XXL Nutrition

Bang voor Kanker?

• Topic Starter Topic Starter
Mischien dat finasteride helpt tegen het voorkomen van kanker door anabolen omdat dit een anti androgeen is?

Jij geeft de indruk dat je er helemaal niks aan had kunnen doen als je kanker krijgt. Het heeft natuurlijk wel met factoren te maken. Heb jij een redelijke kans op huidkanker en je gaat ook nog eens regelmatig onder de zonnebank en 3 keer per jaar op vakantie verhoog je de kans toch dusdanig.

Het blijft een kwestie van geluk hebben, maar die is zeker te beinvloeden. Longkanker en roken is daar het beste voorbeeld van. Dat er hier en daar een roker 100 jaar wordt veranderd niks aan de statistieken. Ook niet alle heroine hoertjes hebben hiv.

Ja klopt,

't is hoe je erop reageert ja, en idd '' Dat er hier en daar een roker 100 jaar wordt veranderd niks aan de statistieken. Ook niet alle heroine hoertjes hebben hiv ''

Kanker is DE ziekte van de huidige 'moderne' mens. Als een mens maar oud genoeg zou worden zou hij/zij er imho altijd aan overlijden. En ja, stoffen als nicotine, roids, alcohol, drugs, transvetten etc. kunnen her risico vergroten. Het is maar net of je er aanleg voor hebt. Persoonlijk zou ik me eerder zorgen maken over kankerverwekkende stoffen in de voeding die dezer dagen in de supermarkten te koop is dan over eventuele kankerverwekkende effecten van roids.

Ja.., het is niet zonder gevaren jongens, je kunt jezelf wijsmaken van wel, maar het blijft een beetje gokken :)

Vrouwen met borstkanker krijgen anavar toch?
Het gaat er natuurlijk ook om in welke mate je het gebruikt.
Van alcohol kun je ook lever kanker enzo krijgen. Maar het lijkt me sterk dat je kanker krijgt van 3 biertjes per week.

Bij kanker niet. Bij HIV zou dit wel een mogelijkheid zijn.

Alcohol en anabolen vergelijken is appels met peren vergelijken.

Kanker is DE ziekte van de huidige 'moderne' mens. Als een mens maar oud genoeg zou worden zou hij/zij er imho altijd aan overlijden. En ja, stoffen als nicotine, roids, alcohol, drugs, transvetten etc. kunnen her risico vergroten. Het is maar net of je er aanleg voor hebt. Persoonlijk zou ik me eerder zorgen maken over kankerverwekkende stoffen in de voeding die dezer dagen in de supermarkten te koop is dan over eventuele kankerverwekkende effecten van roids.

Als je geen beginnende kanker hebt, ja.

Helden worden nu eenmaal niet oud. :)

Zijn genoeg knappe koppen erg oud geworden hoor (100+).
Het is maar wat je als heldhaftig ziet hè. ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven