XXL Nutrition

Bascross on his way to bench 100kg and no one can imagine how huge i'm gonna be

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bascross is beest, je chint veeeel meer dan ik. Ik haal een setje van 10xbw niet eens.

Pijnlijk, ik word geowned door bascross in BP :o
Doe je ze in een smith mss?

• Topic Starter Topic Starter
Ga slapen je moet groeien!

stop met trainen kerel. wtf is er aan de hand? is 6x55 je pr?

stop met trainen kerel. wtf is er aan de hand? is 6x55 je pr?

laat die jongen nu toch, nu is hij net terug goed bezig en gemotiveerd, ik denk dat hij zich er nog gewoon wat meer vanzichzelf in moet blijven steken en met regelmaat trainen en dan komt het wel goed

als hij gemotiveerd is laat hij zich niet demotiveren door mij lijkt me. ik denk dat hij gewoon beter kan gaan stoppen of is serieus gaan knallen want als 6x55 je pr is na 2 jaar trainen (waarvan een half jaar serieus zegt hij) dan is het hopeloos.

Breek jij eens je heup ;) SanderM

Een reden te meer om er nu weer goed in te vliegen en die 2 jaar goed te maken in 2 maand tijd!(qua massa bedoel ik dan) Het is zeker mogelijk.

waarom zou ik mijn heup breken?

Traag van begrip? :p
bascross heeft zijn heup gebroken en kan dus niet alle oefeningen doen...

jij vindt dat hij te weinig progressie maakt, ik vroeg me gewoon af hoe jij het zou stellen als je nu eens je heup zou breken en dan over half jaar weer begint, eens kijken hoeveel motivatie je nog zou hebben hé!

Dit bedoel ik dus...;)

Traag van begrip? :p
bascross heeft zijn heup gebroken en kan dus niet alle oefeningen doen...

jij vindt dat hij te weinig progressie maakt, ik vroeg me gewoon af hoe jij het zou stellen als je nu eens je heup zou breken en dan over half jaar weer begint, eens kijken hoeveel motivatie je nog zou hebben hé!

Dit bedoel ik dus...;)

ik weet dat hij zijn heup gebroken heeft.

als hij 100 wil benchen dan moet je daar motivatie voor vinden als je dat niet kan vinden omdat je je heup gebroken hebt dan is dat je eigen probleem en kun je beter stoppen met trainen.

juist omdat hij niet kan squatten en deadliften kan hij zich beter richten op zn triceps, schouders, lats enz. alles wat je gebruikt bij benchen.

Sander laat bascross nou eens met rust, laat hem trainen!

Own, Kale enz. zeggen toch ook niks over onze gewichtjes?

GO BASCROSS:D

Bascross gewoon blijven knallen hoor!! Na 6 jaar zou te toch zeker setje 90 al kunnen benchen :D:D grappie :D:D wel leuke log trouwens!

Sander laat bascross nou eens met rust, laat hem trainen!

Own, Kale enz. zeggen toch ook niks over onze gewichtjes?

GO BASCROSS:D

zoals ik al eerder zei, als hij echt gemotiveerd is laat hij zich niet demotiveren door mij. ik probeer hem ook niet te demotiveren maar juist te stimuleren door eens echt te gaan knallen. hij moet even realistisch inzien hoe hij er nu voor staat en een doel stellen en zich zo snel mogelijk naar dat doel gaan werken en daar wens ik hem heel veel succes mee maar niet als hij zo doorgaat als nu, zo af en toe een keer trainen dat heeft weinig zin.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven