Fitness Seller

"Politie wil verklaring tegen Badr Hari"

Badr Hari is gisteravond door de politie, op het bureau aangehouden.
Zal daar wel moet overnachten, en vandaag verder verhoor.
We zullen dus nog even moeten wachten op wat daar allemaal uit komt rollen.:)

edit:
nu net ook vernomen dat Badr Hari vandaag een aantal uren is verhoord, mag vandaag ook nog slapen op het hoofdbureau van politie. Vrijdag wordt Badr voorgeleid aan de rechter-commissaris.

Laatst bewerkt:
Badr Hari zijn verblijf in een hotel van jusitie is vrijdag door de rechter-commissaris met 14 dagen verlengd.

Dit is funest voor zijn carriere, hij staat straks alweer bijna een jaar op non-actief. Dood en dood zonde.

Voor een vechtpartij 14dagen + 3 dagen zitten?? wtf man dat is echt absurd

Ja dat krijg je als je al meerdere veroordelingen op je naam hebt staan,
Vergeet daarbij ook niet dat Badr zich door zijn "vlucht" naar Marokko zich niet geliefd heeft gemaakt bij justitie.
Hij heeft een zeer goede advokaat tot zijn beschikking, en dan toch 14 dagen verlenging.

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Dit is funest voor zijn carriere, hij staat straks alweer bijna een jaar op non-actief. Dood en dood zonde.

Idd dit komt zijn vechtsportcarriere niet ten goede, maar het is natuurlijk wel een beetje 'eigen schuld - dikke bult'.

Ja dat krijg je als je al meerdere veroordelingen op je naam hebt staan,
Vergeet daarbij ook niet dat Badr zich door zijn "vlucht" naar Marokko zich niet geliefd heeft gemaakt bij justitie.
Hij heeft een zeer goede advokaat tot zijn beschikking, en dan toch 14 dagen verlenging.

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

Idd dit komt zijn vechtsportcarriere niet ten goede, maar het is natuurlijk wel een beetje 'eigen schuld - dikke bult'.

Wat was de reden tot die 14 dagen verlening dan? of is dat niet gepubliceerd?

Wat was de reden tot die 14 dagen verlening dan? of is dat niet gepubliceerd?

Denk gezien deze situatie, dat jusititie even tijd nodig heeft voor bewijs en daarbij kan worden geschetst dat Badr vluchtgevaarlijk is. Ja dan wordt je gewoon even voor 14 dagen in bewaring gesteld, dit kan verlengd worden tot 3 x 30 dagen etc.
We moeten dus weer even afwachten wat er uit de hoge hoed van justitie word getoverd.

Denk gezien deze situatie, dat jusititie even tijd nodig heeft voor bewijs en daarbij kan worden geschetst dat Badr vluchtgevaarlijk is. Ja dan wordt je gewoon even voor 14 dagen in bewaring gesteld, dit kan verlengd worden tot 3 x 30 dagen etc.
We moeten dus weer even afwachten wat er uit de hoge hoed van justitie word getoverd.

Maar die portier had toch geen aanklacht ingediend meende ik te lezen? zonder aanklacht volgens mij geen zaak

Maar die portier had toch geen aanklacht ingediend meende ik te lezen? zonder aanklacht volgens mij geen zaak

Ja in principe heb je gelijk, zijn de mazen bij justitie, er zijn ook getuigen destijds ter plaatse verhoord, denk dat justitie wel iets heeft om een zaak van te maken, ander had Ficq Badr wel vrij gepraat.

ik las ergens dat er camera beelden waren v andaar dat die vast zit

Dat zal hem leren. Dat hij in het vervolg ook maar lekker in Marokko blijft. Het is een goede vechter, maar met een zwaar onprofessionele mentaliteit.

Hoeveel gros bestellen we?

badrb.jpg

kleine update omtrent badr hari
Hari: Ik heb niet geslagen

AMSTERDAM - K1-vechter Badr Hari geeft toe dat hij aanwezig was voor de club aan het Leidseplein waar in februari een portier zwaar werd mishandeld. Maar hij zegt meteen te zijn weggegaan en zelf niet te hebben geslagen.
Dit schrijft Het Parool vandaag op basis van een bron dicht bij het onderzoek.

Hari heeft vrijdag een uitgebreide verklaring afgelegd over de zaak. De raadkamer van de rechtbank heeft besloten hem nog veertien dagen in de cel te houden, zodat de politie getuigen kan verhoren aan de hand van Hari's uitspraken.

Advocaat Bénédicte Ficq van Hari wil over de zaak slechts zeggen dat Hari 'in alle openheid verteld heeft wat hij van het gebeurde weet'. ''De officier van justitie krijgt nu twee weken om het verhaal op een aantal punten te checken.'' (HET PAROOl)

• Topic Starter Topic Starter
thnx..

Terug
Naar boven