Fitness Seller

bankdruk prestaties jeugd

is al een redelijk goede bankdruk voor je leeftijd ;)
gewoon goed blijven doortrainen en je gaat steeds hoger ;)

netjes hoor

Als je maar boven je lichaamgewicht druk gaat het goed
Gaat er niet om wat je nu doet gaat er om wat er nog komt

niet nodig om te zegge dat niet goed is..
hij drukt 5kg minder dan jij kan,met een goed schema pakt hij je binnen 6 weken.
ik ken een jongetje van net 17 en die bankdrukt 140kg.vergeleken bij jou ben jij dan ook niet zo sterk.

Inderdaad, ik heb ook 2 maten van 17 en die drukken zo een paar volle sets van 90-100 kg op de bank ;)

dankjewel mathieu (K)

@ Matthieu:

waar train jij de SM onderdelen eigenlijk?
Ik meende ergens te lezen dat je in Eindhoven woont, misschien dat we een keer samen kunnen trainen!

groeten

@Beast20: Ik woon inderdaad in Eindhoven...

SM Onderdelen train ik momenteel niet op een vaste plek. Ik heb eerst in Voorschoten getraind, alleen dat is voorlopig dicht. Verder heb ik een paar keer bij Jimmy Laureys getraind. Dat is vrij dicht bij m'n pa nml. En zo heb ik dus ook nog een keer in Raalte getraind. Echter heb ik dus helaas geen vaste plek dichtbij Eindhoven.

M'n gym trainingen voltooi ik in het SSC. Waar train jij ergens dan?

Ik benchde 130 2x

maar dat haal ik niet meer denk ik, eerst ff weer oppakken en dan probeer ik het wel weer.

@ Matthieu

ik heb ook een aantal keer in voorschoten getraind, maar het is toch net ietsje te ver om er vaak genoeg te kunnen trainen. op dit moment train ik eigenlijk nauwlijks onderdelen, alleen in de sportschool apparaten. wel jammer dat er hier in de buurt geen plaatsen zijn om onderdelen te trainen.

toe ik net 20 was benchde ik 200, niet naturel natuurlijk

ik ben ook 17 en weeg 74,5 kilo en druk 105 (NPB goedgekeurd) en 110 afgekeurd

haha alex

oja en dat maikeltje boog 215 vandaag dus ja wel wow

When i was 12 i could already bench like 300 pounds!!!!111 Wehehe lollerzzzpwnt!!!!1einzwei!

Hey iedereen!
ik wou vragen,
ik weeg dus 67 kg en druk 110kg bankdruk 2-3 x
ik wou dus vragen wat de recorden zijn.
En wanneer er wedstrijden zijn en waar, kan iemand me dat duidelijk maken?
en denk je dat ik het haal in de wedstrijd?

Lol altijd maar dat bankdrukken...........

Terug
Naar boven