Fitness Seller

bart82: zo gaat ie goed

slotje!!

:D

• Topic Starter Topic Starter
Ow wachten jullie op iets? Stuur volgende keer ff een pm :D ;)

Ok de laatste dagen van m'n rustweken zijn in zicht dus maar eens overlopen hoe de zaken staan en wat er aan gaat komen.

Zoals eerder al vermeld ben ik niet meer boven m'n PRgewichten gegaan om m'n gewrichten de kans te geven om bij te benen. Wat ik wel gedaan heb is het aantal reps omhoog gedreven om in kracht toch te blijven gainen.

M'n 4RM PRs van de week van 18/12 : SQ/DL/BP 80/120/75
Wat m'n 1RM zette op: 88/132/82.5 totaal 302.5

De 1e rustweek trok ik dit gewicht nog eens 4x, 2e rustweek 6x en de 3e rustweek (deze week dus) 8x. Wel even de opmerking dat ik sinds 3 weken incline BP doe om m'n bovenborst extra te benadrukken, jaja behalve kracht wil het oog ook wat :D maar dat betekend dat ik een beetje moet afwachten wat m'n flat BP volgende week doet. Alhoewel ik het sterk zou vinden als ie niet vooruit zou gegaan zijn.

Ok wat gaat er nu de komende weken gebeuren; ik smijt de komende 2 weken wekelijks 10 kg op m'n 4RM DL en SQ en 5 kg op m'n BP.

Dus 1e week 4RM SQ/DL/BP: 90/130/80 -> 1RM 99/143/88 totaal 330 kg
2e week 4RM: 100/140/85 -> 1RM 110/154/93.5 totaal 357.5 kg

Met die getallen in het vooruitzicht even kijken hoe m'n 1RM er momenteel voor staat: 8RM SQ/DL 80/120 -> 1RM 96/144. Volgende week is dus quasi binnen de week daarna zal knokken worden maar daar doen we het toch voor.

Behalve mezelf overdreven hoge doelen op te leggen heb ik er ook voor gekozen om mezelf te gaan overtrainen :D. Heb net een nieuw 7 dagen op 7 trainingsschema opgesteld, alle dagen heerlijk in m'n kelder dus :woot:

ff posten:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoals je ziet 4 zware dagen en 3 lichte. DI en ZO gebruik ik om wat aan m'n symmetrie te werken (linker arm en schouder is wat kleiner dan rechterarm jaja ik ben een :mier:) en DI/DO/ZO om wat te cardio-en.

Deze ochtend gaf m'n weegschaal trouwens 90,5 kg aan wat dus wil zeggen dat ik op 7 weken 7 kg gepakt heb :meal:, m'n bf is 1,5 à 2% gestegen. M'n rug begint trouwens al mooi uit te zetten en m'n benen reageren zowaar goed op die 2e benendag :)

Volgende week post ik een update en ik hoop dat hiermee jullie honger naar cijfertjes even gestild is :D

edit: zie een foutje staan in m'n schema; ik doe geen Cable Rows op MA maar BB Rows.

edit: tweede foutje; in schema moet DI DO zijn en omgekeerd

In hoeveel tijd heb je nou die 4 RM's zo omhoog geschroefd?

Prachtig werk! :thumbs:

Ik dacht, toen ik 'linker bicep' zag staan; beide biceps op aparte dagen???Vreemde vent hoor, die Bart.:P

Nette progressie ook in BW!

;)

zal dit log ook volgen medebelg :)

tegen de zomer haal je zeker de 400 totaal.

hoe lagen je stats toen je destijds bent gestopt met trainen?

hoe lagen je stats toen je destijds bent gestopt met trainen?

moet ik eens even denken hoor...

SQ/DL/BP 110/150/120 ongeveer

behoorlijk slechte verhoudingen maar ik kickte toen op benchen en benen trainen had ik een hekel aan :o wat nu trouwens m'n favo training is geworden.

BP staat nu dus laatste in het rijtje, eerst kracht in de benen, kont en rug en dan pas die borst :)

Eerste dag van m'n werkweek zit er op en DL was aan de beurt.

Oorspronkelijk wilde ik vandaag 10/8/6/4 60/80/100/130 doen maar blijkbaar was ik nog niet helemaal hersteld van m'n cardio van gisteren dus maar 10/8/6/1 - 60/80/100/140 gedaan en die 140 ging zo lekker dat ik toen ook 150 getrokken heb.
M'n ruggetje ging lekker mee, net zoals m'n knie trouwens, enkel de knijpertjes kregen het wat moeilijk.

De rest van m'n schema verliep ook vlekkeloos en ik heb zowaar een pomp in m'n biceps gekregen met m'n hammers ;)

Dit brengt m'n totaal nu op 320.5, dus nog minstens 30 kg te gaan de komende 13 dagen :)

Gisteren was het tijd voor m'n SQ wat op te kietelen. Oorspronkelijk wilde ik 10/8/6/4 - 60/70/80/90 maar ik heb er 60/70/80/100 van gemaakt en afgesloten met één maal 110. Weer niet echt volgens plan dus maar jah :D

Dit brengt m'n totaal nu op 342.5 kg, dus als ik morgen m'n BP met 7 kg kan verhogen zit ik deze week al over de 350 :woot:

:) Wat een gewichten man! Gaat lekker zo te zien.

Als dat zo doorgaat zit je zo op de 400. :)

we zullen zien ;)

ga trouwens over twee weken aan de creatine en dan pak ik zo weer enkele kilotjes op de BB en op m'n frame :D

zal ook blij zijn als m'n examenperiode voorbij is want ik mis de routine van het eten om voldoende binnen te krijgen.

een oftopic vraagje: wat meet nu eigenlijk een "grote" kuit? Heb er eerlijk geen idee van dus...

Doe je goed kerel!!

Die 400 heb je zó! :thumbup:

vandaag 4x 83 kg gedrukt wat m'n totaal op 351 brengt :)

wat ik wel gemerkt heb is dat m'n triceps het als eerste begaven dus die ga ik de komende weken eens extra hard aanpakken.

4 keer zelfs! Je gaat niet voor de 1RM's om je totaal te bepalen?

:bow2: Beest!

Terug
Naar boven