Fitness Seller

Bal in in me shaker waar is die voor ?

Bezoekers in dit topic

nlajay

Cool Novice
Lid geworden
6 okt 2013
Berichten
205
Waardering
5
Lengte
1m68
Massa
87kg
Ik zelf denk om er in te doen tijdens het shaken als een cocktail, zodat er zo min mogelijk klonten inkomen ? Ik shake momenteel zonder en heb amper tot geen klonten dusjah, kweet niet echt wat zn nut is ????
 
Niemand zegt dat je hem moet gebruiken hé...

Met die 500ml bekers vind ik het toch wel handiger, anders toch vaak klonten.
Hangt vooral af van de beker..
 
Gebruik em altijd en heb nooit klonten oid. Het maakt het shaken makkelijker, maar je kan het prima zonder doen dus :)
 
Vind hem overal handig voor, maak zelfs pannekoekbeslag in me shakebekers:)
 
ik wil ook in een bal in mn shakebeker! heb ik nie !
 
Ik vind het ook super makkelijk. Kreeg hem gratis bij Body en fitshop.
 
Ik zelf denk om er in te doen tijdens het shaken als een cocktail, zodat er zo min mogelijk klonten inkomen ? Ik shake momenteel zonder en heb amper tot geen klonten dusjah, kweet niet echt wat zn nut is ????
Whey shakes etc klonten niet zo maar een aantal gainers met volle melk schijnen nogal hardnekkig klonterig te zijn, vandaar.
 
Minder klonten inderdaad. Vind het beter werken dan zonder.
 
Of wanneer je oats bij je whey ingooit. Zonder bal: klonten, met bal: geen klonten
 
hey het is een sleutelhanger, gewoon cadeautje van B&F
 
Eerlijk gezegd vind ik de shakebekers van B&F hun grootste minpunt en ergens B&F onwaardig. Bekers met zon roostertje zoals XXL of bodylab die hebben vind ik veel prettiger...
 
Inderdaad tegen klonten. Maar mocht je hem kwijt raken of nog geen hebben; zolang het in kunststof is (de shakebeker) en zeker geen glas of aardewerk kun je ook een glazen knikker gebruiken.
 
of je gooit eerst de vloeistof erin, en dan pas de whey/oats, scheelt ook al een hoop.
 
Eerlijk gezegd vind ik de shakebekers van B&F hun grootste minpunt en ergens B&F onwaardig. Bekers met zon roostertje zoals XXL of bodylab die hebben vind ik veel prettiger...

Juist niet, dat rooster is klote schoonmaken. Dat bal ding van B&F werkt prima.
 
Juist niet, dat rooster is klote schoonmaken. Dat bal ding van B&F werkt prima.

Kan met hier compleet bij aansluiten. Die roosters blijft altijd wat tussen zitten en is dus een HEL om schoon te maken. Wou dat ik die balletjes los kon bestellen dan wist ik het wel !
 
Kun je op je nachtkastje zetten als je wil
 
of je gooit eerst de vloeistof erin, en dan pas de whey/oats, scheelt ook al een hoop.

toptip! ben ik ook laat achtergekomen :) altijd eerst de vloeistof!
 
Eerlijk gezegd vind ik de shakebekers van B&F hun grootste minpunt en ergens B&F onwaardig. Bekers met zon roostertje zoals XXL of bodylab die hebben vind ik veel prettiger...

In de 3 in 1 shaker zit er ook een roostertje in :)
 
Back
Naar boven