MuscleMeat

bart82: zo gaat ie goed

• Topic Starter Topic Starter
4 keer zelfs! Je gaat niet voor de 1RM's om je totaal te bepalen?

:bow2: Beest!

soms doe ik dat wel, maar als je bij je 4RM 10% bij doet zit je praktisch op je 1RM.
Al zeker als je die 4RM bereikt via een piramidetraining 10/8/6/4.

Dat was mijn conclusie ook, maar wilde het niet vragen. Goed om te weten, klinkt ook wel logisch.
Dat gaat je wel snel lukken, dat doel van je? ;)

Dat was mijn conclusie ook, maar wilde het niet vragen. Goed om te weten, klinkt ook wel logisch.
Dat gaat je wel snel lukken, dat doel van je? ;)

heb niet echt een heel specifiek doel voor ogen, gewoon zo veel mogelijk gainen en zien waar het stopt.
Alhoewel 100+ kg bw wel lekker klinkt :)

Vandaag was het weer rug+biceps met dus m'n DL op het menu.

10/8/1/1/8 - 60/100/140/160/100

Weer niet de gebruikelijke 10/8/6/4 maar toch maar weer een pr gescoord :D

Brengt m'n totaal op 361, weer wat dichter bij de 400 ;)

ff voor de gein m'n meetlint eens boven gehaald (maten zijn wel koud):
onderarm - 34
bicep (en tricep, duh ;)) - 40
bovenbeen - 63
kuit - 41.5
geen idee wat "grote" benen meten dus niet te hard lachen als die van mij nogal klein uitvallen. M'n bicep is ok voor een beginner dus daar valt al niet mee te spotten :D

M'n weegschaal zegt me dat ik 91 kg weeg en m'n bf zal zo rond de 15-16% spek zitten.

Hehe :D Jij weet niet wat een schema is hé! :thumbup:

Netjes!! Zeer netjes zelfs; naar de 400 zul je niet erg lang meer over doen.

Netjes hoor, 40 cm bovenarmen, hoe zwaar curl je?

suc6, je bent goed bezig!

vandaag een "training" gehad met ups en downs.

Prima start: DL 10/8/6/1 - 60/80/100/120, 130 heb ik ook nog geprobeert maar ik miste m'n start waardoor m'n zwaartepunt naar voor verschoof en ik dus nood had aan m'n vangers. Nou jah toch maar weer 10 kg bij op m'n SQ dus klagen doe ik niet.
Toen was het tijd voor m'n front squat. Begonnen met 10x60 maar vanaf m'n 7e rep kreeg ik een raar gevoel in m'n buik en toen m'n 10e rep er nog net uit kwam kreeg ik een flauwte. Ff gaan zitten en wat gedronken maar dat hielp niet echt, toch maar weer onder de stang maar na 3 reps was het vat af. Meteen ook einde van de training voor vandaag :(
Denk dat ik niet genoeg tijd heb gepakt tussen m'n maaltijd en m'n training. Weer wat wijzer dus...

Totaal zit nu op 371 en daar ga ik het een paar weekjes houden. Gewicht dus omlaag en aantal reps omhoog en starten met de creatine :) en dan naar de 400 ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog maar 30!! :eek2: Gaat erg hard! Doe je goed!

Maar nu ga je niet meer toppen? (:()

Nouja, iig succes de komende tijd, je houdt je log dan nog wel bij hoop ik?

Nog maar 30!! :eek2: Gaat erg hard! Doe je goed!

Maar nu ga je niet meer toppen? (:()

Nouja, iig succes de komende tijd, je houdt je log dan nog wel bij hoop ik?

ik kan ook niet eindeloos blijven toppen :p :D

en ik zal je op de hoogte houden ;)

Jammer van je flauwte tijdens je workout man, maar met die les die je vandaag hebt geleerd kan je er volgende keer weer hard tegenaan.

suc6 in elk geval (ook met de crea) ;)

Jammer van je flauwte tijdens je workout man, maar met die les die je vandaag hebt geleerd kan je er volgende keer weer hard tegenaan.

suc6 in elk geval (ook met de crea) ;)

idd, bedankt

die creatine zit al enkele dagen op te gunzen, maar heb me kunnen bedwingen :D

Die 10x30 EZ curl.. is dat EZ-barbell met 2x15 kg aan beide kanten?

Ik doe namelijk 5 kilo elke kant.. (10 kg totaal).. en dan 21-en. Dus 7x tot 90 graden, dan vanaf die postie naar boven 7x, en dan 7x helemaal van onder naar boven. 30 sec rust, dan herhalen. 30 sec rust, herhalen. Tegenwoordig wil dat zeggen dak geen failure meer heb maar wel dood ben :D

nee dat is met BB erbij. Niet extreem zwaar dus maar genoeg als aanvulling van m'n rugtraining ;)

21en doe ik enkel met een boek kaarten :D

Ben jij van mening dat bovenstaande goede training is voor biceps samen met flink wat compound waarbij biceps ook gebruikt worden en wat isolatie oefeningen voor biceps voor het burn/pomp gevoel?

ja. Maar voor een echte burn ga je best hoger in reps, daarom doe ik na m'n piramide wel eens 20+ reps om af te sluiten.

Vandaag was het weer rug+biceps met dus m'n DL op het menu.

10/8/1/1/8 - 60/100/140/160/100

Weer niet de gebruikelijke 10/8/6/4 maar toch maar weer een pr gescoord :D

Brengt m'n totaal op 361, weer wat dichter bij de 400 ;)

ff voor de gein m'n meetlint eens boven gehaald (maten zijn wel koud):
onderarm - 34
bicep (en tricep, duh ;)) - 40
bovenbeen - 63
kuit - 41.5
geen idee wat "grote" benen meten dus niet te hard lachen als die van mij nogal klein uitvallen. M'n bicep is ok voor een beginner dus daar valt al niet mee te spotten :D

M'n weegschaal zegt me dat ik 91 kg weeg en m'n bf zal zo rond de 15-16% spek zitten.

we hebben zo;'n beetje zelfde stats at the moment.. alleen zit ik lager in het vet 11.5% en weeg ik 84kg en kuiten zijn 42.5cm

keep on going

Jammer van je flauwte, maar nog steeds mooie vooruitgang.

Terug
Naar boven