konden sprays op de muren enige verlichting bieden, ogc aimbots reageerden daarop. Erg vermakelijk :D

Ik heb het de eerste weken geregeld gespeeld, maar uiteindelijk ben ik toch maar weer overgestapt naar BFC F2 bad company 2.

Laatst bewerkt:
Leuke montage bro, goed gedaan. :D

Ik speel BC2 ook weer, vooral die nieuwe map Heavy Metal kan ik wel waarderen.

Bedankt, ik vind vooral oasis een vette map om te spelen. Heavy metal is toch die big ass map hé?

---------- Toegevoegd om 14:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

nope, maar ik ga het wel halen is maar 10 euro fzo. En het is het wel waard zeggen ze. Heb ook veel gezien/en gelezen dat de wapens zelf meer cod achtig zijn ivm met recoil etc.

Bedankt, ik vind vooral oasis een vette map om te spelen. Heavy metal is toch die big ass map hé?

Oasis is ook vette map idd en Heavy Metal is die big ass map ja met vaak overvloed aan snipers.

Is je ingame nick ook "Decapitator"!? Ga ik even de stats bekijken. :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Black ops > Bad company 2

Terug
Naar boven