XXL Nutrition

Badr Hari vs Alistair Overeem

Badr zit niet goed in zijn vel. Als hij zo doorgaat zie ik hem nog in de gevangenis belanden.

Tjeck Alistair zijn hyves dan, die reactie eronder. Wat een banaan, incl adres en naam.

http://alistair-overeem.hyves.nl/fotos/377289417/0/vTkF/?&pageid=3SVUV4PEJ90KW8S4

ey alistair

je krijgt je straf nog wel wat je met badr hebt gedaan jongen ik ging er kapot van maar zoals ik al zij je krijgt je straf nog want kom dan tegen kogel vechten kogel heeft geen ogen vriend gelijk in je nek

want wat je met badr hebt gedaan ben ik niet vergeten en zal ik niet vergeten je hebt hem knock out geslagen zat nog live aan het kijken maar komt goed ik zal je nog wat vertellen er komt geen rematch mma rules dat je dat maar weet en niet denken dat je nu zo naar buiten gaat lopen je moet naar het volgende station en dat is in en kist richting suriname ik denk dat je daar aan toe bent je hebt mijn beste vriend net mijn broer knock out geslagen denk je dat ik jou dat ga vergeven denk jij dat denk je dat echt luister ik zie jou nog weet waar je traint op mijn moeders dood dat jij er echt van langs gaat krijgen en niemand ken je daar helpen en ook niemand ken je iemand die tegen kogel kan vechten ik niet ik ken alleen mensen die begraven worden

Zielig ventje

Kan beter opgenomen worden bij het pieterbaan.

Sad.

Geweldig dit!

Tieves ik wist dat Overeem flink massa aan het pakken was, maar dit slaat alles. Z'n kop knalt bijna uit elkaar! i'don't mind though. Z"n broer heb ik laatst gezien, ook z'n beest. Ik zou m'n hand breken op z'n kaak, maar niet geprobeerd ook.
Schitterend die speech na z'n gevecht.
En Hari gaat op zeker geen MMA gevecht doen, zo'n lafbek is het.

Hoe is het eigenlijk met z'n straf die hij zou krijgen, ik dacht dat K1 daar vrij duidelijk in was dat er nog maatregelen zouden komen.....

ik dacht dat K1 daar vrij duidelijk in was dat er nog maatregelen zouden komen.....

Mag gewoon meedoen volgend jaar alleen moet hij z'n prijzen geld inleveren volens mij. Ze straffen niet zo snel in Japan als je populair bent kan je veel maken.

denk maar aan Sapp en le Banner.

Vaag. Kan me niet voorstellen dat die UFC gasten niets gebruiken.

In Japan is de dopingcontrole niet goed, als die er al is. Daarom vechten gasten zoals Sapp, Overeem etc. daar ook, en dat is ook de reden dat de meeste gasten uit Pride opeens niet presteren in de UFC. In de UFC zal ongetwijfeld ook gebruikt worden, maar is de dopingcontrole veel beter. Veel gasten die in de UFC komen met een goed fysiek hebben dat eerst opgebouwd in andere organisaties. Kijk maar naar het verschil in fysiek bij Brock Lesnar bijvoorbeeld in z'n WWE periode en nu. Zelfde bij jongens als Mark Coleman en Kevin Randleman. Er worden ook daadwerkelijk jongens geschorst bij de UFC, zoals onlangs nog Chris Leben en daarvoor Sean Sherk.

Alleen waarom is Frank Shamrock nooit gepakt op doping bij de UFC volgens mij is het net als in Japan, gevechten waar de UFC veel geld aan verdienen worden regels wat versoepelt.

Frank is nu niet echt overdreven groot of sterk en heeft al lang niet meer in de ufc gevochten. In die tijd was het volgens mij nog niet getest.

Alleen waarom is Frank Shamrock nooit gepakt op doping bij de UFC volgens mij is het net als in Japan, gevechten waar de UFC veel geld aan verdienen worden regels wat versoepelt.

Er glippen er altijd een paar doorheen natuurlijk, en de tijd dat Frank Shamrock in de UFC vocht is alweer bijna 10 jaar geleden. Hij heeft ook maar een jaartje of 2 bij de UFC gezeten geloof ik?

Frank is nu niet echt overdreven groot of sterk...

True :)

Wel grappig is dat Ken Shamrock zijn broer Frank beschuldigt van AS gebruik. Ken Shamrock kan beter naar zichzelf kijken.

Ik bedoelde ken Shamrock ik vergis me altijd met hun namen

Heb gehoord dat hari overeem zou beledigd hebben ivm met het MMA,
Hari zou overeem verweten hebben dat MMA'ers niet op kunnen tegen K-1 guys, dat het mietjes zijn in een rechtstaand gevecht! Op die uitspraak zou overeem direct gereageerd hebben met de toestemming tot een gevecht in hari zijn sT (K-1).

Heb hier geen bron voor maar denk wel dat het juist is aangezien dat overeem het na het gevecht had over respect voor de MMA'ers...

Is idd waar. Volgens mij bij de laatste DREAM (6)? kwam hij even in de ring en begon allerlei onzin te lullen, erg triest...Alleen jammer dat ze het niet goed registreerde...

Volgens mij is het ook geen Gladiator. Ik meen mij te herinneren dat ik deze song heb gehoord in 'Man on Fire' van Denzel Washington. Heb gisteren al gezicht maar kon hem niet vinden..

edit: klopt toch wel :D

Dat liedje heet volgens mij the end(man on fire). Wel van dezelfde artiest en de liedjes lijken ook wel redelijk op elkaar

in de k1 word echt niet gecontroleerd - ik zie toch regelmatig van die circusfiguren voorbij komen die wel iets hebben genomen en waarom vraag je je af , want ze kunnen er niks van

ik blijf toch een hari-fan

Terug
Naar boven