Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Taakstraf? dacht et niet hij gaat sowieso zitten. Zo mild is het nederlandse strafrecht nou ook alweer nietIk schat dat hij nog een half jaar krijgt buiten z'n voorarrest, of heel misschien een taakstraf.
Taakstraf? dacht et niet hij gaat sowieso zitten. Zo mild is het nederlandse strafrecht nou ook alweer niet

Als die gast wegloopt met een taakstrafje zijn de rapen gaarDaarom zeg ik ook heel misschien, eigenlijk wil je het niet geloven maar de rechterlijke macht heeft ons vaker van de stoel laten klappen![]()

Nee klopt niks van voor een poging doodslag is er gewoon sprake van een ernstige mishandeling.
Klassering
Mishandeling ( voor ons een bitchslap)
Zware mishandeling ( meerdere klappen)
Poging doodslag ( ernstige mishandeling dan al niet met letsel)
Poging moord ( iemand mishandelen met een voorwerp knuppel etc)
Moord met voorbedachte raden ( spreekt voor zich)
In al deze gevallen is er sprake van opzettelijk toebrengen van schade aan de ander. Dus opzet is er altijd ( geen vereisten voor de aanklacht die badr heeft)
---------- Toegevoegd om 16:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:14 ----------
+1
Justitie gaat altijd voor de hoofprijs. Het is aan de rechter daar een oordeel over te geven
Nee klopt niks van voor een poging doodslag is er gewoon sprake van een ernstige mishandeling.
Klassering
Mishandeling ( voor ons een bitchslap)
Zware mishandeling ( meerdere klappen)
Poging doodslag ( ernstige mishandeling dan al niet met letsel)
Poging moord ( iemand mishandelen met een voorwerp knuppel etc)
Moord met voorbedachte raden ( spreekt voor zich)

Inb4 jessie, de juridische bro scientist, komt met poging tot dood door schuldLul niet zo stom man. Doodslag is altijd met opzet, dus poging ook. Moord is ALTIJD voorbedachte rade. Dus poging ook.
Je weet gewoon niet wat opzet is, dus beter praat je er gewoon niet over.
Niet als ik er kom werken, geloof me ik zal het ze zeur maken daar achter die tralies![]()
ik voorspel alvast: badr gaat niet meer zitten en krijgt een taakstraf en misschien nog een geldboete.
nope ik durf mijn account hier op het spel te zetten.

Denk dat die wel een flinke straf krijgt (3jr waarvan 1 vw bijv), zeker omdat ze hier een voorbeeldzaak van maken en door zijn houding etc echt geen strafvermindering zal krijgen.
Misschien moeten we een pool starten, iedereen die de straf fout heeft krijgt een perm ban![]()
Lul niet zo stom man. Doodslag is altijd met opzet, dus poging ook. Moord is ALTIJD voorbedachte rade. Dus poging ook.
Je weet gewoon niet wat opzet is, dus beter praat je er gewoon niet over.
Never mind jij zal het weten jij weet namelijk alles heel goed pfff doodziek word ik van je. Leer eens lezen wat ik type en kom dan praten want je nu allemaal lult slaat gewoon totaal nergens op dus houd je mond een keer
Bron
Wil je niet bashen maar dit is echt complete juridische broscience.
. Kan hier wel uitgebreid neer type maar dat zijn de meeste hier niet waard, dat ik er moeite voor ga doen