MuscleMeat

Peiling Finale: Bosshogg vs Sjors26, Sponsored by Sportfood.nl

Peiling Peiling Wie is de winnaar van de Epic Rhyme Battle?

• Totaal stemmers
    79
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Tatt traint niet, echter eet hij wel als een bodybuilder en dat maakt hem tonnetje rond. ;)

Hoe weten we dat hij een lekkere vriendin heeft?

Bosshogg kwam hard

Bosshogg post eens een pic van je chick. Dan heb je mijn stem!

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Sjors heeft trouwens wel een vast clubje die op haar stemt!

Bosshogg post eens een pic van je chick. Dan heb je mijn stem!

---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

Sjors heeft trouwens wel een vast clubje die op haar stemt!

Een vast clubje haters bedoel je?
Kijk de vorige battles terug en je ziet een man of 10 per defintie op mijn tegenstander stemmen :roflol:

Gotta love 'm;)

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Hoe weten we dat hij een lekkere vriendin heeft?

Trust me, I'm a professional.

Vind de finale toch wat tegenvallen. Ik vind het het leukste om te zien hoe een tegenstander wordt gepakt voor zijn gedrag/fails op het forum. Ipv. standaard tekstjes wat ben je lelijk/wat ben je dom... Aangezien Sjors zich vrij opvallend gedraagt op dit forum had zeker Bosshogg hier wel meer uit kunnen halen. En andersom natuurlijk.

Een vast clubje haters bedoel je?
Kijk de vorige battles terug en je ziet een man of 10 per defintie op mijn tegenstander stemmen :roflol:

Gotta love 'm;)

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Trust me, I'm a professional.

Niet doen of iedereen je haat. Je hebt net zoveel haters als lovers hier! ;)

Klopt wel, alleen de mensen met kleine derde beens haten mij, maar da's logisch.

Zeg ButchMcD, waarom is de poll trouwens 2 dagen open? Ik had al gezegd dat ik voor spek en bonen meedeed ( hoef die prijs niet ), dus waarom zo lang rekken? Kroon die schattige rijmelaar gewoon morgen, het was sowieso naar hem gegaan.

heel PHM stemt de een en onze club de ander. Mja tijdverspilling en heb het niet gelezen moest trainen maar ik hoor bij die andere club dus stem dan voor Sjors.

Klopt wel, alleen de mensen met kleine derde beens haten mij, maar da's logisch.

Zeg ButchMcD, waarom is de poll trouwens 2 dagen open? Ik had al gezegd dat ik voor spek en bonen meedeed ( hoef die prijs niet ), dus waarom zo lang rekken? Kroon die schattige rijmelaar gewoon morgen, het was sowieso naar hem gegaan.

je bent 8x genegeerd dus er zijn maar 8 mensen met een kleine derde been

heel PHM stemt de een en onze club de ander. Mja tijdverspilling en heb het niet gelezen moest trainen maar ik hoor bij die andere club dus stem dan voor Sjors.

Achja dat was te verwachten, zou ook een beetje raar zijn als het andersom was. Zolang ik niet in elkaar geknuppeld word wanneer ik weer eens bij RPB langs kom.

... omdat jij ook vindt dat hij beter is dan jij?

Laatst bewerkt:

strong butthurt

pls go

wie ben jij?

Ruud0111 en jij?

bosshogg sowieso. harde lines.

... omdat jij ook vindt dat hij beter is dan jij?

Nee, niet echt. Maar ik hoef de prijs serieus niet, want ik kan er niks mee dus dat zou nergens op slaan.

Ik vond eigenlijk geen van mijn tegenstanders beter, omdat er simpelweg niet consequent gerijmd werdt en heel veel aspecten van rap en rhyme-battles gewoon niet zijn gebruikt. Maar als je nog nooit zelf een live battle hebt gedraaid dan weet je dat ook niet.
Al moet ik bekennen bosshoggs eerdere rijms niet gelezen te hebben, dus daar kan ik niets van zeggen.
Ik vond Sanca en Eric R vrij sterk en creatief, maar die doen om onduidelijke redenen niet meer mee :p

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

Achja dat was te verwachten, zou ook een beetje raar zijn als het andersom was. Zolang ik niet in elkaar geknuppeld word wanneer ik weer eens bij RPB langs kom.

Ik bescherm je wel moppie.

Terug
Naar boven