XXL Nutrition

Bascross on his way to bench 100kg and no one can imagine how huge i'm gonna be

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:janken: How ****ing dare anyone out there make fun of Bacross, after all he's been through :janken:
:janken: Leave Bascross alooooone!!:treuren:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
als hij gemotiveerd is laat hij zich niet demotiveren door mij lijkt me. ik denk dat hij gewoon beter kan gaan stoppen of is serieus gaan knallen want als 6x55 je pr is na 2 jaar trainen (waarvan een half jaar serieus zegt hij) dan is het hopeloos.

Nee, niet serieus, alleen bijelkaar opgeteld kom ik aan een half jaar totaal. Dus niet een half jaar serieus, dan was ik nu wel verder.

En trouwens monsterdiscussie hier, kk eens op. Ik train wanneer ik wil en als dat 1x in de 3 maanden is, who cares?

ik weet dat hij zijn heup gebroken heeft.

als hij 100 wil benchen dan moet je daar motivatie voor vinden als je dat niet kan vinden omdat je je heup gebroken hebt dan is dat je eigen probleem en kun je beter stoppen met trainen.

juist omdat hij niet kan squatten en deadliften kan hij zich beter richten op zn triceps, schouders, lats enz. alles wat je gebruikt bij benchen.

Haha ja, want het werkt echt motiverend als je elke training weer kan benchen, chinnen, rowen, mp'en en dat was het dan. En geen vooruitzicht dat ik ooit nog kan squatten en met 50cm legs moet rond lopen.

Wat trouwens ook motiverend is, is in elke log squaten, deadliften enz kan terug zien, maar dat ik het zelf nooit kan doen.

idd, heb respect voor iedereen en zeker voor bascross!!

hij doet wel stoer, maar nu blijkt dat ook hij eigelijk een klein hartje heeft

hou van je kerel

Ga eens squaten gaylord

Je kreeg toch een kunstheup en als je die had wilde je toch gaan squatten?

Ja, maar ik denk niet het kan.

je kan wel andere been oefeningen doen denk? of zullen curls/extensions ook niet lukken?

Nee, niet serieus, alleen bijelkaar opgeteld kom ik aan een half jaar totaal. Dus niet een half jaar serieus, dan was ik nu wel verder.

En trouwens monsterdiscussie hier, kk eens op. Ik train wanneer ik wil en als dat 1x in de 3 maanden is, who cares?

JIJ bent hier toch lid geworden van een BB-forum??

wat loop je dan te klagen over discussies, als je zelf een trainingslog opent met je grote mond...........en je kan vanwege je fysieke beperkingen niet volledig trainen?

en wat heeft je heup te maken met je tegenvallende prestaties op je bench?
:rolleyes:

je kan wel andere been oefeningen doen denk? of zullen curls/extensions ook niet lukken?

komt er druk op het bekken te staan, lijkt me van niet:dunno: :(

Ik vind het netjes dat je toch traint, ondanks het beperkt keuze kwa oefeningen.
Maar het belangrijkste is toch dat je plezier hebt in wat je doet. :)

Het gaat nu toch weer de goede kant op met trainen. Nu lekker doorstampen en de 70 pakken op de bench:thumbsup:

Laatst bewerkt:

No respect at all!! Erg tragisch dat er kanker aan te pas moet komen!

Ga in ieder geval eens trainen luie draak!!

Echt typisch bascross; in de luie stoel zitten en maar klagen ''ah ik weeg nog steeds 57,5 kg''; ''Mijn bench gaat maar niet omhoog, volgens mij ben ik overtrained''

:roflol:

Ja dat kan wel, maar ik train thuis en die leg extension is te klein voor me.
JIJ bent hier toch lid geworden van een BB-forum??

wat loop je dan te klagen over discussies, als je zelf een trainingslog opent met je grote mond...........en je kan vanwege je fysieke beperkingen niet volledig trainen?

en wat heeft je heup te maken met je tegenvallende prestaties op je bench?
:rolleyes:
Ja.

Ik hoef die onzin niet in mijn log, discussie is prima, maar niet over onzinnige dingen die ik zelf ook wel weet. Mijn log komt alleen maar vol met onzin, daar zit ik niet op te wachten.

Dat het moeilijk is om gemotiveerd te blijven, omdat je elke keer 3x pw ub moet trainen en de rest van het forum ziet knallen op de squat, deadlift enz. Maar dat is moeilijk te begrijpen voor andere mensen hier, blijkbaar.

Ik vind het netjes dat je toch traint, ondanks het beperkt keuze kwa oefeningen.
Maar het belangrijkste is toch dat je plezier hebt in wat je doet. :)

Het gaat nu toch weer de goede kant op met trainen. Nu lekker doorstampen en de 70 pakken op de bench:thumbsup:
Jij begrijpt het tenminste wel, het is moeilijk vol te houden door het beperkte aantal oefeningen, terwijl de rest die hier hard zit te schreeuwen ''ga trainen, miet!'' lekker elke week squat en deadlift, zonder erover na te denken.
Ga in ieder geval eens trainen luie draak!!

Echt typisch bascross; in de luie stoel zitten en maar klagen ''ah ik weeg nog steeds 57,5 kg''; ''Mijn bench gaat maar niet omhoog, volgens mij ben ik overtrained''

:roflol:
Zie bovenstaande.

Trouwens na elke keer training die ik heb gedaan, zit ik de rest van de dag vaak thuis, omdat ik teveel pijn heb, om van alles te gaan doen, denk daar ook eens aan:)

Beetje plagen moet kunnen, maar laten we het iig gezellig houden toch:)

Ik heb zelf net een aantal weken alleen meer me lower body kunnen trainen. Dat maakt je trainen echt fokking saai op zeker moment. Het begint dan echt te jeuken en het maakt je chagerijnig. Zeker als je een week voordat je de magische grens van 100 bench gaat passeren moet afhaken om vervolgens de zaak weer opnieuw te bouwen:o

Benchen en neckpress wil nog steeds voor geen drol. Gelukkig kan ik inmiddels wel weer trainen dumbbells En tot een paar daar dagen terug moest ik me training steeds eerder afronden omdat de pijn te ver opliep. Maargoed het blijft beter dan niks.

Pluspunt is dat ik nu ook verslaafd ben aan squatten. Doe het minstens 2x per week. Misschien komt het ook omda t ik 6 a 7 jaar heb lope k*tten met een blessure aan me knien agv een verkeersongeluk. Ben blij dat ik die dingen weer normaal kan gebruiken. Dit vooral dankzij squatten:eek:

Ik geniet nu meer dan ooit van iedere training en ben intens blij met wat ik wel kan.

Mr kruis is dan een stuk verder van huis begrijp ik. Is er uitzicht op definitief herstel? revalidatie?:dunno:

Bascross is een held, beetje meer respect voor hem aub.

Ja, maar ik denk niet het kan.

Ik weet het wel zeker. Een kunstheup op jouw leeftijd is al heel bijzonder, die dingen gaan niet eeuwig mee en oefeningen als squatten (fullsquat gaat niet eens) zorgen voor een stuk meer slijtage aan het nieuwe gewricht.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven