Fitness Seller

Peiling Finale: Bosshogg vs Sjors26, Sponsored by Sportfood.nl

Peiling Peiling Wie is de winnaar van de Epic Rhyme Battle?

• Totaal stemmers
    79
  • Peiling gesloten .
heb jij live battles gedaan Sjors? Ook je vlechtjes aan je hoofdhuid vastgenaaid gehad(zal vast wel een fancy kappersterm voor zijn)?

Gelieve te antwoorden in begrijpelijk, burgerlijk Nederlands.

Bij voorbaat dank

heb jij live battles gedaan Sjors? Ook je vlechtjes aan je hoofdhuid vastgenaaid gehad(zal vast wel een fancy kappersterm voor zijn)?

Gelieve te antwoorden in begrijpelijk, burgerlijk Nederlands.

Bij voorbaat dank

Jazeker in mijn jonge jaren. In flitz, cultuurhuis en tijdens de culturele zondagen in UT. Ik heb kankersteen ( excusez le mot ) voor me gehad en met Glaze ( ex-pitch ) in Osdorp gejammed. Jammer eigenlijk dat ik dat op een gegeven moment niet meer zo boeiend vond. Ouder worden zal er wel mee te maken hebben.
Ik hou van creativiteit en rap battles zijn absoluut het summum van kunst. Is zoveel moeilijker dan men denkt.
En dat zijn doorgaans geen 2regel-rijmpjes met woorden die op elkaar lijken.

• Topic Starter Topic Starter
.Ik vond Sanca en Eric R vrij sterk en creatief, maar die doen om onduidelijke redenen niet meer mee

Buiten de battle vind ik Sanca beter rijmen vreemd genoeg, en dat viel me ook op bij een paar andere...
Het is begrijpelijk dat EricR niet meedoet i.v.m. oneerlijke tegenstemmers. Hij had kunnen meedoen op een nieuw / ander account zodat hij wel de stemmen krijgt die hij verdiend. Zoals ik eerder zei, had hij het nog ver kunnen schoppen.

Misschien de volgende keer, al zal ik de rijm contest niet meer organiseren. De rijm battles zijn leuk om te doen, maar niet het hele geregel eromheen en daar zat vreemd genoeg het meeste tijd in voor mijn gevoel. Buiten dat, heb ik er geen tijd meer voor. Ik ben dan hooguit zelf een deelnemer en stomp de winnaar van de troon. :D

Ik vond Sanca en Eric R vrij sterk en creatief, maar die doen om onduidelijke redenen niet meer mee :p

Op de battle van Bosshogg en mezelf is amper gestemd geweest, jammer genoeg, eerlijk gezegd dacht ik dat de winst al binnen was, zo zie je maar wat een regeltje over een carcrash kan doen

Gelukkig nemen ze me de Flowergrrrl cup toch niet meer af :D

Buiten de battle vind ik Sanca beter rijmen vreemd genoeg, en dat viel me ook op bij een paar andere...
Het is begrijpelijk dat EricR niet meedoet i.v.m. oneerlijke tegenstemmers. Hij had kunnen meedoen op een nieuw / ander account zodat hij wel de stemmen krijgt die hij verdiend. Zoals ik eerder zei, had hij het nog ver kunnen schoppen.

Het "probleem" was dat er teveel tijd tussen de battles zat en ik teveel op voorhand begon te schrijven om het dan weer dagelijks te veranderen, ik kom het hardste als ik er niet teveel over nadenk en alles er spontaan uitflap :P

Op de battle van Bosshogg en mezelf is amper gestemd geweest, jammer genoeg, eerlijk gezegd dacht ik dat de winst al binnen was, zo zie je maar wat een regeltje over een carcrash kan doen

Gelukkig nemen ze me de Flowergrrrl cup toch niet meer af :D

Het "probleem" was dat er teveel tijd tussen de battles zat en ik teveel op voorhand begon te schrijven om het dan weer dagelijks te veranderen, ik kom het hardste als ik er niet teveel over nadenk en alles er spontaan uitflap :P

Dan zijn live battles PRECIES jouw ding ^_^
Sowieso kun je ritme en klemtonen beter toepassen omdat geschreven tekst dat niet kan weergeven. Eigenlijk slaat op schrift battelen ook nergens op, want je kunt veel dingen niet toepassen of ze komen niet uit de verf.
Misschien een leuke nieuwe hobby Sanca? Kun je nog geld mee verdienen ook :D

Dan zijn live battles PRECIES jouw ding ^_^
Sowieso kun je ritme en klemtonen beter toepassen omdat geschreven tekst dat niet kan weergeven. Eigenlijk slaat op schrift battelen ook nergens op, want je kunt veel dingen niet toepassen of ze komen niet uit de verf.
Misschien een leuke nieuwe hobby Sanca? Kun je nog geld mee verdienen ook :D

Ik ben er ooit een tijdje redelijk serieus mee bezig geweest, deed ik spitten over mijn groovebox maar dat is ondertussen zo lang geleden dat het wel in een ander leven lijkt

Weet niet hoor, vond in het begin Sjors veel sterker als Vito.
Later komt Vito wel aardig terug en zakt Sjors wat terug, om later toch weer hard terug te komen.

Mijn stem gaat naar Sjors.

Al moet ik bekennen bosshoggs eerdere rijms niet gelezen te hebben, dus daar kan ik niets van zeggen.

u wot? ik had al veel goede dingen aan Tatt verspilt omdat ik niet wist hoe goed hij was. En die battle tegen Sanca was wel de beste van mij.

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Misschien de volgende keer, al zal ik de rijm contest niet meer organiseren. De rijm battles zijn leuk om te doen, maar niet het hele geregel eromheen en daar zat vreemd genoeg het meeste tijd in voor mijn gevoel. Buiten dat, heb ik er geen tijd meer voor. Ik ben dan hooguit zelf een deelnemer en stomp de winnaar van de troon. :D

Wil het best wel een volgende keer regelen. Zit toch best vaak op DBB. Alleen dan bepaal ik zelf wel wanneer de battles zijn en kiezen de deelnemers daar uit en anders hebben ze pech.

:D

Ik ga het zo teruglezen, promise.

sjors had al helemaal niet in de finale moeten staan.

Gewoon lucky.

Bosshogg mede zeeuw, gefeliciteerd

Wil het best wel een volgende keer regelen. Zit toch best vaak op DBB. Alleen dan bepaal ik zelf wel wanneer de battles zijn en kiezen de deelnemers daar uit en anders hebben ze pech.

:thumbs:

Het probleem van acht deelnemers is dat je al snel in de finale zit. Je hoeft maar twee battles te winnen en je zit in de finale, en drie battles om de finale te winnen. Wordt er een battle niet gespeeld, dan gaat het erg hard en je hoeft niet eens goed te rijmen om de finale te halen.

Of je laat meer deelnemers toe, maar dat is een hoop geregel en battles.

Bump

Ziet er niet goed uit, George :p

Ik denk dat ik er wel overheen kom hoor snuit.
Mijn vent is weer thuis dus eigenlijk kan alles me nu gestolen worden. Vito, felicidados!

groetjes aan je vriendin :p

:roflol:
Ik ben zijn vriend
smug.png

Was mijn vote nog wel op tijd trouwens ?

Vandaag om 11:57 sluit de enquête en morgen komt de aankondiging want heb er vandaag geen tijd voor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou Sportfood, kom er maar in.

Terug
Naar boven