- Waardering
- 2
Vaag. Kan me niet voorstellen dat die UFC gasten niets gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Badr zit niet goed in zijn vel. Als hij zo doorgaat zie ik hem nog in de gevangenis belanden.
ik dacht dat K1 daar vrij duidelijk in was dat er nog maatregelen zouden komen.....
Vaag. Kan me niet voorstellen dat die UFC gasten niets gebruiken.
Alleen waarom is Frank Shamrock nooit gepakt op doping bij de UFC volgens mij is het net als in Japan, gevechten waar de UFC veel geld aan verdienen worden regels wat versoepelt.
Heb gehoord dat hari overeem zou beledigd hebben ivm met het MMA,
Hari zou overeem verweten hebben dat MMA'ers niet op kunnen tegen K-1 guys, dat het mietjes zijn in een rechtstaand gevecht! Op die uitspraak zou overeem direct gereageerd hebben met de toestemming tot een gevecht in hari zijn sT (K-1).
Heb hier geen bron voor maar denk wel dat het juist is aangezien dat overeem het na het gevecht had over respect voor de MMA'ers...
Volgens mij is het ook geen Gladiator. Ik meen mij te herinneren dat ik deze song heb gehoord in 'Man on Fire' van Denzel Washington. Heb gisteren al gezicht maar kon hem niet vinden..
edit: klopt toch wel![]()