Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hehe nee , maar wil weer cardio op gaan pakken. Ben namelijk laatst weer 3 kilo omhoog gegaan maar ook in vetpercentage. Wil gewoon nu gaan toewerken naar een gewicht rond de 90kg met 10% vet. Wil daarom m'n cardio weer gaan toevoegen en daarom dus wat minder lang bezig zijn met KT. Dus was opzoek naar een WIN-WIN situatie die ik hierin dus hoop te vinden .
Heb vanmorgen mijn voedingsschema een keer onder de loep genomen en geconcludeerd dat deze moet gaan veranderen. Net met vergadering op het werk ervoor gezorgd dat we een magnetron krijgen in de kantine dus de rijstmaaltijden kunnen nu ook gegeten worden .
Zo vanavond ga ik beginnen met m'n SS programma van Rippetoe.
Heb er erg veel zin in en ben vol gemotiveerd.
Voel sowieso al dat 3x per week trainen me beter gaat liggen.
Vooral omdat ik ook tennis en de competitie volgende maand al weer begint.
Doel voor vanavond!:
Squats
20 x 5 x 2
40 x 5 x 1
60 x 3 x 1
70 x 2 x 1
Work sets
80 x 5 x 3
Bench Press
20 x 5 x 2
32.5 x 5 x 1
45 x 3 x 1
52.5 x 2 x 1
Work sets
60 x 5 x 3
Deadlift
60 x 5 x 2
72.5 x 5 x 1
85 x 3 x 1
92.5 x 2 x 1
Work set
100 x 5 x 1
Wil namelijk eerst zorgen dat bij alle oefeningen de techniek goed zit en dat ik een mooie progressie kan op zetten de komende maanden. Vandaar dus ook de reden dat ik even onder m'n maximale gewichten op dit moment blijf. Zo geef ik mezelf de tijd m'n techniek te verbeteren en me te laten wennen aan het programma. Waar ik dan hierna ervoor kan gaan zorgen dat ik m'n kracht op ga bouwen en hopelijk zo ook wat meer massa kan gaan aanmaken.
Zo training er weer opzitten. Beviel me erg goed het systeem van 3 compound oefeningen. Borst voelde vooral goed. Bij Deadlift vooral even aan m'n techniek gewerkt.
Squats
20 x 5 x 2
40 x 5 x 1
60 x 3 x 1
70 x 2 x 1
Work sets
80 x 5 x 3
Bench Press
20 x 5 x 2
40 x 5 x 1
55 x 3 x 1
65 x 2 x 1
Work sets
70 x 5 x 3
Deadlift
40 x 5 x 2
60 x 5 x 1
75 x 3 x 1
82.5 x 2 x 1
Work set
90 x 5 x 3
Al met al dus wel tevreden, ben benieuwd hoe deze workout vrijdag zal verlopen. Vraag me ook af hoe ik me donderdag voel .
Nu net de kwark achter de kiezen, tandjes poetsen en het bedje weer in!