AndroidHealthClinic

Barack Obama president!

prachtig nieuws, was gisteren in slaap gevallen :roflol:

Mooi dat die Palin niet aan de macht komt. Zou wat worden. :angstig:

Ik denk dat Obama de 8 jaar niet gaat redden. Over 4 jaar is de puinhoop nog groter en swinged een groot deel van de kiezers weer terug naar de Republikeinen. Obama of wie dan ook gaat de USA niet meer redden, de crisis is net begonnen.

Yes!

Mooi dat die Palin niet aan de macht komt. Zou wat worden. :angstig:

Palin gaat voor het absolute leiderschap binnen de republikeinse partij en gaat voor het presidentschap in 2012.

mevr clinton en mevr paling

maar ja in 2012 vergaat de wereld toch ??? :D

ik geloof wel dat obama voor wat verandering kan brengen in 1 ambtstermijn, als is het maar 1 punt

Wie? :D

Hier ben ik wel blij mee eerlijk gezegd :D!

Ik heb vandaag bijvoorbeeld zoveel hoopvolle gezichten gezien, wit en zwart, stedelijk en boers. Het gaat om de kracht van collectieve hoop. Dat schouders eronder zetten met elkaar zin heeft, dan doet die hele president er feitelijk niet toe. Obama is naast de beste prater een heel goede motivator. Anno 2008 is er geen kapitein meer van de schip van staat die het alleen kan, besturen is minder belangrijk dan motiveren tot samenwerken.

Obama, Oboema, McCain, Palin, Clinton etc het had geen reet uitgemaakt wie er president wordt. De USA is toch wel naar de klote. Al die holle kreten van Obama zijn over enkele maanden geen reet meer waard. Change, zum kotzen. Het geeft hooguit valse hoop, de kater komt later.

Obama, Oboema, McCain, Palin, Clinton etc het had geen reet uitgemaakt wie er president wordt. De USA is toch wel naar de klote. Al die holle kreten van Obama zijn over enkele maanden geen reet meer waard. Change, zum kotzen. Het geeft hooguit valse hoop, de kater komt later.

waarom ben je daar zo zeker van?

Allemaal mooie woorden, MC Cain was te oud om Barack Hussein Obama te verslaan. Het groten deels domme Amerikaanse volk heeft gesproken en gelooft in een paar domme woordjes: ''WE CAN MAKE A CHANGE''. Overgens was de overwinning helemaal niet zo groot het ging om 6 miljoen meer kiezers voor Obama in een land waar ruim 110 miljoen mensen mogen stemmen. Ik wil met name de terroristen feliciteren want de komende jaren krijgen ze vrij spel om hun terreur weer uit te oefenen op onschuldige burgers chapeau!

Allemaal mooie woorden, MC Cain was te oud om Barack Hussein Obama te verslaan. Het groten deels domme Amerikaanse volk heeft gesproken en gelooft in een paar domme woordjes: ''WE CAN MAKE A CHANGE''. Overgens was de overwinning helemaal niet zo groot het ging om 6 miljoen meer kiezers voor Obama in een land waar ruim 110 miljoen mensen mogen stemmen. Ik wil met name de terroristen feliciteren want de komende jaren krijgen ze vrij spel om hun terreur weer uit te oefenen op onschuldige burgers chapeau!

:roflol:x10.

waarom ben je daar zo zeker van?

Omdat de USA er net zoals Europa gewoon zeer beroerd voor staat. Europa misschien nog wel beroerder met al dat uitgeleende geld aan emerging markets. Maar de USA draait bijna volledig op de consument en die consument is zo goed als failliet.

Omdat de USA er net zoals Europa gewoon zeer beroerd voor staat. Europa misschien nog wel beroerder met al dat uitgeleende geld aan emerging markets. Maar de USA draait bijna volledig op de consument en die consument is zo goed als failliet.

maar met de inspanningen van obama moet de situatie er toch beter uitzien dan als mccain president werd, al is het maar een betere gezondheidszorg etc

Hè Godver EricR alles is naar de klote en hopeloos, zo ken ik jou niet! Wat is er aan de hand met je humeur. En dat valse hoop. Hope is daar broodnodig en ja en change ook ja.

Eigenlijk ook het oppakken van Bush voor het meevoeren van de land en feitelijk de wereld in een illegale oorlog en uit eigen gewin van een politieke en financiële kliek het bedriegen van een land en het financieel naar de afgrond helpen. Maar die hoop zal der wel niet inzitten. Dan maar verandering zonder afrekening.

Terug
Naar boven