Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
How ****ing dare anyone out there make fun of Bacross, after all he's been through
Leave Bascross alooooone!!
![]()

als hij gemotiveerd is laat hij zich niet demotiveren door mij lijkt me. ik denk dat hij gewoon beter kan gaan stoppen of is serieus gaan knallen want als 6x55 je pr is na 2 jaar trainen (waarvan een half jaar serieus zegt hij) dan is het hopeloos.
ik weet dat hij zijn heup gebroken heeft.
als hij 100 wil benchen dan moet je daar motivatie voor vinden als je dat niet kan vinden omdat je je heup gebroken hebt dan is dat je eigen probleem en kun je beter stoppen met trainen.
juist omdat hij niet kan squatten en deadliften kan hij zich beter richten op zn triceps, schouders, lats enz. alles wat je gebruikt bij benchen.

Nee, niet serieus, alleen bijelkaar opgeteld kom ik aan een half jaar totaal. Dus niet een half jaar serieus, dan was ik nu wel verder.
En trouwens monsterdiscussie hier, kk eens op. Ik train wanneer ik wil en als dat 1x in de 3 maanden is, who cares?

je kan wel andere been oefeningen doen denk? of zullen curls/extensions ook niet lukken?

Ja dat kan wel, maar ik train thuis en die leg extension is te klein voor me.je kan wel andere been oefeningen doen denk? of zullen curls/extensions ook niet lukken?
Ja.JIJ bent hier toch lid geworden van een BB-forum??
wat loop je dan te klagen over discussies, als je zelf een trainingslog opent met je grote mond...........en je kan vanwege je fysieke beperkingen niet volledig trainen?
en wat heeft je heup te maken met je tegenvallende prestaties op je bench?
![]()
Jij begrijpt het tenminste wel, het is moeilijk vol te houden door het beperkte aantal oefeningen, terwijl de rest die hier hard zit te schreeuwen ''ga trainen, miet!'' lekker elke week squat en deadlift, zonder erover na te denken.Ik vind het netjes dat je toch traint, ondanks het beperkt keuze kwa oefeningen.
Maar het belangrijkste is toch dat je plezier hebt in wat je doet.
Het gaat nu toch weer de goede kant op met trainen. Nu lekker doorstampen en de 70 pakken op de bench:thumbsup:
Zie bovenstaande.Ga in ieder geval eens trainen luie draak!!
Echt typisch bascross; in de luie stoel zitten en maar klagen ''ah ik weeg nog steeds 57,5 kg''; ''Mijn bench gaat maar niet omhoog, volgens mij ben ik overtrained''
![]()