gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb jij live battles gedaan Sjors? Ook je vlechtjes aan je hoofdhuid vastgenaaid gehad(zal vast wel een fancy kappersterm voor zijn)?
Gelieve te antwoorden in begrijpelijk, burgerlijk Nederlands.
Bij voorbaat dank
.Ik vond Sanca en Eric R vrij sterk en creatief, maar die doen om onduidelijke redenen niet meer mee

Ik vond Sanca en Eric R vrij sterk en creatief, maar die doen om onduidelijke redenen niet meer mee![]()

Buiten de battle vind ik Sanca beter rijmen vreemd genoeg, en dat viel me ook op bij een paar andere...
Het is begrijpelijk dat EricR niet meedoet i.v.m. oneerlijke tegenstemmers. Hij had kunnen meedoen op een nieuw / ander account zodat hij wel de stemmen krijgt die hij verdiend. Zoals ik eerder zei, had hij het nog ver kunnen schoppen.

Op de battle van Bosshogg en mezelf is amper gestemd geweest, jammer genoeg, eerlijk gezegd dacht ik dat de winst al binnen was, zo zie je maar wat een regeltje over een carcrash kan doen
Gelukkig nemen ze me de Flowergrrrl cup toch niet meer af
Het "probleem" was dat er teveel tijd tussen de battles zat en ik teveel op voorhand begon te schrijven om het dan weer dagelijks te veranderen, ik kom het hardste als ik er niet teveel over nadenk en alles er spontaan uitflap![]()

Dan zijn live battles PRECIES jouw ding ^_^
Sowieso kun je ritme en klemtonen beter toepassen omdat geschreven tekst dat niet kan weergeven. Eigenlijk slaat op schrift battelen ook nergens op, want je kunt veel dingen niet toepassen of ze komen niet uit de verf.
Misschien een leuke nieuwe hobby Sanca? Kun je nog geld mee verdienen ook![]()
Al moet ik bekennen bosshoggs eerdere rijms niet gelezen te hebben, dus daar kan ik niets van zeggen.
Buiten de battle vind ik Sanca beter rijmen vreemd genoeg, en dat viel me ook op bij een paar andere...
Het is begrijpelijk dat EricR niet meedoet i.v.m. oneerlijke tegenstemmers. Hij had kunnen meedoen op een nieuw / ander account zodat hij wel de stemmen krijgt die hij verdiend. Zoals ik eerder zei, had hij het nog ver kunnen schoppen.
Misschien de volgende keer, al zal ik de rijm contest niet meer organiseren. De rijm battles zijn leuk om te doen, maar niet het hele geregel eromheen en daar zat vreemd genoeg het meeste tijd in voor mijn gevoel. Buiten dat, heb ik er geen tijd meer voor. Ik ben dan hooguit zelf een deelnemer en stomp de winnaar van de troon.![]()
Wil het best wel een volgende keer regelen. Zit toch best vaak op DBB. Alleen dan bepaal ik zelf wel wanneer de battles zijn en kiezen de deelnemers daar uit en anders hebben ze pech.

Ik denk dat ik er wel overheen kom hoor snuit.
Mijn vent is weer thuis dus eigenlijk kan alles me nu gestolen worden. Vito, felicidados!
groetjes aan je vriendin