XXL Nutrition

Barack Obama president!

Deftige overwinning voor Obama... Ben eigenlijk met name blij dat Palin uit de buurt van dat witte gebouw is gehouden (voorlopig). Obama kan behoorlijk puin gaan ruimen, wens 'em veel succes :D

Toch mooi zo'n zwarte president, kleurt goed bij de uitlaatgassen van 200.000 afgelegde km's, goed voor 135.000 ton CO2 (waarvan grootste deel voor rekening van Obama)
Het enige groene van de verkiezingen zijn de 1,5 miljard dollars die zijn uitgegeven aan de gekte.

En waarom toch altijd dat 'eeuwige' 'God bless America'? Change that mother****er :D

Hahah!
Obama is voor de oorlog, voor wapens, voor de doodstraf en tegen het homohuwelijk

Buitenlands beleid en Defensie

Het Israëlisch-Palestijnse conflict:
Obama heeft zich steeds sterk pro-Israëlisch opgesteld.
Hij is voor steun aan gematigde Palestijnen en voor het isoleren van Hamas.

Cuba:
Obama wil een einde maken aan het status-quobeleid en is er voorstander van de restricties in het verkeer met Fidel Castro c.s. op te heffen.

China:
De senator uit Illinois ziet China ‘noch als vijand noch als vriend’. Wel als belangrijkste concurrent van de Verenigde Staten. Washington moet de Chinezen volgens Obama duidelijk laten weten hoezeer het de manipulatie met de munt, het gesjacher met het industriële eigendom en verkrachten van de mensenrechten afkeurt.

Defensie:
Tijdens een rede in Chicago in 2007 bepleitte Obama een uitbreiding van de strijdkrachten.
Hij stelt voor om het leger en de mariniers met bijna honderdduizend man te versterken.

Irak:
Obama is de enige kandidaat die met recht kan zeggen van begin af aan tegen de oorlog in Irak te zijn geweest.
Hij is niet tegen elke oorlog, maar dan moet het wel een ‘slimme oorlog’ zijn.Hij wil dat eind 2009 vrijwel alle Amerikaanse troepen Irak hebben verlaten.

Iran:
Obama sluit het gebruik van geweld tegen Iran niet uit, maar wil eerst met Teheran rond de tafel gaan zitten.
De senator voelt in het algemeen niets voor een weigering te onderhandelen uit principiële redenen.

Binnenlands beleid

De doodstraf:
Obama vindt dat de doodstraf te vaak en dikwijls inconsistent wordt toegepast.
Toch blijft hij voorstander van de ultieme straf ‘in die gevallen waarin de gemeenschap in zijn recht staat om uitdrukking te geven aan haar extreme woede’.

Abortus:
Abortus moet wettelijk mogelijk zijn binnen de daarvoor door het Hooggerechtshof (bij het arrest Roe versus Wade) gestelde grenzen.
Gezondheidszorg: Obama’s plannen voor de gezondheidszorg bouwen voort op het bestaande systeem.
Hij laat Medicare, de voorziening voor oude en minder vermogende burgers, intact.

Binnenlandse veiligheid:
Obama is kritisch over de manier waarop de federale gelden ter voorkoming van terreur worden ingezet.
Hij wil dat er veel meer geld naar evident kwetsbare plekken gaat.
Nu is het zo dat er om politieke redenen voor een seinwachtershuisje in het ontvolkte Montana relatief net zo veel geld wordt ingezet als voor treinstation Grand Central in New York.

[Link niet meer beschikbaar]

Lijkt me dat het dus wel meevalt met dat 'anti-oorlog' van Obama. Met deze standpunten ben ik het wel eens trouwens.

ik word wel moe van dat n*ger gehuil. alsof de afgelopen jaren n*gers gelyncht werden ofzo. n*gers hebben het al jaren goed in amerika.
ze beginnen ook zelf iedere keer over rassen te praten. iedereen die wil kan iets bereiken, maar onder het negroide ras in amerika zitten nu eenmaal veel werkluie rappertjes en gangstertjes dus dat die niks bereiken is logisch.

ik denk dat als de republikeinen een betere kandidaat hadden dat zij hadden gewonnen.

Ze hadden het over 60 procent, is vrij hoog voor Amerikaanse verkiezingen.

Nee man....gaat echt wel veel hoger zijn.
In LA County waren de verwachtingen al een opkomst van maar liefst 80%. En dat is dus kiesgerechtigden en niet alleen geregistreerde kiezers.

Edit: Net even opgezocht en men praat dus over een opkomst van 65%, wat 8% hoger is dan vier jaar gelden....huge dus.

Laatst bewerkt:
Ombama VS Osama, sounds cool.

ik word wel moe van dat n*ger gehuil. alsof de afgelopen jaren n*gers gelyncht werden ofzo. n*gers hebben het al jaren goed in amerika.
ze beginnen ook zelf iedere keer over rassen te praten. iedereen die wil kan iets bereiken, maar onder het negroide ras in amerika zitten nu eenmaal veel werkluie rappertjes en gangstertjes dus dat die niks bereiken is logisch.

ik denk dat als de republikeinen een betere kandidaat hadden dat zij hadden gewonnen.

Echt gast, dit raakt kant noch wal...Jij hebt dus blijkbaar werkelijk geen idee hoe het in de realiteit zit.

"O ja, want Colin Powell en Morgan Freeman hebben toch niks te klagen?" :rolleyes:

Maar goed, jij kunt het ook niet weten, want dat soort dingen laten ze niet zien op de Europese TV.

Deftige overwinning voor Obama... Ben eigenlijk met name blij dat Palin uit de buurt van dat witte gebouw is gehouden (voorlopig). Obama kan behoorlijk puin gaan ruimen, wens 'em veel succes :D

Toch mooi zo'n zwarte president, kleurt goed bij de uitlaatgassen van 200.000 afgelegde km's, goed voor 135.000 ton CO2 (waarvan grootste deel voor rekening van Obama)
Het enige groene van de verkiezingen zijn de 1,5 miljard dollars die zijn uitgegeven aan de gekte.

En waarom toch altijd dat 'eeuwige' 'God bless America'? Change that mother****er :D

Amen, brother!
dat zijn de feiten tot nu toe.
In de speech al meteen liegen over zijn campagne sponsors.. tja, is goed te verstaan.. de kleine man klinkt zo veel beter als multinationals die in de CFR zetelen..
ivm zwarte president: mensen als Colin Powell en Obama.. dat zijn gekleurde blanken, dus verwacht daar niet veel..

feiten, geen fictie.. daden geen beloften.. die wil ik liever zien als
Yoohooooooooo OBAMA!!! :D

Zoek anders nog een smeuig verhaaltje over zn tante :roflol:

Geek.

haaa... den teckel speler is wakker! yooo de manne!

Die rednecks in Texas zullen niet goed slapen me dunkt:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Echt gast, dit raakt kant noch wal...Jij hebt dus blijkbaar werkelijk geen idee hoe het in de realiteit zit.

"O ja, want Colin Powell en Morgan Freeman hebben toch niks te klagen?" :rolleyes:

Maar goed, jij kunt het ook niet weten, want dat soort dingen laten ze niet zien op de Europese TV.
Ik vind de Europese tv anders een aardig liberaal beeld geven over Amerika, zeker als je kijkt naar het pro-obama gebeuren.

Maar ik begrijp je punt niet, hoezo hebben n*gers het slecht volgens jou? Ze kunnen toch net als een blanke studeren en een baan krijgen? Alleen is het genetisch zo met afro's dat ze sneller de criminaliteit induiken, wat je in nederland ook hebt met marokkanen bijvoorbeeld, al is dat niet helemaal te vergelijken natuurlijk, maar dat zit ook in het aard van het beestje.

Dat er bijvoorbeeld meer blanke hogere functies hebben heeft niks met racisme te maken, ik denk dat blanke gewoon vaker beter geschikt zijn voor bepaalde functies.

Ik vind Obama ook een andere uitstraling hebben dan de gemiddelde afro, sympathieker en inteligenter. Maar dat komt waarschijnlijk door zijn blank bloed :D

Ik vind de Europese tv anders een aardig liberaal beeld geven over Amerika, zeker als je kijkt naar het pro-obama gebeuren.

Maar ik begrijp je punt niet, hoezo hebben n*gers het slecht volgens jou?
Ze kunnen toch net als een blanke studeren en een baan krijgen? Alleen is het genetisch zo met afro's dat ze sneller de criminaliteit induiken, wat je in nederland ook hebt met marokkanen bijvoorbeeld, al is dat niet helemaal te vergelijken natuurlijk, maar dat zit ook in het aard van het beestje.

Dat er bijvoorbeeld meer blanke hogere functies hebben heeft niks met racisme te maken, ik denk dat blanke gewoon vaker beter geschikt zijn voor bepaalde functies.

Ik vind Obama ook een andere uitstraling hebben dan de gemiddelde afro, sympathieker en inteligenter. Maar dat komt waarschijnlijk door zijn blank bloed :D

Zwarte mensen worden hedendaags nog steeds afgekeurd vanwege hun huidskleur. Dat gaat zo bij studie's en beurzen, banen zelfs voor een cheerleader team. De armste Amerikanen zijn dan ook de zwarte Amerikanen.

Maar ik merk je rechtse ideaal op in je posts. Waarschijnlijk is het niet eens de moeite waard om te reageren op jouw posts.

Zwarte mensen worden hedendaags nog steeds afgekeurd vanwege hun huidskleur. Dat gaat zo bij studie's en beurzen, banen zelfs voor een cheerleader team. De armste Amerikanen zijn dan ook de zwarte Amerikanen.

Maar ik merk je rechtse ideaal op in je posts. Waarschijnlijk is het niet eens de moeite waard om te reageren op jouw posts.
Dat zijn misschien incidentele dingen, anders bewijs het eens met een bron?

En dat de armste de zwarte zijn hoeft niks met racisme te maken te hebben, blijkbaar zijn er ook veel werkschuw en komen liever op andere manier aan hun geld.

En wat is er mis met een rechts ideaal? Linkse gaan niet graag de discussie aan merk ik :D

Dat zijn misschien incidentele dingen, anders bewijs het eens met een bron?

En dat de armste de zwarte zijn hoeft niks met racisme te maken te hebben, blijkbaar zijn er ook veel werkschuw en komen liever op andere manier aan hun geld.

En wat is er mis met een rechts ideaal? Linkse gaan niet graag de discussie aan merk ik :D

Ik raad je aan om een middagje Compton L.A te doen :)

ik word wel moe van dat n*ger gehuil. alsof de afgelopen jaren n*gers gelyncht werden ofzo. n*gers hebben het al jaren goed in amerika. Ze beginnen ook zelf iedere keer over rassen te praten. iedereen die wil kan iets bereiken, maar onder het negroide ras in amerika zitten nu eenmaal veel werkluie rappertjes en gangstertjes dus dat die niks bereiken is logisch.

Laatste zin maakt wel weer duidelijk dat jij je bekrompen vooroordelen ook nog niet van je afgeschud hebt!

Onder de oppervlakte zit nog zoveel racisme in dat land. Voorbeeld: stand-up comedian die totaal flipt en de meest gore racistische taal uitslaat. Hoor hoe lang het publiek blijft lachen tot ze de ernst doorhebben van wat hij zegt. Bij the Letterman show biedt hij zijn excuus wel aan maar onder de dunne laag van beschaving zit er nog zoveel in de VS, met name het zuiden:
http://www.youtube.com/watch?v=y-rwwtOWFlI

Ander voorbeeld, jaren 60 dus slechts 50! jaar terug kon dit nummer van Johnny Rebel KKK zonder problemen. 50 jaar lijkt een lange tijd maar van Rebel tot een zwarte president is een mega stap en dan is 50 jaar een korte tijd. Ik ben dolblij dat onderstaande clip voltooid verleden tijd is, een "zwarte" pagina uit het geschiedenis boek.
http://www.youtube.com/watch?v=-pR3ykwucA4

Maar ik begrijp je punt niet, hoezo hebben n*gers het slecht volgens jou? Ze kunnen toch net als een blanke studeren en een baan krijgen? Alleen is het genetisch zo met afro's dat ze sneller de criminaliteit induiken, wat je in nederland ook hebt met marokkanen bijvoorbeeld, al is dat niet helemaal te vergelijken natuurlijk, maar dat zit ook in het aard van het beestje.

:roflol: eerst beweren dat afro's een genetische aanleg hebben voor crimineel gedrag en vervolgens vragen om een bron waarin bewezen wordt dat een donkere huidskleur funest kan zijn bij een sollicitatie.

ohw, the irony! :roflol:

Terug
Naar boven