MuscleMeat

Badr Hari vs Alistair Overeem

Maar zijn er woorden gevallen ofzo tussen hun twee want die speech op het einde over respect ?

Heb gehoord dat hari overeem zou beledigd hebben ivm met het MMA,
Hari zou overeem verweten hebben dat MMA'ers niet op kunnen tegen K-1 guys, dat het mietjes zijn in een rechtstaand gevecht! Op die uitspraak zou overeem direct gereageerd hebben met de toestemming tot een gevecht in hari zijn sT (K-1).

Heb hier geen bron voor maar denk wel dat het juist is aangezien dat overeem het na het gevecht had over respect voor de MMA'ers...

ps. KEIGOED DAT DIE SMERIGE CRAPULEUZE LAFAARD EENS GOED OP ZIJN BEK HEEFT GEHAD!!!! ha ha ha 2 keer geveld in de EERSTE RONDE door iemand die dan nog in een andere sporttak zit!! hahahahahaha
(sorry, liet me even gaan, moet kunnen op nieuwjaar):D

hehe vind het prachtig om te zien ja vooral omdat dat badr al eens gezegt had dat remy geen kampioen was enz enz. wat badr deed toen remy op de grond lag en dan die reacties van badr als ze hem interviewen. sorry maar dat was weer typisch marokaans

echt een mooi gevecht. Helemaal om het verhaal wat er achter zit wat jeronimow vertelde. Hari is lekker bezig de laatste tijd..

Wel frappant dat Hari voor deze K1 partij een tweede gevecht op MMA regels heeft toegezegd. Ben benieuwd of hij mans genoeg is om nogmaals tegenover Overeem in de ring te verschijnen. Zo ja, wordt hij zowel staand als op de grond gepwnd.

Wel frappant dat Hari voor deze K1 partij een tweede gevecht op MMA regels heeft toegezegd. Ben benieuwd of hij mans genoeg is om nogmaals tegenover Overeem in de ring te verschijnen. Zo ja, wordt hij zowel staand als op de grond gepwnd.

Badr Hari (loser)
Q: The K-1 fighters haven't done well tonight. What do you think about that?
A: A fighter is a fighter. I don't see it as MMA vs. K-1, I just see it as one fighter against another fighter. Today was their lucky day and I don't think it says that MMA is stronger than K-1.

Q: Why do you think you lost today?
A: I was in a big tournament just a few weeks ago so it is very difficult to stay focused. I took this fight because I like fighting, but it was too difficult to stay focused in such a short period of time. That's why I don't think I'll be fighting in the Dynamite show any more [because I plan to be in the K-1 tournament final again next year].

Q: Overeem talked about the MMA rules fight that you two are supposed to have eventually.
A: There won't be an MMA fight in the near future. I'm a stand-up fighter and that's what I do. I'll be focusing on stand-up.

Alistair Overeem (Winner)
Q: Your thoughts about the fight?
A: Badr Hari challenged me and we agreed to two fights: one with K-1 rules and one with MMA. This was the K-1 fight.

Q: Your thoughts about your opponent?
A: He's a great athlete, but he has no respect. No respect for fighters, for other people, and especially for DREAM fighters. I think that's not good. That's why I don't like him.

Q: You were fighting in the less-familiar K-1 ring and you won. Is it even worth it to fight Badr Hari in DREAM rules?
A: My management and FEG both agreed on it, and he challenged me. A deal is deal.

Q: Do you have a message for Badr Hari?
A: Let's just see if he shows up for the DREAM fight.

Q: Any comment on Mirko's 6-month leave of absence for recovery from his upcoming surgery?
A: I wish him the best of luck in his recovery. It's unfortunate that I won't be able to fight him, but it's not a priority. I wan't to fight the current K-1 champion, Remy Bonjasky.

Q: in K-1 or MMA rules?
A: Of course, K-1 rules. When I challenge someone I fight their rules. It's meaningless to do otherwise.

Q: Anyone you want to fight in MMA?
A: Fedor Emelianenko.

lijkt er niet op dus

Overeem heeft helemaal gelijk wat dat respect betreft. Toffe gozer en erg goede/sportieve vechter volgens mij, respect! :D

Jammer, ik had gehoopt dat dat stuk stront nooit meer in een ring zou mogen staan na zijn actie op de K1.

Hehe, daar ga je Hari met je grote bek.:roflol:

nou de uitlatingen die hij deed nadat hij crocop zn ballen zn strot in knalde met zn knieen, waren nou ook niet erg netjes.

Inderdaad, wel grappig dat juist Overeem over respect begint. :D

Desalniettemin een prima overwinning natuurlijk. Hari op brute wijze de mond gesnoerd.

nette hoek, wat een beest is die alistair geworden

Alistair is inderdaad een flinke jongen geworden. Staat duidelijk stijf van de roids, jammer genoeg. UFC carrière zal er voorlopig niet in zitten.

Erg mooie beelden om sukkel Hari 2x een down te zien krijgen met een K.O. als eindresultaat... heerlijk.

Volgens mij wordt daar getest.

Terug
Naar boven