Fitness Seller

Batman: Dark Asylum.......2??

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Heb gisteren Batman dark asylum binnengehaald. Man toch wat een afschuwelijk goeie game. Het speelt gewoon erg lekker en de verhaallijn blijft boeien. Mensen als je echt een goeie game zoekt op ps3 moet je echt deze eens spelen.

Nu is mijn vraag: ik zie op het net en in de bladen dat er gerumoerd zou worden dat er een vervolg komt op dark asylum. Weet iemand hier meer over?? want dit is echt wel een vette game.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

site_batman:-arkham-asylum-ss-52.jpg

Denk niet dat er veel mensen zijn die deze game hebben..
Misschien even een PS forum bezoeken;)?

lol ik dacht dat de titel over t vervolg ging:(
tis namelijk arkham asylum.

maar er is wel een vervolg in de maak en idd gruwelijk goed spel, heb em op de pc.

• Topic Starter Topic Starter
idd, leek me ook al. Enkel de COD series lijken hier aan te slaan :). Niet dat er iets mis mee is natuurlijk. Als die datalimieten niet zo'n verrekte pain in the ass waren kon ik ook weer onbeperkt knallen. Maar goed, ik ga het elders eens proberen. Doch, als de gamers onder ons een leuke singleplayer game zoeken..........CHECK DEZE ZEKER UIT, I CAN'T STRESS IT ENOUGH, HALEN OF HUREN DIE HAP :)

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

lol ik dacht dat de titel over t vervolg ging:(
tis namelijk arkham asylum.

maar er is wel een vervolg in de maak en idd gruwelijk goed spel, heb em op de pc.

ah schijt ja, ik zie het nu pas, de doos ligt hier naast me en nog schrijf ik wat anders op. Nuja ik ben hier ondertussen ook aan het spelen op de game en het zal wrs een gaming mind**** zijn :). Idd arkham asylum. :)

De graphics zijn wel nogal.. glimmend :D

Had een demo gedownload voor de ps3, zag er idd wel goed uit.

Als je op het internet alleen maar geruchten kan vinden zul je hier niet veel meer vinden trouwens, alleen als het echt bevestigd is kan je zeker zijn dat er een vervolg komt.

was inderdaad wel een leuk spelletje voor de afwisseling.
ben meer van de FPS, maar af en toe dit soort games ertussen door houd het leuk.
een 2e deel zou wel leuk zijn als dat er komt ja.

Had een demo gedownload voor de ps3, zag er idd wel goed uit.

Als je op het internet alleen maar geruchten kan vinden zul je hier niet veel meer vinden trouwens, alleen als het echt bevestigd is kan je zeker zijn dat er een vervolg komt.

het vervolg is al weer even bevestigd:cool:

ik heb het op pc , natuurlijk weer zo'n ripoff snel geïmporteerd naar pc van console.
Grafisch echt pracht spel , en verhaal zit echt GOED in elkaar

Idd een goed spel. Heb hem alweer een tijdje in de kast liggen omdat ik hem heb uitgespeeld, maar heb er wel van genoten. Mischien dat ik hem over een tijdje nog een keer speel. Het 2e deel ga ik zowiezo halen!

• Topic Starter Topic Starter
idd vette game en het vervolg moet je zowiezo halen...ben nu al drie dagen bezig aan de game,,,elke avond flink gamen dus en zit nu aan de bossfight Poison ivy,,,dus het einde zal alvast in zicht zijn vrees ik ? :(

Terug
Naar boven