Fitness Seller

Peiling Finale: Bosshogg vs Sjors26, Sponsored by Sportfood.nl

Peiling Peiling Wie is de winnaar van de Epic Rhyme Battle?

• Totaal stemmers
    79
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Er kan weer gestemd worden. :)

De enquête is nu 2 dagen open i.p.v. de gebruikelijke 1 dag.

Dat geeft mij ook gelijk weer extra tijd. :D

Gaat een close call worden denk ik

we liggen duidelijk voor op schema....

(Nadeel van die snelheid is wel dat men amper de gelegenheid neemt om elkaars rap te analyseren en erop te reageren. Komt dan toch meer uit op voorbereide versjes.)

Juist niet finale waardig helaas.

Deze teksten kun je dan net zo goed al los van elkaar klaar hebben liggen, wat waarschijnlijk al het geval was. Het improviseren en reageren op elkaars teksten is wat het mooi maakt.

Volgens mij is iedereen blij dat ie er van af is

Deze teksten kun je dan net zo goed al los van elkaar klaar hebben liggen, wat waarschijnlijk al het geval was. Het improviseren en reageren op elkaars teksten is wat het mooi maakt.

Indeed.

Je kunt de regeltjes ook prima omwisselen. Er zit buiten de regeltjes om bar weinig structuur in de raps. (IMO) En de meeste zijn niet eens persoonlijk, die kun je in elke battle hergebruiken. (behalve dat stukje over BH's vriendin, en dat gaf ook meteen een pluspunt)

dat gezegd hebbende vond ik die van Sjors mooier in elkaar zitten (ritme en middenrijm enzo)

Volledig mee eens maar de improvisatie is helaas niet te controleren. Je zulk dan eerlijke mensen hebben die eraan houden maar ook die er niet aan houden en dat lijkt mij niet eerlijk en daardoor ook niet leuk.

Laatst bewerkt:
Ik moet bekennen dat ik mijn battle met Shady leuker vond, had iets meer spanning.
Toch was het me een waar genoegen Vito. Je had een lekkere snelheid en dat vind ik zelf prettig.
Overigens denk ik niet dat Bosshogg kant en klare teksten had, hij heeft best wat ingespeeld. Ik weet alleen te weinig van hem om echt diep te gaan. Behalve dat zijn vriendin lekker is, hij spijbelt en ik wat met zijn nick kan rommelen.
Ik had alleen mijn 1e ronde klaar ( althans, die heb ik iets voor elven geschreven ), de rest is direct op zijn rondes getypt.

Ik moet bekennen dat ik mijn battle met Shady leuker vond, had iets meer spanning.
Toch was het me een waar genoegen Vito. Je had een lekkere snelheid en dat vind ik zelf prettig.
Overigens denk ik niet dat Bosshogg kant en klare teksten had, hij heeft best wat ingespeeld. Ik weet alleen te weinig van hem om echt diep te gaan. Behalve dat zijn vriendin lekker is, hij spijbelt en ik wat met zijn nick kan rommelen.
Ik had geen alleen mijn 1e ronde klaar ( althans, die heb ik iets voor elven geschreven )

Had zelf ook alle zinnen uit mijn eerste tekst van te voren gemaakt. Bij de 2de misschien 1 of 2 daarvan gebruikt als opvulling.

Had je toch iets onderschat. Nadat ik van Sanca had gewonnen dacht ik dat ik er al was.

Had zelf ook alle zinnen uit mijn eerste tekst van te voren gemaakt. Bij de 2de misschien 1 of 2 daarvan gebruikt als opvulling.

Had je toch iets onderschat. Nadat ik van Sanca had gewonnen dacht ik dat ik er al was.

Sanca heeft echt creatiefus. Soort ongeneeselijke rijmziekte. Ik zie die gast zijn belastingaanslagen nog aan elkaar rijmen.

Volgens mij is iedereen blij dat ie er van af is

Als je het ook over mij hebt... ik doe geen uitspraken hierover.

giphy.gif

Bosshogg was toch iets beter imo.

ik dacht dat sjors haar eerste battle al had verloren en nu staat ze in de finale? heb niet opgelet wat er allemaal is gebeurt??

Mag ik met terugwerkende kracht toch voor sanca stemmen?

Valt me beetje tegen deze finale. :(

De stemmen gaan aardig snel nu.

gestemd op bosshog alleen al omdat het veel overzichterlijkere rijms zijn.

Benieuwd of sjors weer een "zand in vagina"woedeaanval krijgt :popcorn:

Terug
Naar boven