obikoe
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Vetpercentage
- 1%
dat is nog niks , ik kan 3 keer 70KG............

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je iemand tegenkomt in de gym vraag je toch niet wat iemand deadlift of squat? Je vraagt wat hij bencht!**** bench press!
focus je op squaten en deadliften. Veel stoerder
Als je iemand tegenkomt in de gym vraag je toch niet wat iemand deadlift of squat? Je vraagt wat hij bencht!
Daarom moet m'n bench omhoog.

Als je iemand tegenkomt in de gym vraag je toch niet wat iemand deadlift of squat? Je vraagt wat hij bencht!
Daarom moet m'n bench omhoog.

Ruig man! veel benchen!
Misschien moet je je fullbody dan maar inwisselen voor een chest only schema omdat ze toch niet vragen wat je pakt met:
barbell curl
barbell row
deadlift
squat

Alles wat ik doe is om mijn bench te verbeteren. Squat, BORS en chins doe ik alleen voor de hormonale respons.Ruig man! veel benchen!
Misschien moet je je fullbody dan maar inwisselen voor een chest only schema omdat ze toch niet vragen wat je pakt met:
barbell curl
barbell row
deadlift
squat
Alles wat ik doe is om mijn bench te verbeteren. Squat, BORS en chins doe ik alleen voor de hormonale respons.
Curls zoals beast al zei worden op elke non-trainingsdag thuis uitgevoert met 10kg dumbbells. Hardcore dus.
Ik heb nog nooit een meisje gehoord "wauw, wat een mooie wijde rug heb je!"
?" Ik heb nog nooit een meisje gehoord "wauw, wat een mooie wijde rug heb je!"
Wel regelmatig "wauw, mooie blokjes, mag ik eens voelen?"
Dus het antwoord is nee.

Karma Power: 3
Karma Power: 28
Karma Power: 18
Niet te stoer he edwin.
In die tijd dat jullie karma aan het verzamelen zijn ben ik aan het trainen, dus niet zo'n grote mond he! karma hero
Ik heb nog nooit een meisje gehoord "wauw, wat een mooie wijde rug heb je!"
Wel regelmatig "wauw, mooie blokjes, mag ik eens voelen?"
Dus het antwoord is nee.

Haha jezus gaat hij mij negatieve karma geven! wat een stakker!
Waarom?