- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfff is dit serieus? Is dat alles wat je zeggen hebt Sjors26 in deze rap?
Wat een grap, dit is geen concurrentie, maar een slechts een vrouw met een verstandelijke handicap.
Oja en mijn hoofd vergelijken met die van Beavis? Haha het laat weer eens zien hoe diep je zinkt.
Want was jij niet degene die vertelde getroffen te zijn door een ethanolexplosie en daardoor je hoofd was verminkt?
Ja de waarheid is hard, vooral als je onwaarheden beweert.
Ik doe alles voor de overwinning en hoop daardoor dat die kanker in je terugkeert.
Sjors die rapper wilt worden, ach het is slechts een fase.
Hou je bek, pijp me, en breng me in extase.
Ja het raakt je..... het rijmen vergt mij weinig concentratie.
Nou kom op b*ch en vertel DBB van je geslachtsoperatie.
Je was vroeger een kerel, maar met vrouwelijke gevoelens onder de leden.
Nu ben je slechts een crackwijf met een lul tussen haar benen.
“Ik heb je hebben waar ik je hebben wil” .... Schat don’t even bother.
Vroeger had je nog ballen, nu ben je slechts een reïncarnatie van Kelly uit Big brother.
Oja kun je nog wat voor me doen? Je bent tenslotte iemand die voor geld entertaint.
Gebruik je charmes en regel me een trio met de dochters van specialpaint.

deelnemers mogen niet stemmen sjors, ook niet op accounts van vriendjes

deelnemers mogen niet stemmen sjors, ook niet op accounts van vriendjes![]()
Hij zit gewoon naast me hoor en hij vind mijn teksten logischerwijs beter. Iets met zinsbouw, spitsvondigheden en creatief met taal.

Hij zit gewoon naast me hoor en hij vind mijn teksten logischerwijs beter. Iets met zinsbouw, spitsvondigheden en creatief met taal.

Omdat we blijkbaar nog wat mogen zeggen nadat de rijms al geplaatst zijn.
Idd je rijms zaten vol creativiteit, zo creatief zelfs dat er geen 1 ding in staat wat ook maar enigzins in de buurt komt van de waarheid.
Daarentegen zijn de "ethanolexplosie", "de kanker" en "de verdenking van jou als man zijn op DBB" allemaal waarheden.
Maargoed laat het hierbij, zie wel hoe de stemming loopt.