XXL Nutrition

OM eist 4 jaar cel tegen Badr Hari

strop1.gif

Ik schat dat hij nog een half jaar krijgt buiten z'n voorarrest, of heel misschien een taakstraf.

Nee klopt niks van voor een poging doodslag is er gewoon sprake van een ernstige mishandeling.

Klassering

Mishandeling ( voor ons een bitchslap)
Zware mishandeling ( meerdere klappen)
Poging doodslag ( ernstige mishandeling dan al niet met letsel)
Poging moord ( iemand mishandelen met een voorwerp knuppel etc)
Moord met voorbedachte raden ( spreekt voor zich)

In al deze gevallen is er sprake van opzettelijk toebrengen van schade aan de ander. Dus opzet is er altijd ( geen vereisten voor de aanklacht die badr heeft)

---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------

+1

Justitie gaat altijd voor de hoofprijs. Het is aan de rechter daar een oordeel over te geven

Lul niet zo stom man. Doodslag is altijd met opzet, dus poging ook. Moord is ALTIJD voorbedachte rade. Dus poging ook.
Je weet gewoon niet wat opzet is, dus beter praat je er gewoon niet over.

Nee klopt niks van voor een poging doodslag is er gewoon sprake van een ernstige mishandeling.

Klassering

Mishandeling ( voor ons een bitchslap)
Zware mishandeling ( meerdere klappen)
Poging doodslag ( ernstige mishandeling dan al niet met letsel)
Poging moord ( iemand mishandelen met een voorwerp knuppel etc)
Moord met voorbedachte raden ( spreekt voor zich)

Bron???

Wil je niet bashen maar dit is echt complete juridische broscience.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lul niet zo stom man. Doodslag is altijd met opzet, dus poging ook. Moord is ALTIJD voorbedachte rade. Dus poging ook.
Inb4 jessie, de juridische bro scientist, komt met poging tot dood door schuld

tumblr_ldztg1koUX1qeg99ao1_500.jpg

ik voorspel alvast: badr gaat niet meer zitten en krijgt een taakstraf en misschien nog een geldboete.

ik voorspel alvast: badr gaat niet meer zitten en krijgt een taakstraf en misschien nog een geldboete.

Denk dat die wel een flinke straf krijgt (3jr waarvan 1 vw bijv), zeker omdat ze hier een voorbeeldzaak van maken en door zijn houding etc echt geen strafvermindering zal krijgen.

nope ik durf mijn account hier op het spel te zetten.

Denk dat die wel een flinke straf krijgt (3jr waarvan 1 vw bijv), zeker omdat ze hier een voorbeeldzaak van maken en door zijn houding etc echt geen strafvermindering zal krijgen.

Een voorbeeldzaak van maken? Dan zijn ze wel een beetje laat he?! Een voorbeeld zaak maken van iemand die voorheen al herhaaldelijk dezelfde fouten heeft gemaakt en hem dan nu pas als voorbeeld gebruiken, dat kan niet en werkt averechts.

Als iemand 40 boetes heeft gehad, 3x zijn rijbewijs is ingenomen en een kind doodrijdt al 240 uur taakstraf krijgt. Wat denk je dan dat Hari zal krijgen? Hoogstwaarschijnlijk een "foei jongen! niet meer doen!" en een weekje schoffelen.

Never mind jij zal het weten jij weet namelijk alles heel goed pfff doodziek word ik van je. Leer eens lezen wat ik type en kom dan praten want je nu allemaal lult slaat gewoon totaal nergens op dus houd je mond een keer

Never mind jij zal het weten jij weet namelijk alles heel goed pfff doodziek word ik van je. Leer eens lezen wat ik type en kom dan praten want je nu allemaal lult slaat gewoon totaal nergens op dus houd je mond een keer

Verpest nou niet elk topic met je zogenaamde kennis. je bent achterlijker dan het achterste van een derde-generatie incest aap. realiseer dat voordat je onzin post en donder gewoon op

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven