AndroidHealthClinic

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

• Topic Starter Topic Starter
Oneens, jij bent nog niet eens in staat om de helft van mijn volume te draaien, laat staan squaten.

Pathetic-fat-beach-boy-wannabe.
Monstertactische opmerking. Jij squat ook niet echt lekker met een gebroken heup of wel?

Tevens moet je niet zo serieus doen, je weet toch van wie het komt.

@pk:

dat van die foto zei ik gewoon om je te irriteren, natuurlijk begrijp ik dat sommigen er geen behoefte aan hebben om foto's te posten!

@Lumey:

Leef jij ook nog! long time no see

@pk:

Zat van die foto zei ik gewoon om je te irriteren, natuurlijk begrijp ik dat sommigen er geen behoefte aan hebben om foto's te posten!

Zeg dan niets..

pk heeft het al zwaar zat onder die hoge intensiteit die hij maandelijks behaald. Hij traint zijn bekkenbodemspieren al jaren tot failure! Wanker dat het is!

Perry en Bert als ik het goed begrijp zie ik wel vooruitgang?

Haha in mijn oude log heb ik toch ook redelijke volumes gedraaid hoor. Monster boris sheiko schema:)

En squaten gaat niet echt he:hamer:

En hoe is dat eigenlijk bevallen, dat schema? (Ja, dit is een serieuze vraag.)
Veel gegaind?

Heb het inderdaad gezien; mooie volumes, goeie ouwe tijd! :D

cross en pk zijn brutal monsters!

brutal monsterbeastworkouts

Brutal training met brutal volume, al zeg ik het zelf:D

Bench:
10x30
10x50
5x60
5x65
2x3x70 PR!!!
10x50

Squat:
10x30
10x50
5x70
5x80
5x85
2x90 evenaring PR
1x92.5 PR
1x92.5 fail, de fut was helemaal weg, zakte gewoon door mn benen.

Chins:
10x35 widegrip
10x30 widegrip
2x5xnegatieven
5x30 closegrip
5x25 closegrip
5x20 closegrip PR

BOR:
10x30
8x40
5x45
2x5x57.5 PR
10x37.5

note: Sinds ik 2x per week train merk ik véél meer vooruitgang. Vooral in de gewichten met trainen, mijn eigen bw blijft eigenlijk hetzelfde al vind ik het wel beter ogen.
Bench in 1 week van 1x70 naar 2x3x70 gegaan, squat alweer een PR, BOR word ook steeds beter, maar doe dat ook pas 1 week. Chins ook steeds makkelijker en beter.
Squat vandaag weer bang om flauw te vallen en halverwege een setje een keer gestopt omdat ik me wel erg lightheaded voelde.
Volume word trouwens ook steeds hoger terwijl de gewichten ook omhoog gaan...:D

draai eens wat minder volume ;)

netjes hoor, straks ga je nog net zoveel bp'en als mij (iig 2 maanden geleden benchte ik iets van 6x75 en ook zoiets incline toch?)
misschien gooi ik ook welweer een paar keer benchpress in m'n schema, want ik moet natuurlijk wel meer kunnen benchen als jouw ;P

draai eens wat minder volume ;)

netjes hoor, straks ga je nog net zoveel bp'en als mij (iig 2 maanden geleden benchte ik iets van 6x75 en ook zoiets incline toch?)
misschien gooi ik ook welweer een paar keer benchpress in m'n schema, want ik moet natuurlijk wel meer kunnen benchen als jouw ;P
Volume is lekka!

Ik heb geen idee meer wat jij benchte, weet alleen nog dat je ging squatten en heel de gym zat te staren:roflol:

De opzet moge duidelijk zijn uit ons vorige elitaire topic, maar als reminder, hier nog een keertje. Voor de closingdate van 31 maart moeten de volgende stats behaald zijn.

Bascross moet minstens 95kg wegen met een mp van 50kg en een bench 65kg.
pk moet 90kg wegen, met een bench van 80kg.

Indien beoogde resultaat niet gehaald wordt binnen de afgesproken tijd dient heel dbb masaal negatieve karma te geven aan Bascross.
nog 12 dagen:eyebrow: :spaz:

feli met je pr's!
keep it up!!!

:thumbs:

Terug
Naar boven