MuscleMeat

Basic's Log

Concentration Curls is een geadvanceerd oefening, je zult het moeten vervangen met een meer basic oefening. Overigens MOET je 2 oefeningen nog aan de benen toevoegen en 1tje bij Biceps/Triceps:

Benen -> (Hack) Squat + Front Squat (doe gewoon light weight en let op je techniek dan doet het geen pijn, 1 supertip: voer het uit zonder schoenen op je sokken/blote voeten, voelt veel natuurlijker en pijn verdwijnt geheel)

Biceps -> Barbell Curls + Barbell Rows in plaats van Concentration Curls

Triceps -> Close Grip Bench Press of Skullcrushers

En dan ook natuurlijk nog de onderarmen -> Deadlift (traint meerdere spiergroepen! gewoon rustig aan en light weight) + Hammer Curls of Reversed Barbell Curls

Hopelijk heb je hier wat aan. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie.
De concentration curls vervang ik door hammer curls, en voeg ik 'gewone' curls toe aan mijn schema, die zal ik er morgen wel inhalen:)
Voor triceps voeg ik de Close Grip Bench press toe..
Squat & DL ga ik weer rustig aan proberen ja:)

DAG 1

Borst
Barbell Flat Bench Press 12/10/8/6
Dumbbell Incline Bench Press 12/10/8/6
Dumbbell Flys 12/10/8/6

Biceps
Hammer Curls 12/10/8/6
Cable Curls 12/10/8/6
Biceps Curls 12/10/8/6

DAG 2

Rug
Pull Ups F/F/F
Seated Rows 12/10/8/6
Seated Cable Pull Down Front 12/10/8/6
Hyper Extensions 15/15/15

Triceps
Close Grip Bench Press 12/10/8/6
Cable Push Downs 12/10/8/6
Dippen (rechtop zodat je de triceps aanspreekt) F/F/F/F

DAG 3

Benen
Leg Press 10/10/10/10/10
Laying Leg Press 12/10/8

Schouders
Military Press 12/10/8
Seated Dumbbell Press 12/10/8
Shrugs 20/20/20

Zaterdags Thuis lichte Deads / Squats

Laatst bewerkt:
Door pasen ETC. kan ik deze week wel gewoon maandag woensdag vrijdags trainen, mooi dus:). Vandaag was ik eigenlijk van plan niets te gaan doen, alleen een meisje van tennis belde mij of ik mee ging hardlopen in et bos (just a friend:P). Zo dus even uurtje hardlopen, kan vast geen kwaad;) op dit soort dingen heb ik geen rekening gehouden in mijn voedingsschema, moet ik nu wat extra eten? ik denk dat het een uurtje op 6 KM per uur gaat worden..

Door pasen ETC. kan ik deze week wel gewoon maandag woensdag vrijdags trainen, mooi dus:). Vandaag was ik eigenlijk van plan niets te gaan doen, alleen een meisje van tennis belde mij of ik mee ging hardlopen in et bos (just a friend:P). Zo dus even uurtje hardlopen, kan vast geen kwaad;) op dit soort dingen heb ik geen rekening gehouden in mijn voedingsschema, moet ik nu wat extra eten? ik denk dat het een uurtje op 6 KM per uur gaat worden..

6km per uur is wandelen :P
hardlopen zit je gauw toch rond 10km per uur :o

trouwens lekkere training hoor ;)
ik zou idd gewoon lichte squats+deadlifts weer gaan doen ;)
voor de rest hebben andere members al geode tips gegeven ;)

ps. als je just a friend zegt erachter gaan mensen er meer achter zoeken :P

6km per uur is wandelen :P
hardlopen zit je gauw toch rond 10km per uur :o

trouwens lekkere training hoor ;)
ik zou idd gewoon lichte squats+deadlifts weer gaan doen ;)
voor de rest hebben andere members al geode tips gegeven ;)

ps. als je just a friend zegt erachter gaan mensen er meer achter zoeken :P

Laten we het op 8 KM p.u. houden dan, er liggen echt heel erg veel takken en boomstronken daar dus je moet niet op je smoel gaan.

Klopt me training ging echt lekker gisteren:)
Ja daar heb je ook gelijk in, echt mooi zo'n forum. De mensen die bodybuilden zijn meestal ook heel erg symphatiek. Daarmee bedoel ik dat als ik een vraag heb hier altijd terecht kan, zoals vele anderen en we elkaar zo verder kunnen helpen, een soort 'plek' om samen te komen. En dat de mensen die mij in het begin zagen trainen, mensen die ik niet kende, gewoon op me af stapten of ze even moesten helpen of moesten spotten oid. zodat ik iets hoger kon. Echt mooi dat dit zo kan, kom je nog weinig tegen in de huidige samenleving (klinkt erg dramatisch:P)

Laten we het op 8 KM p.u. houden dan, er liggen echt heel erg veel takken en boomstronken daar dus je moet niet op je smoel gaan.

Klopt me training ging echt lekker gisteren:)
Ja daar heb je ook gelijk in, echt mooi zo'n forum. De mensen die bodybuilden zijn meestal ook heel erg symphatiek. Daarmee bedoel ik dat als ik een vraag heb hier altijd terecht kan, zoals vele anderen en we elkaar zo verder kunnen helpen, een soort 'plek' om samen te komen. En dat de mensen die mij in het begin zagen trainen, mensen die ik niet kende, gewoon op me af stapten of ze even moesten helpen of moesten spotten oid. zodat ik iets hoger kon. Echt mooi dat dit zo kan, kom je nog weinig tegen in de huidige samenleving (klinkt erg dramatisch:P)

zo dramatisch al bij een 14 jarige :P
haha nee maar je hebt wel gelijk hoor ;)

Ik heb trouwens bedacht om; om de week af te wisselen met mijn borst training.
dus; week 1; BP, Incline Dumbbell Press; Flyes
week 2; DB Press, Incline Bench Press; Flyes
dit kan helemaal geen kwaad toch?:)

Net uurtje hardgelopen. Ging prima. Daarna 3 Pannenkoeken naar binnen gewerkt (EIWITTEN!!:))

deze man hoeft zich geen zorgen te maken op suikers remco
gewoon vreten voor het leven beest!

ik eet hooguit 1x per week zoiets. dus daar hoef ik me echt geen zorgen over te maken, vooral niet met mijn lage bf%. Wil dat eigenlijk wel een stuk omhoog hebben:)

Wat raden jullie mij aan? Met Wide Grip Pull Ups ga ik niet verder komen dan 4.. dus om dan 3x tot fail te gaan komt et er ongeveer zo uit te zien; 4 / 2 / 2.. kan ik dat niet beter gewoon wgpu's doen met assistence? en dan gewoon 4 setjes doen; 12 - 10 - 8 - 6?

Wat raden jullie mij aan? Met Wide Grip Pull Ups ga ik niet verder komen dan 4.. dus om dan 3x tot fail te gaan komt et er ongeveer zo uit te zien; 4 / 2 / 2.. kan ik dat niet beter gewoon wgpu's doen met assistence? en dan gewoon 4 setjes doen; 12 - 10 - 8 - 6?

Als je 4x BW kan dan zou ik niet meer dan 6kg assistence doen. Kan natuurlijk ook geen kwaad maar los op jezelf helpt het best! ;)
Trouwens Hammer Curls = onderarmen en geen biceps. :P
Zoals ik al zei is Barbell Rows een mogelijkheid voor biceps of T-bar Row of Bent over Row, vele rows doen het goed voor de biceps. ;)

daar heb je gelijk in Rein ;)
was ff vergeten dat hij toch omhoog wil nog in bf eerst ;)
dan kan het geen kwaad :)

Als je 4x BW kan dan zou ik niet meer dan 6kg assistence doen. Kan natuurlijk ook geen kwaad maar los op jezelf helpt het best! ;)
Trouwens Hammer Curls = onderarmen en geen biceps. :P
Zoals ik al zei is Barbell Rows een mogelijkheid voor biceps of T-bar Row of Bent over Row, vele rows doen het goed voor de biceps. ;)

Okee.. en dan 4x tot fail gaan?
weet je zeker dat hammer curls onderarmen zijn? ik heb dit namelijk altijd als biceps oefening gezien & ik voel hem ook als een gewone bicep curl alleen dan meer in men onderarmen.. Ik zal et even aanpassen en opnieuw posten:)

Edit; op welke dag onderarmen erbij doen?
en dan gewoon alleen hammer curls of ook wrist curls?

Terug
Naar boven