AndroidHealthClinic

"Politie wil verklaring tegen Badr Hari"

Briekie;5274995 Trouwens. Brilleman heeft geld aangenomen om iemand om te leggen en vervolgen met die persoon afgesproken dat deze moest verdwijnen. Dan id het natuurlijk niet raar dat je in een ton word gestopt.[/QUOTE zei:
Het was een reply op een voorbeeld, en hoezo trouwens, dat zeg ik toch.
Brilleman en een maatje, ik noem hem even M, moesten destijds drugshandelaar Ferrol omleggen, echter dat deden ze niet, gooiden het op een akkoordje met Ferrol, M smeerde het shirt van Ferrol onder de ketchup,maakte polariod foto's als bewijs dat de aanslag was gelukt. Echter Bruinsma kreeg hier lucht van en liet M vermoorden. Hij liet Brilleman in de waan dat hij van niets wist en gebruikte Brilleman nog even 3 jaar lang om dan......
Maar ja waar maken wij ons druk om is al jaren geleden.;)

Heh shit was weer off topic

Huh? Ik las echt heel wat anders kerel. My bad. Maar inderdaad het is allemaal niet belangerijk. Ik hoor dit soort dingen altijd, en dan bemoei ik me soms overal mee terwijl ik achteraf denk hou je er buiten.

Maar dino is wel een van de vele personen waar bader bevriend mee is en deze zijn echt niet te vergelijken met Bruinsma.

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------

Trouwens. Brilleman heeft geld aangenomen om iemand om te leggen en vervolgen met die persoon afgesproken dat deze moest verdwijnen. Dan id het natuurlijk niet raar dat je in een ton word gestopt.

Het gaat er niet om hoe of wat....

Ik wijs er alleen op dat het niks zegt met wie je bevriend bent.
En daar gaf ik dat als voobeeld bij.

Ik hoor dit soort dingen altijd, en dan bemoei ik me soms overal mee terwijl ik achteraf denk hou je er buiten.

Hé niet zo negatief man, je mag toch je mening geven, en het is een forum dus mag jij je er ook mee bemoeien, dus meng je gewoon in de discussie, deal?:)

• Topic Starter Topic Starter
Update..

De voor zware mishandeling gezochte K1-vechter Badr Hari komt naar verwachting deze week terug naar Nederland.

Dat bevestigt zijn manager Simon Rutz tegen AT5 naar aanleiding van een tweet van organisator It's Showtime, waarvan Rutz eigenaar is. "We hebben goede berichten dat Badr later deze week terug is", aldus Rutz.
Maandagavond liet It's Showtime op Twitter weten dat Hari onderweg is naar Nederland. Hari's advocaat Bénédicte Ficq liet dinsdagochtend nog weten het bericht "te bevestigen noch te ontkennen."
Badr Hari wordt door de politie gezocht in verband met de zware mishandeling van een portier van club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen in februari van dit jaar. Hij is hoofdverdachte in die zaak.
De K1-vechter ontkent dat hij iets met de zaak te maken heeft, maar vluchtte wel naar Marokko.
De portier van Blinq liet afgelopen weekend nog weten dat hij door de politie onder druk is gezet om aangifte te doen tegen Hari. Volgens hem was de vechter op de bewuste avond niet in de club.

Bron: AT5

Inderdaad dat was mijn punt.

En dino was ook portier dus dat zeg ook niks.

Dino begon als portier, dat is wel even heel wat anders.

OP:

Portier doet logischerwijs geen aangifte uit angst voor represailles. Criminele circuit en professionele vechters zijn veelal geen rare combinatie.

Dino begon als portier, dat is wel even heel wat anders.

OP:

Portier doet logischerwijs geen aangifte uit angst voor represailles. Criminele circuit en professionele vechters zijn veelal geen rare combinatie.

Lees jij wel goed?? ik zeg toch was....

Het gaat mij om, onderschat mensen nooit

Nee maar als je hem nu nog niet begrijpt is het jou probleem...

Onderschat nooit je/een tegenstander, de normale buurman van de overkant kan zelfs levensgevaarlijk zijn.
Daar hoef je geen crimineel of kickboxer voor te zijn.

heeft niks met onderschatten te makken, is gewoon realistisch. iedeen kan iemand wat aandoen, maar wat voor gevolgen heeft dat dan voor jou,je familie, je vrienden. is wel heel makkelijk gezegd, het maakt niet uit wat je achterban is.

@ penose:) & @ Doo , Het is nu wel duidelijk toch? Shake hands, en get on topic.:) (anders blijft het zo op en neer gaan over niets):D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Hoor net op het nieuws dat Hari zich vandaag meld op het politiebureau.

Dit volgens zijn manager.

De gezochte K1-kickbokser Badr Hari meldt zich woensdagmiddag bij de politie. Dat bevestigt zijn advocaat Bénédicte Ficq. Volgens de raadsvrouw zal Badr Hari een verklaring afleggen waarin hij opnieuw ontkent betrokken te zijn bij de zware mishandeling van een portier van een club in Amsterdam.

Tegenover AT5 zei Simon Rutz, de manager van Badr Hari, dat hij tussen 16.00 uur en 18.00 uur het hoofdbureau van de Amsterdamse politie aan de Elandsgracht binnen zal lopen. Ficq wilde alleen kwijt dat hij al in het land is, maar 'had verder geen enkele behoefte aan een verdere toelichting'.

Anderhalve maand geleden liet Badr Hari - die in de in Azië mateloos populaire vechtsport K1 bekendstaat om zijn vuige spel - weten naar Marokko te zijn gegaan om rust te pakken. Hij zei niets te maken te hebben met de mishandeling van een portier van club Blinq in februari.

De portier beweerde overigens zaterdag ook tegenover AT5 dat Badr Hari niets met de mishandeling van doen zou hebben. De portier zou door de politie onder druk zijn gezet om tegen hem te getuigen, maar hij zou Badr Hari nog nooit hebben ontmoet.

De politie noemde het vreemd dat Badr Hari volgens de portier die avond niet aanwezig was bij de club. "Dit past niet in het beeld dat we op het moment hebben van wat er die avond zou zijn gebeurd."

Bron: nieuws.nl

Het was net op AT5 nieuws, Badr Hari heeft zich inderdaad gemeld bij de politie.
Wordt nog wat, politie heeft een ander beeld van wat er die avond gebeurd is dan de portier en Hari.:rolleyes:

Ben bang dat de politie naast het netvist, en Hari zich kan concentreren op het reserve gevecht bij de K1 tegen...... Hesdy Gerges.:D

Terug
Naar boven