GNRR Competitive Bodybuilder Lid sinds 10 mrt 2008 Berichten 1.592 Waardering 2 1 mei 2009 #281 Basiclove zei: Terug uit Zeeland. Voeding was ook slecht, wel veel kipfilet en chocolade melk, maar te veel junkfood en alcohol. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dude, je bent 14.
Basiclove zei: Terug uit Zeeland. Voeding was ook slecht, wel veel kipfilet en chocolade melk, maar te veel junkfood en alcohol. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... dude, je bent 14.
Basiclove Competitive Bodybuilder Lid sinds 14 mrt 2009 Berichten 2.766 Waardering 75 Lengte 1m88 Massa 77kg Vetpercentage 8% 1 mei 2009 Topic Starter Topic Starter #282 GNRR zei: dude, je bent 14. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Daarom is het ook snel te veel. Ik heb helemaal niet heel erg veel gedronken, maar ik vind dit voor mij zelf wel te veel, elke druppel is te veel.
GNRR zei: dude, je bent 14. Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Daarom is het ook snel te veel. Ik heb helemaal niet heel erg veel gedronken, maar ik vind dit voor mij zelf wel te veel, elke druppel is te veel.