- Waardering
- 14
who cares@Roxxe: Waren er tussen '29 en '45 geen presidenten?![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
who cares@Roxxe: Waren er tussen '29 en '45 geen presidenten?![]()

@Roxxe: Waren er tussen '29 en '45 geen presidenten?![]()
Mooi dat die Palin niet aan de macht komt. Zou wat worden.![]()

Ik denk dat Obama de 8 jaar niet gaat redden. Over 4 jaar is de puinhoop nog groter en swinged een groot deel van de kiezers weer terug naar de Republikeinen. Obama of wie dan ook gaat de USA niet meer redden, de crisis is net begonnen.
Mooi dat die Palin niet aan de macht komt. Zou wat worden.![]()
Ik had die post ook gequote om te reageren.. maar uiteindelijk toch maar weggeklikt..die gast is echt te achterlijk voor woorden.

Obama, Oboema, McCain, Palin, Clinton etc het had geen reet uitgemaakt wie er president wordt. De USA is toch wel naar de klote. Al die holle kreten van Obama zijn over enkele maanden geen reet meer waard. Change, zum kotzen. Het geeft hooguit valse hoop, de kater komt later.
Allemaal mooie woorden, MC Cain was te oud om Barack Hussein Obama te verslaan. Het groten deels domme Amerikaanse volk heeft gesproken en gelooft in een paar domme woordjes: ''WE CAN MAKE A CHANGE''. Overgens was de overwinning helemaal niet zo groot het ging om 6 miljoen meer kiezers voor Obama in een land waar ruim 110 miljoen mensen mogen stemmen. Ik wil met name de terroristen feliciteren want de komende jaren krijgen ze vrij spel om hun terreur weer uit te oefenen op onschuldige burgers chapeau!
x10.Omdat de USA er net zoals Europa gewoon zeer beroerd voor staat. Europa misschien nog wel beroerder met al dat uitgeleende geld aan emerging markets. Maar de USA draait bijna volledig op de consument en die consument is zo goed als failliet.
Obama, Oboema, McCain, Palin, Clinton etc het had geen reet uitgemaakt wie er president wordt. De USA is toch wel naar de klote. Al die holle kreten van Obama zijn over enkele maanden geen reet meer waard. Change, zum kotzen. Het geeft hooguit valse hoop, de kater komt later.