Fitness Seller

BBQ saus

Boyunderstood

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Waardering
0
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het vinden van een Barbeque saus. Ik wil net als Ronnie Coleman geroosterd kipfilet eten, maar dan wel met BBQ saus. In dat filmpje van hem zie je hem die lekker kipfilet eten met die saus, alleen in de supermarkt kan je die niet zomaar vinden.

Iemand enig idee waar ik bbq saus kan kopen, het liefst van Heinz

Bij de mac hebben ze het in kleine kuipjes ;)

ga bij een toko kijken man, voor een zoetzure saus!

Volgens mij heb ik geregeld van die flesjes BBQ saus van Remia in de supermarkt gezien. Kleine bakjes, van knoflook tot wat is het al niet. Het zou alleen mijn geld me niet waard zijn.

Kipfilet met kipkruiden :P

bbq saus kun je gewoon in de supermarkt krijgen.
kan zijn dat niet alle supermarkten ze hebben.
maar de meeste toch echt wel.

of je kijkt bij een reformwinkel daar hebben ze ook bbqsaus zonder suiker.....
maar anders hebben ze in elke supermarkt bbqsaus standaart....hoort bij de tafelsausen;)

Ehm... hebben jullie al naar zijn locatie gekeken ?

Curacao, da's buitenland man, weet ik veel wat ze daar wel of niet verkopen of hoe ze het daar noemen.

Kwam bestoldschool niet van de antillen ?

Boyunderstood zei:
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met het vinden van een Barbeque saus. Ik wil net als Ronnie Coleman geroosterd kipfilet eten, maar dan wel met BBQ saus. In dat filmpje van hem zie je hem die lekker kipfilet eten met die saus, alleen in de supermarkt kan je die niet zomaar vinden.
Iemand enig idee waar ik bbq saus kan kopen, het liefst van Heinz
In verschillende toko's kun je die saus halen of anders op Schiphol (ik weet niet of je daar in de buurt zit) bij de Foodplaza in het winkelcentrum. Ik heb de saus al meerdere malen gekocht en hij smaakt geweldig. Je kunt die van Kraft kopen, maar er zijn ook want andere merken. Je herkent ze zo, dus het maakt niet echt uit welke je neemt.

Maar elke andere winkel met buitenlandse artikelen heeft die saus wel.

Eet smakelijk.

Sweet Chilli !!!! Zit in flessen, maar ook in bakjes van de remia!

gewoon kale kip nemen,en anders met wat kruiden
wie eet er hier nog voor de smaak:rolleyes: ;)

Als je geen BBQ-saus kan vinden, kun je het ook zelf maken (je kunt meer tegelijk maken en het minimaal 1 week in de koelkast bewaren, misschien zelfs twee weken). Met dit recept kom je aardig in de buurt van de meeste BBQ-sauzen.

Benodigdheden:
* 8 eetlepel tomatenketchup
* 3 eetlepels (warm) water (warm water mengt beter)
* 2 eetlepels azijn (witte azijn)
* 3/4 tot 1 eetlepel suiker of honing
* 1 theelepel paprikapoeder
* 1 theelepel chilipoeder (poeder van chilipepers)
* snufje zout

Meng dan alle ingredienten door elkaar. Je kunt naar smaak de verhoudingen veranderen.

wazzup zei:
Curacao, da's buitenland man, weet ik veel wat ze daar wel of niet verkopen of hoe ze het daar noemen.
oeps....:p

wazzup zei:

Oh shit, dat veranderd inderdaad de hele kwestie...

Dan weet ik het ook niet!!!!

wazzup zei:

Kan tie misschien een traytje laten bezorgen via FEDEX, TNT etc.. :p

ronnie kan dat vreten vanwege zn hoge stofwisseling, denk niet dat jij dat fullscale moet gaan eten, en ook in de bulk beperken, gezien het suikerlevel

Terug
Naar boven