MuscleMeat

Bascross en Pk on their way to becoming brutal monsterbeasts

• Topic Starter Topic Starter
thanks.

:D

Ik know, ga het 99% zeker niet halen. Spijtig, te lang doorgegaan nog op fullbody 3x pw terwijl ik stagneerde, anders had ik het wel kunnen halen. Volgend weekend 1RM doen met beastcross en kijken wat het word...

Ergens wil ik het eigenlijk ook wel niet halen aangezien bertje dan massaal neg karma krijgt:evilna:

:evil:

Lekkere training pk!!

thanks.

:D

Ik know, ga het 99% zeker niet halen. Spijtig, te lang doorgegaan nog op fullbody 3x pw terwijl ik stagneerde, anders had ik het wel kunnen halen. Volgend weekend 1RM doen met beastcross en kijken wat het word...

Ergens wil ik het eigenlijk ook wel niet halen aangezien bertje dan massaal neg karma krijgt:evilna:

Haha stakker, fl**ker op. Dus als jij het niet haalt krijg ik negatieve karma.

Dacht het niet:)

Ik ga het 99% zeker wel halen, ookal zijn de doelen iets bijgesteld:P

nee, bertcross.. je kan niet zomaar de benen nemen!

pk, die 80 kilo moet je wel redden joh :P gewoon ff snel wat creatine bestellen :D

spannend zeg :D

Brutal training met brutal volume, al zeg ik het zelf:D

Bench:
10x30
10x50
5x60
5x65
2x3x70 PR!!!
10x50

Squat:
10x30
10x50
5x70
5x80
5x85
2x90 evenaring PR
1x92.5 PR
1x92.5 fail, de fut was helemaal weg, zakte gewoon door mn benen.

Chins:
10x35 widegrip
10x30 widegrip
2x5xnegatieven
5x30 closegrip
5x25 closegrip
5x20 closegrip PR

BOR:
10x30
8x40
5x45
2x5x57.5 PR
10x37.5
Damn, vandaag overal spierpijn. Vooral in m'n borst terwijl het toch niet een brutal borsttraining was afgezien van de pr. Rug ook al een tijd niet meer zo gevoeld. Spierpijn is k*t, maar je voelt in iedergeval wel dat je getrained heb en dat er spier zit:)

wat wil je na enkele pr's de dag tevoren :p

goede tags trouwens :D

Damn, vandaag overal spierpijn. Vooral in m'n borst terwijl het toch niet een brutal borsttraining was afgezien van de pr. Rug ook al een tijd niet meer zo gevoeld. Spierpijn is k*t, maar je voelt in iedergeval wel dat je getrained heb en dat er spier zit:)

Correctie je hebt het over spierpijn.. In jou geval lijkt het me meer dat het plaatselijk vet in je borst geirriteerd is.. Spieren.. muwhahaha :devil:

Correctie je hebt het over spierpijn.. In jou geval lijkt het me meer dat het plaatselijk vet in je borst geirriteerd is.. Spieren.. muwhahaha :devil:
:kiss:

Morgen even een lichte training om zaterdag te gaan knallen in huize Bascross.

Terug
Naar boven