Fitness Seller

Badr Hari weer betrokken bij mishandeling?

als hij niets mee te maken heeft dan in de kranten recht zetten. verder geen medelijden gezien eerdere feiten
anders (ook vanwege weggaan en ontkenning) paar jaartjes zitten en schorsen voor eeuwigheid

hoe liep ook alweer af met die portier. 9 van de 10 mensen zouden niet durven getuigen gok ik

portier kreeg volgens mij 5 roodjes om zijn verklaring in te trekken maar dat is wat ik had gehoord.

**** crimesite.
Nemen zomaar van alles klakkeloos aan.
Iedereen kan zomaar anoniem iets melden en zonder enige vorm van research wordt het geplubiceert, zolang het maar volk trekt.

**** crimesite.
Nemen zomaar van alles klakkeloos aan.
Iedereen kan zomaar anoniem iets melden en zonder enige vorm van research wordt het geplubiceert, zolang het maar volk trekt.

+++

en wat zelfs nog erger is, is dat de Telegraaf dit klakkeloos overneemt. Zoals ze wel vaker doen met allerlei berichten trouwens..

Wel toevallig dat Badr vaak bij dit soort dingen betrokken raakt zeg..
Als het waar is: opsluiten voor een paar jaar!

Vraag me af of het waar is. Zoals dit verhaal geschreven is, de stijl, woordkeuze, etc. dat komt niet erg betrouwbaar over. Denk dat het fake is maar ja met Badr weet je nooit.

Mss was het wel Estelle met d'r Gucci handtasje!

De betrokkenheid werd maandag in alle toonaarden ontkend door de kickbokser, maar dinsdag bleek dat de politie toch nog niet klaar was met Hari. Zijn kleding werd, in verband met het onderzoek naar de mishandeling, in beslag genomen.

Ficq bevestigt dat de kleding van haar cliënt in beslag is genomen, maar benadrukt dat Hari zondag al vrijwillig met de politie wilde praten. 'Wij hebben zondag al aangegeven voor een gesprek langs te willen komen, maar hier was geen behoefte aan vanuit de politie'.

UPDATE: De politie bevestigt tegen AT5 dat Hari inderdaad nog niet is gehoord in de zaak. 'Maar we zijn zeker van plan hem te spreken. Er zijn meerdere getuigen, die we allemaal willen horen'.

http://www.at5.nl/artikelen/83879/advocaat-hari-we-wilden-praten-met-politie

Slachtoffer lijkt ie geval proffesioneel in elkaar getrapt te zijn, oa gebroken been etc. Hoop dat ie aangifte tegen de dader durft te doen :(

Volgens de krant ligt het slachtoffer, de in de reiswereld bekende multimiljonair Koen Everink, zwaargewond in een ziekenhuis. Er zouden maatregelen zijn genomen om de veiligheid van Everink in het ziekenhuis te garanderen. Everink heeft door schoppen en trappen ernstig beenletsel en zal mogelijk nooit meer normaal kunnen lopen. Daarnaast heeft hij door vuistslagen diverse breuken in zijn gelaat.

http://www.at5.nl/artikelen/83876/telegraaf-kleding-badr-hari-in-beslag-genomen

Als je rijk bent heb je geen lijfwachten nodig wel als je moet vrezen voor je leven.

Maar als de politie al kleding in beslag neemt zijn ze toch al gewoon bezig met bewijs verzamelen tegen een verdachte ? Dan heeft die rijke gast dus al verklaard hoe of wat....en zoeken ze nu naar bloed van de beste man op de kleren van Hari.

Als je rijk bent heb je geen lijfwachten nodig wel als je moet vrezen voor je leven.

Maar als de politie al kleding in beslag neemt zijn ze toch al gewoon bezig met bewijs verzamelen tegen een verdachte ? Dan heeft die rijke gast dus al verklaard hoe of wat....en zoeken ze nu naar bloed van de beste man op de kleren van Hari.
klopt maar je gaat toch naar een feest/festival waar veel drugs en geweld plaats vind dan kan je toch verwachten dat er geweld kan komen richting jouw.

klopt maar je gaat toch naar een feest/festival waar veel drugs en geweld plaats vind dan kan je toch verwachten dat er geweld kan komen richting jouw.

Je gaat toch naar een feest/festival om een feestje te bouwen en verwacht je niet dat je door een opmerking invalide getrapt wordt.
Raar verhaal sowieso, op ieder festival waar waar ik me bevind is de security ruim vertegenwoordigt, en nu toevallig in zo'n skybox niet? Camera beelden? Wtf :rolleyes:

Je gaat toch naar een feest/festival om een feestje te bouwen en verwacht je niet dat je door een opmerking invalide getrapt wordt.
Raar verhaal sowieso, op ieder festival waar waar ik me bevind is de security ruim vertegenwoordigt, en nu toevallig in zo'n skybox niet? Camera beelden? Wtf :rolleyes:

Woordenwisseling en een paar klappen uitdelen kan makkelijk zonder dat 1 beveiliger maar iets opmerkt. Zoals Hari het zegt hebben beveiligers hem ook weggeleid. Dus matten in skybox (Hari dader of niet) dan weglopen uit de box en dan beveel je de beveiligers je ergens te brengen waar je de ArenA uit kan zonder dat hun weten hoe of wat. Dat zal de politie nu dus gaan zoeken wat die beveiligers te zeggen hebben.

Woordenwisseling en een paar klappen uitdelen kan makkelijk zonder dat 1 beveiliger maar iets opmerkt. Zoals Hari het zegt hebben beveiligers hem ook weggeleid. Dus matten in skybox (Hari dader of niet) dan weglopen uit de box en dan beveel je de beveiligers je ergens te brengen waar je de ArenA uit kan zonder dat hun weten hoe of wat. Dat zal de politie nu dus gaan zoeken wat die beveiligers te zeggen hebben.
denk niet dat dit een paar klappen was, veel mensen moeten het gezien hebben

Alsof die man zomaar in elkaar getrapt wordt. die skyboxen zitten vol met criminelen, iedereen kan het wel gedaan hebben. Badr is gewoon een simpele gozer, natuurlijk is hij vaak op plekken waar iets gebeurt, dat is iedereen die in Amsterdam of een andere grote stad woont, alleen word hij wel herkend en de rest van de mensen die er omheen staan niet.

Terug
Naar boven