MuscleMeat

Basic fit ervaringen

Voor beginners die echt willen squaten deadliften enc.. zou ik toch ergens anders gaan aangezien hey personeel niet hwel veel kennis heeft over dit deel

Hier kan je dat gewoon vragen aan het personeel. Zijn altijd behulpzaam, vriendelijk en met kennis. Al zal dit natuurlijk per locatie kunnen verschillen en anders zijn er ook altijd wel ervaren jongens waar je dingen aan kan vragen eventueel.

Ik vind het i.i.g. een erg fijne sportschool. Alles is er aanwezig en de prijs is ook prima.

Prima hier hoor. Veel milfs in yoga pants, paar roid f**gots die zichzelf als PT claimen, nog meer dames in yoga pants. Ik vermaak me wel ondanks de onwetendheid en pauper mentaliteit van de medewerkers.

Oja en ik kan trainen. Goed modern apparatuur (technogym) en gewoon prima extra dingen zoals strength machines enz. Gains will be made.

Ben tot nu toe nog alleen in de ochtend gaan trainen ivm vakantie. Dus als ik straks naar school moet zal ik de drukte denk ik moeten ervaren. Maar dan is de zomer over en zullen de meeste beach boys weer weg blijven.

Prima hier hoor. Veel milfs in yoga pants, paar roid f**gots die zichzelf als PT claimen, nog meer dames in yoga pants. Ik vermaak me wel ondanks de onwetendheid en pauper mentaliteit van de medewerkers.

Oja en ik kan trainen. Goed modern apparatuur (technogym) en gewoon prima extra dingen zoals strength machines enz. Gains will be made.

Ben tot nu toe nog alleen in de ochtend gaan trainen ivm vakantie. Dus als ik straks naar school moet zal ik de drukte denk ik moeten ervaren. Maar dan is de zomer over en zullen de meeste beach boys weer weg blijven.

Welke locatie train jij dan? :eyebrow:
Heb ik hier dus helemaal NIET lopen ...

basic fit is gewoon ruk qua gewichten en losse squat mogelijkheden, vaak maar 1 of 2 powerracks wat veel te weinig is als het er druk is

Terug
Naar boven