Fitness Seller

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

Wat een boutlog! :D

Slecte trainingen, loggers die het belangrijker vinden om onzinnige reacties te posten dan om flink te trainen. Jullie hadden geen log moeten.het enige wat het nog enigzins compenseert zijn stoere opmerkingen van bascross, the one and only humiliator!

Ik bekijk net de laatste 50 posts ofzo maar zie geen trainingen? ???

Nee ze zijn druk met forummen!

Als DBB weer offline is kunnen we wel weer een trainingsupdate verwachten

pk kom je binnenkort ook met foto's?

Slecte trainingen, loggers die het belangrijker vinden om onzinnige reacties te posten dan om flink te trainen. Jullie hadden geen log moeten.het enige wat het nog enigzins compenseert zijn stoere opmerkingen van bascross, the one and only humiliator!

Je post hier anders wel veel;)

• Topic Starter Topic Starter

Tyf eens een eind op dan, snotjong. Onze log, jij vervuilt hem. Ik post hier elke training, wat er verder door andere gepost word is niet mijn verantwoordelijkheid, dus ga eens even bij je papa en mama huilen ipv hier sentimenteel te doen.

edit:Je blijft wel constant mekkeren over foto's van mij, maar ik heb nog 0 foto's van jouw hier gezien. Niet iedereen voelt zich geroepen tot het posten van hun foto's dat heb ik je al een keer duidelijk gemaakt, maar blijkbaar ben jij Oost-Indisch blind.

Laatst bewerkt:
stelling:

deze log is beter dan die p*ssy log van luuc.

Bert, ga eens slapen :P

goed idee, loca!

ik wil nog even een medeling doen, er wordt hier hard getraind, we zijn beasts.

hardkooooooooooooor.

edwin en harold zijn verboden hier te reageren, of er zullen verdere sancties volgen.

ja Bert, I know, maar ook brutal monsterbeasts moeten af en toe slapen.. :rolleyes:
Ga je deze week weer mooie PR's maken?

Terug
Naar boven