Luukste
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja die piriformis stretch is idd een killer, ik merk nu al wat verbetering eerst kon ik ook nauwelijks voorover buigen. Gewoon iedere dag ff doen.sick, dikke presses animal
enne dat mobiliteits ding van je bevalt me wel.... echt heel erg, die ene dat je je been op je andere been legt (voet op knie zeg maar) en dan voorover moet buigen is echt horrible... ik kan dan dus niet eens voorover buigen![]()
Jeah buddy!Haha precies, baas boven baas.
Dan doe ik voor die tijd een 250 bench.![]()
Als ik mijn huidige max, 125 dus, voor een paar reps druk. Dan ga ik voor de 3 plates 1rm.120 was inderdaad een speedrep, je had er makkelijk nog een 2e en misschien nog wel een 3e rep mee kunnen maken. 130 close grip je sowieso al met een andere opbouw, misschien wel 135.
Wanneer ga je weer toewerken naar een 1RM?
Krolse kater? n**ga wut?
Thnx willem, ik dacht wel dat je zo'n training kon waarderen. De leg extensions waren met squeeze bovenin voor de cuts in quads, maar dat is info die ik er maar niet direct bij vermeld.
Hehe en nu nog steeds

Bedankt Luuk, volgende keer 5x5x155 of gewoon die 160 voor 3x5.Gruwelijke squats man, flinke verbetering in vergelijking met vorige week.
120 was inderdaad een speedrep, je had er makkelijk nog een 2e en misschien nog wel een 3e rep mee kunnen maken. 130 close grip je sowieso al met een andere opbouw, misschien wel 135.
Wanneer ga je weer toewerken naar een 1RM?
Jep.
Geen carnaval voor mij, = geen alcohol maar toch pr's.
Binnenkort een goed benchshirt aanschaffen dan moet het wel lukken.
Thats how we roll Jop, volgende keer ga ik proberen mezelf 4x op te trekken.
Lekker lekker ja.de presses waren wel lekker he
die 1x ....0kg was ook lekker van myn hehaha