Fitness Seller

Battlefield Bad Company 2

voor de mensen die twijfelen of ze hem moeten kopen, hij is nu tijdelijk maar €34 bij steam :)

btw die lagg die ik vaak had kwam door die verdoete trend micro anti virus troep die op mijn laptop was geïnstalleerd :mad:
als ik die uitschakel dan gaat alles prima en speel ik veel beter!
(ik heb nu avast AV free edition, is dat een beetje goed?)

decapitator kan jij ook ff een screenshot posten, heb namelijk bij mij het gevoeld dat de AA niet werkt???
en welke directx gebruik je eigenlijk?

Laatst bewerkt:
heb je dan geen last van "fish-eye" effect als ie boven de 80 staat?

en ik heb nu alles op high met 8xMSAA en 8xAF, resolutie 1024x768.
Vsync off, HBAO on (geen idee wat dat is???)
framerates schommelen dan iets boven de 30fps.

hier twee screenshots, valt toch een beetje tegen:
11v455g.jpg

2jdp3xf.jpg

Je gebruikt wel gewoon dx10 toch?

Ik heb geen last van fish-eye. Ik speel op een resolutie van 1920x1200.

Kan ook wel een screenshot maken van hoe het er bij mij op de hoogste instellingen uitziet.

Je gebruikt wel gewoon dx10 toch?

Ik heb geen last van fish-eye. Ik speel op een resolutie van 1920x1200.

Kan ook wel een screenshot maken van hoe het er bij mij op de hoogste instellingen uitziet.

Is er zoveel verschill tss dx 9 en 10 dan?
Ik speel hem nog op 9 aangezien ik ng xp heb. En vind de graphics toch wel super met alles op max...

Laatst bewerkt:
Die muziek :roflol: Ik lig dubbel hier :roflol:

Al duidelijk verbetering te zien :), moet wel lekker zijn trouwens om te spelen met alles op max :D op de drukste momenten zonder haperingen.

Haha die muziek, nice heur. Heb je een thumbsup en een comment gegeven. Je krijgt dr best goeie comments op. Zal als ik max level ben in Allods Online eens kijken of ik wat pvp-vids in elkaar kan knutselen op die manier.

Ik heb hem vorige week vrijdag in de bus gekregen, ik moet toegeven dat ik verkocht ben. Vind het ook wel een vet game.
Het is wel wat wennen.
Tot spijt van mijn maten, ik kreeg gistere onmens veel invites voor Cod terwijl ik met battlefield bezig was. Lol

Toevallig wat volk dat op Ps3 speelt?

• Topic Starter Topic Starter
Haha die muziek, nice heur. Heb je een thumbsup en een comment gegeven. Je krijgt dr best goeie comments op. Zal als ik max level ben in Allods Online eens kijken of ik wat pvp-vids in elkaar kan knutselen op die manier.

lol pvp vids, ga je wow recorden? :D

Al duidelijk verbetering te zien :), moet wel lekker zijn trouwens om te spelen met alles op max :D op de drukste momenten zonder haperingen.

thanks :P inderdaad loopt wel lekker, alleen soms toch ff wel lage fps als ik record, maar das normaal denk ik? maar speel nu ff niet meer, ben aan het wachten op de patch.

Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen speelt hem hier op de pc ofzo?

Toch de meeste, maar ik dacht dat vipo hem wel op console speelde.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Kzou het niet weten, moest er al ****ing lang zijn. maarjah je kent het...

In mijn vriendenlijst heb ik maar 1 iemand die battlefield geregeld speelt, hij heeft sinds battlefield, cod niet meer gespeeld. Al de rest blijven cod trouw. Wil wel eens zien wat het geeft om battlefield met een aardige squad te spelen. Meestal beland ik nu solo in een squad of met een hoop stumpers die geen besef van tactiek hebben.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven