XXL Nutrition

Basic's Log

Basiclove

Competitive Bodybuilder
Waardering
75
Lengte
1m88
Massa
77kg
Vetpercentage
8%
Beste DBB'ers.

Vanaf nu ga ik in deze log mijn trainingen bijhouden.. Ik vrees dat dit niet interessant voor jullie zal zijn, maar ik zie dit als een middel om gedisciplineerder te werk te gaan. Ik ben 14 jaar oud, 1 Meter 83 en 67 KG (ja lach maar:P). Mijn BF is met een onderwater meting gemeten en is 8,2%.

Mijn doel is FLINK aankomen. Eerst zonder supplementen, ik heb in et begin 1 weekje crea gebruikt, maar toen drong tot me door waar ik nou INVREDESNAAM mee bezig was. Ik ben van plan pas supp's als crea te gebruiken als ik op een plateau zit, waar ik écht niet overheen kom.

Foto's zullen niet gepost worden binnen het jaar. Heel misschien op request..

Tips & opbouwende kritiek zijn natuurlijk altijd welkom!:)

Schema;

Squat / Leg Press
DB Press / Bench Press
Military Press
Deadlifts / Bent Over Rows
Pull Ups / Lat Pull Down
Dumbbell Curls
Dips

Welke keuze ik maak licht er meestal aan waar ik gewoon weg meer zin in heb, of wat er vrij is.

Laatst bewerkt:
Waarom zal dit niet interessant voor ons zijn?

Succes met je log & doelen! :thumbs:

goed dat je al zo vroeg begint met trainen en een logje bijhoud!
zorgt idd voor motivatie

wat voor trainingschema gebruik je en wat eet je ongeveer op een dag?
en krachtstats tot nu toe?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zal dit niet interessant voor ons zijn?

Succes met je log & doelen! :thumbs:

Omdat dit 1 van de vele log's op dit forum zal zijn. Maar ik hoop natuurlijk dat jullie dit met plezier gaan lezen en zal men best in ieder geval doen:)

succes ;)

wat is je schema, dat is handig voor ons om te weten?
heb je ook voedingsschema?
wat zijn je krachtstats op dit moment ?

en interessant maak je het zelf. Als je er hard voor gaat en je vorderd goed kan het wel interessant worden.

Nogmaals go for it ;)

goed dat je al zo vroeg begint met trainen en een logje bijhoud!
zorgt idd voor motivatie

wat voor trainingschema gebruik je en wat eet je ongeveer op een dag?
en krachtstats tot nu toe?

Bedankt. Ik train nu 3x per week full body, maandag's, woensdag's en donderdags. Dit zal misschien maandag, dinsdag en donderdag worden.
Dit IVM tennis. Ik train voor tennis op woensdag en vrijdag, en over een paar weekjes op zondag landelijk competitie hoofdklasse tm 17 gemengd. Aangezien ik 1 van de 2 jongens in mijn team ben, betekend dit 3 wedstrijden op 1 dag, dus zal de maandag een low intensety KT'dag worden.

Ik heb men voedings schema al is gepost, en uit de reacties bleek dat mijn voeding te veel van hetzelfde was. Maar aangezien men ouders niet helemaal mee willen werken qua voeding is dit het enige wat lukt. Ook eet ik buiten men schema soms wat extra ei'tjes, en een pak melk meer:) (Voedings schema hier onder).

Mijn kracht stats:
Bench Press = 5 x 46.5 KG
Biceps Curl Cable Machine = 6 x 100 LBS
Triceps Cable Machine = 10 x 100 LBS
Squats: 10 x 60 KG
EDIT; Deads (HOE KON IK ET VERGETEN). 5 x 65 KG

Die 5 x 46.5 op BP kan wel wat hoger, aangezien dit zonder moeite ging.
De Squats kunnen véél hoger, maar sinds ik de 1e x gesquat heb een paar maandjes terug, kraken mijn knieën als ik ze buig, en dit is erg pijnlijk.. Ik heb al een afspraak bij de fysio geplant. Ik doe ook nog even rustig met de squats omdat ik dit niet wil mollen voor tennis, dit is mijn laatste half jaar en dan 100% KT.

Laatst bewerkt:
Leuk om dit te gaan volgen.
Je bent nog maar een spruit maar ik verzeker dat jij echt wel de ambitie hebt om over 2/3 jaar een krachtpatser te zijn!

Ik heb net ff je voedingsschema bekeken maar volgens mij zittern hier wat foutjes in zoals met de hagelslag 19,5 E 19.9K 4.53V is dit super hagelslag ?:p

Leuk om dit te gaan volgen.
Je bent nog maar een spruit maar ik verzeker dat jij echt wel de ambitie hebt om over 2/3 jaar een krachtpatser te zijn!

bedankt, zoiets motiveerd mij echt. maar ik stel toch liever geen doelen op langer termijn.. gewoon half jaartje oid. en dan als het niet luk; pech gehad, maar dan ben ik er wel vol voor gegaan..

Succes jonkie! Ik weet zeker dat je het met deze instelling ver gaat schoppen!

Vandaag rustig dagje gehad. Om 2 uur vrij, toen lekker naar huis gegaan en gegeten. Van 6 tot half 8 tennis training gehad, en daarna nog eventjes rustig gevoetbalt. IK KAN NIET WACHTEN TOT MAANDAG, men volgende training. Morgen eerst maar even naar de fysio voor mijn knie. hopelijk is het niet ernstig.

Succes jonkie! Ik weet zeker dat je het met deze instelling ver gaat schoppen!

Haha dankje, jij ook. Ik verbaas me er soms nog steeds over dat een jongen van 13 zoveel kennis van zaken heeft. Voel je je ook ouder dan leeftijds genoten? Ik ben vorig jaar blijven zitten in de 2e klas, maar ik heb eerst een klas overgeslagen, dus zit ik nu weer bij leeftijdsgenootjes in de klas. Maar wat zijn die kinderachtig zeg. Vooral omdat mijn vrienden allemaal 16/17/18 zijn.. Ik word trouwens meestal zelf ook 16/17 geschat door anderen, en kom elke kroeg binnen. Maar daar zal je mij niet betrappen met een biertje, hooguit met een spa'rood of een water:)

Haha dankje, jij ook. Ik verbaas me er soms nog steeds over dat een jongen van 13 zoveel kennis van zaken heeft. Voel je je ook ouder dan leeftijds genoten? Ik ben vorig jaar blijven zitten in de 2e klas, maar ik heb eerst een klas overgeslagen, dus zit ik nu weer bij leeftijdsgenootjes in de klas. Maar wat zijn die kinderachtig zeg. Vooral omdat mijn vrienden allemaal 16/17/18 zijn.. Ik word trouwens meestal zelf ook 16/17 geschat door anderen, en kom elke kroeg binnen. Maar daar zal je mij niet betrappen met een biertje, hooguit met een spa'rood of een water:)

Het dikgedrukte gedeelte moet je zoveel mogelijk zo houden. (Te) veel alcohol is sowiezo niet goed en werkt ook nog katabool op spieren.
Ik zit ook in de 2e klas, ben nog nooit blijven zitten en klas 3 is al ruim in zicht.
Maar ik voel me zeker niet ouder, ik voel me net zoals elke andere 13 jarige alleen ik train.

Het dikgedrukte gedeelte moet je zoveel mogelijk zo houden. (Te) veel alcohol is sowiezo niet goed en werkt ook nog katabool op spieren.
Ik zit ook in de 2e klas, ben nog nooit blijven zitten en klas 3 is al ruim in zicht.
Maar ik voel me zeker niet ouder, ik voel me net zoals elke andere 13 jarige alleen ik train.

Alcohol wil ik sowieso niet drinken. Ik heb eerst 1 gymnasium gedaan, 2 gymnasium, nu weer 2 gymnasium en volgend jaar 3 havo. Daarna landmacht denk ik.

Terug
Naar boven