- Waardering
- 761
Nee. Je denkt die 175 gaat zo makkelijk ik gooi er 185 op. Laten we maar wachten wat Faddermakker te zeggen heeft.![]()
Ja, dat zal het inderdaad wel geweest zijn. Always stick to the plan.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee. Je denkt die 175 gaat zo makkelijk ik gooi er 185 op. Laten we maar wachten wat Faddermakker te zeggen heeft.![]()

200 is in zicht!!!!1Echt gruwelijke squats man, de 200 is niet ver meer...
De Leg Press was horror.
Bedankt kane, de 200 komt er idd over een tijdje aan!Damn dikke squat, na de deadlift volgt nu de andere mijlpaal.
2-0-0!
Ach ik had geen zin om 10 singles te doen met 175 dus dan maar het gewicht omhoog gooien, waarom niet. Grinden hoort erbij als je zwaar gaat anders train je gewoon niet hard.Maar hij heeft toch nog nooit 1x185 gedaan, he? Snap niet waarom je dat dan wilt proberen na zoveel zware singles. Is ook niet echt goed uitgedraaid aangezien hij zo heeft moeten grinden, precies.
Normaal stick ik ook to the plan, maar zo nu en dan moet je zeggen **** het plan en er nog wat plates bij steken.Ja, dat zal het inderdaad wel geweest zijn. Always stick to the plan.![]()
Hij gaat inderdaad als een mother****er.mother****er! dikke dikke dikke dikke deadlift workout.
Niet speciaal man, ik heb hier een lijstje met mijn rep outs van 90 tot 115 en daaruit kies ik iedere week er eentje die ik wil verbeteren. Afhankelijk of ik zin heb om zwaar te gaan of wat lichter. 120 moet ik idd binnenkort drukken, ga ik wel doen als ik weer een rep out met 115 doe omdat dat beter gaat dan dat je een repout met 90 net hebt gedaan, wellicht volgende week dus als ik dan 4 reps met 115 probeer.Goed gepompt, mijn beste. Ga je met close grips weer rep-outs doen en elke week 5 kg erbij? Ik wacht nog altijd op 120 cgbp!
Tis je boy, fappermakker als de takelwagen.