- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sanca heeft echt creatiefus. Soort ongeneeselijke rijmziekte. Ik zie die gast zijn belastingaanslagen nog aan elkaar rijmen.

Mag ik met terugwerkende kracht toch voor sanca stemmen?
Valt me beetje tegen deze finale.![]()

Bosshogg post eens een pic van je chick. Dan heb je mijn stem!
---------- Toegevoegd om 19:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------
Sjors heeft trouwens wel een vast clubje die op haar stemt!

Een vast clubje haters bedoel je?
Kijk de vorige battles terug en je ziet een man of 10 per defintie op mijn tegenstander stemmen
Gotta love 'm
---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------
Trust me, I'm a professional.

Klopt wel, alleen de mensen met kleine derde beens haten mij, maar da's logisch.
Zeg ButchMcD, waarom is de poll trouwens 2 dagen open? Ik had al gezegd dat ik voor spek en bonen meedeed ( hoef die prijs niet ), dus waarom zo lang rekken? Kroon die schattige rijmelaar gewoon morgen, het was sowieso naar hem gegaan.
heel PHM stemt de een en onze club de ander. Mja tijdverspilling en heb het niet gelezen moest trainen maar ik hoor bij die andere club dus stem dan voor Sjors.
Klopt wel, alleen de mensen met kleine derde beens haten mij, maar da's logisch.
Zeg ButchMcD, waarom is de poll trouwens 2 dagen open? Ik had al gezegd dat ik voor spek en bonen meedeed ( hoef die prijs niet ), dus waarom zo lang rekken? Kroon die schattige rijmelaar gewoon morgen, het was sowieso naar hem gegaan.

Achja dat was te verwachten, zou ook een beetje raar zijn als het andersom was. Zolang ik niet in elkaar geknuppeld word wanneer ik weer eens bij RPB langs kom.