Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Beste DBB'ers.
Vanaf nu ga ik in deze log mijn trainingen bijhouden.. Ik vrees dat dit niet interessant voor jullie zal zijn, maar ik zie dit als een middel om gedisciplineerder te werk te gaan. Ik ben 14 jaar oud, 1 Meter 83 en 67 KG (ja lach maar
). Mijn BF is met een onderwater meting gemeten en is 8,2%.
Mijn doel is FLINK aankomen. Eerst zonder supplementen, ik heb in et begin 1 weekje crea gebruikt, maar toen drong tot me door waar ik nou INVREDESNAAM mee bezig was. Ik ben van plan pas supp's als crea te gebruiken als ik op een plateau zit, waar ik écht niet overheen kom.
Foto's zullen niet gepost worden binnen het jaar. Heel misschien op request..
Tips & opbouwende kritiek zijn natuurlijk altijd welkom!
Schema;
Squat / Leg Press
DB Press / Bench Press
Military Press
Deadlifts / Bent Over Rows
Pull Ups / Lat Pull Down
Dumbbell Curls
Dips
Welke keuze ik maak licht er meestal aan waar ik gewoon weg meer zin in heb, of wat er vrij is.
Vanaf nu ga ik in deze log mijn trainingen bijhouden.. Ik vrees dat dit niet interessant voor jullie zal zijn, maar ik zie dit als een middel om gedisciplineerder te werk te gaan. Ik ben 14 jaar oud, 1 Meter 83 en 67 KG (ja lach maar
). Mijn BF is met een onderwater meting gemeten en is 8,2%. Mijn doel is FLINK aankomen. Eerst zonder supplementen, ik heb in et begin 1 weekje crea gebruikt, maar toen drong tot me door waar ik nou INVREDESNAAM mee bezig was. Ik ben van plan pas supp's als crea te gebruiken als ik op een plateau zit, waar ik écht niet overheen kom.
Foto's zullen niet gepost worden binnen het jaar. Heel misschien op request..
Tips & opbouwende kritiek zijn natuurlijk altijd welkom!

Schema;
Squat / Leg Press
DB Press / Bench Press
Military Press
Deadlifts / Bent Over Rows
Pull Ups / Lat Pull Down
Dumbbell Curls
Dips
Welke keuze ik maak licht er meestal aan waar ik gewoon weg meer zin in heb, of wat er vrij is.
Laatst bewerkt: