MuscleMeat

Barack Obama president!

Alleen is het genetisch zo met afro's dat ze sneller de criminaliteit induiken, wat je in nederland ook hebt met marokkanen bijvoorbeeld, al is dat niet helemaal te vergelijken natuurlijk, maar dat zit ook in het aard van het beestje.

Jammer dat er nog van die stompzinnige racisten rondlopen. Iedereen zou er spottend op moeten reageren. De opmerking die jij hier maakt laat immers zien dat je niet goed in staat bent zaken vanuit een breder perspectief te zien. Misschien moet je in dat licht eens wat meer aandacht besteden aan zoiets als 'een andere sociale omgeving'?

Jammer genoeg weet zo'n opmerking dan toch weer mensen te raken/beledigen en hoppa, er is weer een extra stimulans voor een afscheiding in sociale groepen op grond van gemeenschappelijke kenmerken van uiterlijk.

Goed nieuws!

Mooi. McCain's manier van denken over abortus en euthanasie waren echt ridicuul. Vandaar dat ik op Obama hoopte. Verder wens ik Obama een fijne 'zwaar beveiligde' 8 jaar rotzooi opruimen toe. Succes.

Mooi. McCain's manier van denken over abortus en euthanasie waren echt ridicuul. Vandaar dat ik op Obama hoopte. Verder wens ik Obama een fijne 'zwaar beveiligde' 8 jaar rotzooi opruimen toe. Succes.

Ik denk dat Obama de 8 jaar niet gaat redden. Over 4 jaar is de puinhoop nog groter en swinged een groot deel van de kiezers weer terug naar de Republikeinen. Obama of wie dan ook gaat de USA niet meer redden, de crisis is net begonnen.

hopelijk 4 jaar puinruimen en 4 jaar opbouwen maar vrees 8 jaar puinruimen :S

Ik denk dat Obama de 8 jaar niet gaat redden. Over 4 jaar is de puinhoop nog groter en swinged een groot deel van de kiezers weer terug naar de Republikeinen. Obama of wie dan ook gaat de USA niet meer redden, de crisis is net begonnen.

zeer nuchter analyse bro.. veel slaagkans je 'theorie'

Ik vind de Europese tv anders een aardig liberaal beeld geven over Amerika, zeker als je kijkt naar het pro-obama gebeuren.

Maar ik begrijp je punt niet, hoezo hebben n*gers het slecht volgens jou? Ze kunnen toch net als een blanke studeren en een baan krijgen? Alleen is het genetisch zo met afro's dat ze sneller de criminaliteit induiken, wat je in nederland ook hebt met marokkanen bijvoorbeeld, al is dat niet helemaal te vergelijken natuurlijk, maar dat zit ook in het aard van het beestje.

Dat er bijvoorbeeld meer blanke hogere functies hebben heeft niks met racisme te maken, ik denk dat blanke gewoon vaker beter geschikt zijn voor bepaalde functies.

Ik vind Obama ook een andere uitstraling hebben dan de gemiddelde afro, sympathieker en inteligenter. Maar dat komt waarschijnlijk door zijn blank bloed :D

Must react....must react

Oh nooo, I can't :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
It's to ridiculous

Ik denk echt niet dat er veel gaat veranderen . Die Obama gaat echt geen hele gekke dingen doen hoor . Volgens mij is dat een zeer gematigd politicus die een centrumkoers gaat volgen net als zijn democratische voorgangers . Misschien is dat niet-radicale centrumdenken wel wat de Amerikanen nodig hebben .

Yes we can!

Wat een verassing.

Wel sportieve reactie van McCain. Had ik niet verwacht.

Weet er toevallig niemand waar de standpunten zijn van Obama, en die van McCain, of waar je die kan vinden?

:roflol: eerst beweren dat afro's een genetische aanleg hebben voor crimineel gedrag en vervolgens vragen om een bron waarin bewezen wordt dat een donkere huidskleur funest kan zijn bij een sollicitatie.

ohw, the irony! :roflol:

kijk maar naar de gevangenissen of de criminaliteits cijfers, dan zie je al genoeg.
en die afwijzingen bij sollicitaties kan ook door een groot deel komen door de uitstraling, lees: broek op de knie kledingssT. al kan er natuurlijk ook in een heel enkel geval racisme bij zitten maar het is zeker niet meer zo dat n*gers niks kunnen bereiken of worden onderdrukt.

hier in nederland is het ook niet meer dan logisch dan werkgevers niet zomaar een marokkaan in dienst nemen, uitleg hoef ik niet te geven denk ik.

overigens is obama nog altijd veel beter dan de sp of groen links hier, vergeleken met hun is obama nog rechtser dan wilders :roflol:

kijk maar naar de gevangenissen of de criminaliteits cijfers, dan zie je al genoeg.
en die afwijzingen bij sollicitaties kan ook door een groot deel komen door de uitstraling, lees: broek op de knie kledingssT. al kan er natuurlijk ook in een heel enkel geval racisme bij zitten maar het is zeker niet meer zo dat n*gers niks kunnen bereiken of worden onderdrukt.

hier in nederland is het ook niet meer dan logisch dan werkgevers niet zomaar een marokkaan in dienst nemen, uitleg hoef ik niet te geven denk ik.

overigens is obama nog altijd veel beter dan de sp of groen links hier, vergeleken met hun is obama nog rechtser dan wilders :roflol:

Zelfs Arnoldfan geeft nog meer blijk van het besef dat sommige dingen wat gecompliceerder liggen dan ze lijken. Wat een stripfiguur ben je toch ook.

@Roxxe: Waren er tussen '29 en '45 geen presidenten? :D

Terug
Naar boven