AndroidHealthClinic

Basic's Log

Hehe nice, Fan van Pietje1983? (Geilt ook op aderen :D)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag met school bij omnisport centrum geweest, kent iedereen vast wel, in het kader van de nationale sportweek.
Was wel leuk, 400 meter, sprintjes, klimmen, verspringen, hoogspringen, kogelstoten en baan wielrennen. Wel 5/6 mensen afgevoerd naar het ziekenhuis en wat lichtere gewonden (arm / been open).

Vandaag met school bij omnisport centrum geweest, kent iedereen vast wel, in het kader van de nationale sportweek.
Was wel leuk, 400 meter, sprintjes, klimmen, verspringen, hoogspringen, kogelstoten en baan wielrennen. Wel 5/6 mensen afgevoerd naar het ziekenhuis en wat lichtere gewonden (arm / been open).

waar heb je gerend ?
de warming-up zaal onderin of op de echte baan zelf?
lijkt me dat je moet kogelen in warming up hal, omdat er geen netten hangen over het algemeen en dat word het gevaarlijk of niet ?

ik had daar nk indoor ;) is echt mooie baan :D met hoeveel kg moest je kogelstoten? en hoever had je :P

Vandaag weer wedstrijden gehad, 5-3 verloren.
1e Heren Single: 6-2 6-1 verloren
Heren Dubbel: 6-3 6-0 gewonnen
1e Mix: 6-4 6-3 verloren.

Morgen op vakantie, maar dit keer anders als voorheen.
Voornemens:
- Weinig tot geen alcohol.
- Elke dag voor half 1 thuis, 2x uitzondering (strandfeest).

Jammer Bassie, volgende keer beter!

no offence
maar hoe komt het iegenlijk dat je log al 14 paginas heeeft
terwijl er nog maar zeer weinig trainingen zijn gepost?

no offence
maar hoe komt het iegenlijk dat je log al 14 paginas heeeft
terwijl er nog maar zeer weinig trainingen zijn gepost?

Heel erg veel of-topic gelul, dus eigenlijk niet bestemd voor een trainings-log, en mijn vragen stel ik ook in deze log.
Hierbij dus nu aan iedereen, off topic gelul graag via msn: tennisbassie@hotmail.com of pm..

Een update zou leuk zijn Bas. :D

Edit: NVM, herinner me opeens dat hij in Zeeland zit.

Terug uit Zeeland.
Iedereen heeft gister wel gezien wat er gebeurd is met koninginendag, wat een drama.
Is ongeveer 5 minuten van mijn huis af, ga straks even een kijkje nemen.

Qua training is er niet veel van terecht gekomen, is ook niet zo erg voor vakantie. Wel elke dag wat BW oefeningetjes gedaan en squats/bp met mijn broertje (45 kg haha). Voeding was ook slecht, wel veel kipfilet en chocolade melk, maar te veel junkfood en alcohol.

Ik train maandag weer.

Edit; zie nu: +1000 Karma voor mijn artikel:)

Welkom terug. Knallen met die hap!

Alcohol? Vertel?

Wat wil je met meisjes van 16/17, een bar en strandfeesten. (+ een liter bier voor €2.50, zeer goedkoop dus). Erg slecht ja, ik weet et:P.

Die meisjes werden natuurlijk gek van jou superlichaam ;) Op uitwisseling in Hongarije kostte een liter bier €0,80 :P

Terug
Naar boven