AndroidHealthClinic

bankdruk prestaties jeugd

michelbouman

Novice
Waardering
0
eej,

ik had een vraag,
ik ben net 1 maand 17 en weeg 74 kg en train nu ong 4 maanden,
ik druk nu 1 x 75 kg, is dat een redelijke prestatie voor mijn leeftijd ?
vrg michel

Gezien je leeftijd en lichaamsgewicht wel. Het is niet verschrikkelijk hoog maar ook zeker niet laag.

het is idd geen slechte prestatie uiteraard!
alleen in de bankdruk wereld in wedstrijd verband wel nog aan de lage kant als ik me het goed herinner is mn neef in 2000 nederlands kampioen geworden met een lichaamsgewicht van 67,5 met een bank van 92,5 ook op 17 jarige leeftijd!
dus wil je voor wedstrijden gaan zou ik wel nog even doortrainnen maar het is ook helemaal niet verkeerd om al aan wedstrijden mee te gaan doen het is altijd een goeie ervaring en motivering!

succes :thumbs:

is cv ja :)

eej,

ik had een vraag,
ik ben net 1 maand 17 en weeg 74 kg en train nu ong 4 maanden,
ik druk nu 1 x 75 kg, is dat een redelijke prestatie voor mijn leeftijd ?
vrg michel

wedstrijd niveau (unequiped) zal het record rond de 90-100 zijn. Hangt ook van af welke bond. Dit is op nederlands en belgisch niveau bedoelt, niet wereld :)

Ik vind dat een goede prestatie zeker op die leeftijd:thumbs:,ik kon dat nog niet duwen als ik begon met trainen:Den ik ben begonnen op mijn 19 jaar pas!
Zegt veel wat een zwakkerd dat ik was!:p
Ga zo verder!:wl:

Niet slecht inderdaad, maar wat squat je?

Wat heeft squat ermee te maken??

OT, ik denk dat het ongeveer gemiddeld is of iets hoger.Als je nou bv over een jaar 120 kon banken, dat zou beter zijn;)

ongeveer het zelfde als ik, ik ebn 16 word bijna 17 en duw 3x 75kg

als je goed gedrag vertoont is dit netjes, als je eigenwijs bent zoals ik word je erop afgezeken;)

Het is niet veel, maar je hebt nog zat tijd er sterk in te worden.

ik ben nu 15 jaar 74kg ne ik druk nu 1x 80kg. hoelang train je al wand k vind idt niet zo heel goed.
mvg true mass

ik ben nu 15 jaar 74kg ne ik druk nu 1x 80kg. hoelang train je al wand k vind idt niet zo heel goed.
mvg true mass

niet nodig om te zegge dat niet goed is..
hij drukt 5kg minder dan jij kan,met een goed schema pakt hij je binnen 6 weken.
ik ken een jongetje van net 17 en die bankdrukt 140kg.vergeleken bij jou ben jij dan ook niet zo sterk.

you tell them iron ;) goed bezig kinderachtig gedoe altijd wie meer kan banken

AlexT is 17 en drukt 135. :D

alex is dan ook een beest hé

Lenn weegt ongeveer 78kg en bencht 100kg.

Terug
Naar boven