AndroidHealthClinic

Beastmode

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
27-01-10 (BENEN)
Squat:
4x5x150
6x150
5x10x100

Legpress:
10x140
10x150
10x160
10x170
10x180
10x190
10x200
10x210

Cable crunches:
5x15

Spinal decompression:
Paar keertjes.

Comment: Lekkere training, niet al teveel rust bij de squats. Allemaal flink diep en met goede vorm. Nu al flinke spierpijn.

Laatst bewerkt:
Heb je ook echt rugkanker of is het preventief?

Brutaal volume. Hoe gaat het nu met je onderrug trouwens?

Heb je ook echt rugkanker of is het preventief?
Vooral preventief, momenteel wel beetje rugkanker maar squatten ging prima vandaag.

Brutaal volume. Hoe gaat het nu met je onderrug trouwens?
Een volumineuze training idd, onderrug gaat wel beter weer. Maar ik ga gewone deads vanaf nu uit mijn schema fl*kkeren. De 250 is gepullt, ik heb alles bereikt wat ik wilde bereiken. Tijd voor een 250 squat.

:bow: @ je doel

Kerel, blijf eens Deadliften!

Omdat ik er geen meerwaarde meer in zie, ik doe toch geen pl wedstrijden, sterkste man of wat dan ook. Ik train enkel en alleen voor mezelf, de deadlift is een geweldige oefening maar ook een die, vind ik, veel risico met zich meebrengt. En dat risico is het mij niet meer waard op dit moment, iedere deadlift training weer jezelf tot het uiterste focussen om zo goed en net mogelijk te pullen heb ik geen zin meer in.

Als mijn squat eenmaal 30-40 kg sterker is als nu dan kan ik voor de gein nog eens een soort van semi 1rm proberen, ik heb zo'n vermoeden dat er dan weer een nieuw pr zal zijn aangezien mijn benen dan een stuk groter/sterker zullen zijn. Overigens zal ik weer romanian deadlifts geregeld gaan doen zodat mijn erectors niet geheel gaan atroferen. Doordat ik geen gewone deads meer zal doen zal ik sneller herstellen en kan ik bv weer zware barbell rows toevoegen die mijn bovenrug sterker zullen maken.

:cool: Het zal een lange weg worden maar dat maakt niet uit.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Kerel, blijf eens Deadliften!

Misschien als je mij hebt ingehaald ;)

250 is niet genoeg gewicht om te retiren man. Waar ben je mee bezig.

Ik retire ook niet, ik verleg mijn focus.

Je retired de deadlift.

De gewone deadlift, de RDL komt weer helemaal terug!

250 is niet genoeg gewicht om te retiren man. Waar ben je mee bezig.
:roflol: ik snap je aan de ene kant wel fadder, maar was je aanloop en opbouw naar die dl wel goed/degelijk? heb je niet het idee dat wanneer je het anders had aangepakt je rug wel meer ''gespaard'' had gebleven?

Ging om die laatste deadlift training, laatste rep pullde ik een "Simon" en nu ben ik bang. Maar ik heb dat al een tijdje dat ik angst heb om iets te vernken ondanks dat mijn techniek heel behoorlijk is volgens mij.

Ging om die laatste deadlift training, laatste rep pullde ik een "Simon" en nu ben ik bang. Maar ik heb dat al een tijdje dat ik angst heb om iets te vernken ondanks dat mijn techniek heel behoorlijk is volgens mij.

:roflol: maar ik heb volgens mij die 250 op film gezien? zag er volgens mij goed uit nog hoor

29-01-10 (UB2)
CG benchpress:
4x115
1x120
1x125
5x110

Dumbbell press:
5x10x34

Hammer chins:
3x

Shrugs:
20x100
20x130
25x150

EZ curls:
5x10x30

Comment: Hoho 3 bench pr's in een training, dat ik dat nog ooit mag meemaken. De 120 was meer een speed rep en de 125 ging ook behoorlijk vlot. 130 gaat niet lang meer duren.

sick, dikke presses animal

enne dat mobiliteits ding van je bevalt me wel.... echt heel erg, die ene dat je je been op je andere been legt (voet op knie zeg maar) en dan voorover moet buigen is echt horrible... ik kan dan dus niet eens voorover buigen :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven