AndroidHealthClinic

bart82: zo gaat ie goed

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Gisteren de kaap van de 300 overschreden dus tijd om hier maar eens te posten.

Nog ff m'n situatie:
Ben 2.5 jaar geleden totaal gestopt met trainen. In tussentijd heb ik niks meer gedaan van sport en ben van m'n 96 kg in bulk gezakt naar een miserabel dieptepunt van een schamele 78 kg bij 1.91 m. Een maand geleden vond ik het welletjes en ben ik terug verbeten in het ijzer en de kwark gevlogen.

Beginstats: 83 kg DL/SQ/BP/totaal: 77/44/61.6/182.6
Momenteel: 88 kg DL/SQ/BP/totaal: 132/88/82.5/302.5 (20/12/2006)

Iedere week heb ik m'n 4RM DL en SQ verhoogt met 10 kg en m'n 4RM BP met 5 kg. Tussen week 2 en 3 heb ik m'n 4 RM DL eenmalig verhoogt met 20 kg. (de 1RM's zijn berekend adhv m'n 4RM's, deze liggen blijkbaar iets lager als m'n werkelijke 1RM's maar je kan jezelf beter onderschatten dan overschatten ;))

Heb alles in een excelbestand gegoten wat visualisatie erg simpel maakt (een aanrader trouwens :thumbup:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

M'n squat hinkt wat achterop maar dat is omdat ik pas van deze week m'n squatrack heb, voordien was het squaten met wat ik op m'n nek kreeg gehoffen dus die beent wel weer bij :)

M'n schema:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De komende 3 weken ga ik niet meer verhogen in gewicht maar ga m'n reps verhogen. Dit vooral om m'n knieen en schouders de tijd te geven om zich aan te passen aan de hogere belasting (ben nogal gevoelig voor shoulder impingement en m'n rechterknie is nogal gammel :().
Na die 3 weken wil ik gedurende 2 weken weer iedere week m'n 4RM DL en SQ met 10 kg en m'n 4RM BP met 5 kg verhogen. Daarna is het weer tijd om enkele weken uit te blazen :D

Succes met je log :thumbs:

Succes met je log:thumbs:

Leuk, zo'n visualisatie, maar in week 5 ben je toch wat verzwakt precies.

Leuk gemaakt allemaal, succes verder!

proficiat kerel, op naar de 400!!

:D

Succes ermee!

Succes met je log! :thumbup:

Op die manier je progressie bijhouden is inderdaad erg makkelijk!

Succes met je log! Ik hoop dat het je helpt!

Als je op de grote 3 meer wil halen, doe je beter iets anders dan split. Succes iig!

• Topic Starter Topic Starter
Als je op de grote 3 meer wil halen, doe je beter iets anders dan split. Succes iig!

momenteel is m'n vooruitgang kwa kracht nog maximaal dus ga ik met dit schema nog door tot dat wat stagneert. Die eerste terugval zoek ik te overbruggen met creatine daarna ga ik idd eens een ander schema proberen.
Wat had je trouwens in gedachten en heeft het voor jouw goed gewerkt?

Well done, ziet er goed uit. Leve het spiergeheugen!

momenteel is m'n vooruitgang kwa kracht nog maximaal dus ga ik met dit schema nog door tot dat wat stagneert. Die eerste terugval zoek ik te overbruggen met creatine daarna ga ik idd eens een ander schema proberen.
Wat had je trouwens in gedachten en heeft het voor jouw goed gewerkt?

2 words: bill starr! Heeft op 11 weken tijd mijn squat vermeerderd met 12.5kg, bench met 11 kg, MP met 9kg, deadlift met 20kg.

2 words: bill starr! Heeft op 11 weken tijd mijn squat vermeerderd met 12.5kg, bench met 11 kg, MP met 9kg, deadlift met 20kg.

Idd en dan zou ik voor de lineaire intermidiate versie gaan, waar je iedere week een pr zet (zo zou je snel je kracht op de grote drie terug kunnen krijgen):
EliteFitness.com Bodybuilding Forums - View Single Post - Bill Starr's 5 x 5 program... Variation per Madcow2 (thanx) So here it is! K up now!

up to you though...

• Topic Starter Topic Starter
Idd en dan zou ik voor de lineaire intermidiate versie gaan, waar je iedere week een pr zet (zo zou je snel je kracht op de grote drie terug kunnen krijgen):
EliteFitness.com Bodybuilding Forums - View Single Post - Bill Starr's 5 x 5 program... Variation per Madcow2 (thanx) So here it is! K up now!

up to you though...

ziet er best goed uit

Ik ga iig afwachten of m'n progressie kan bijhouden als ik terug m'n gewichten ga verhogen over een week, gaat dat goed herhaal ik dat nog een keertje...

Succes met je log! Ik zal het proberen volgen

suc6 m8

Terug
Naar boven