Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt Kwark, verder gaat het zoals het gaat en is het zoals het is.Dikke squats! *(vorige training) en die R-DL ben ik ook stil vanmooi man.
Hoest ie verders?
over niet al te lange tijd pull ik waarschijnlijk op deze manier mijn dl pr dus dat is wel leuk.De tijd zal het uitwijzen, echter heb ik geen haast. Zoals ik jou al verteld heb ben ik al reeds content met mijn lb pull kracht alles wat er nu nog bij komt is mooi meegenomen.Gruwelijke RDL ja. Over 2 weken 240 voor reps met een andere opbouw?
Bedankt Kwark, verder gaat het zoals het gaat en is het zoals het is.
. Goed bezig man, Je UB is ook mooi aan het bijtrekken. RDL zijn epic.
nu weet ik waar Sugar Lee aan is overleden.Tik 'm aan G, lekker nummer trouwens. Die jongens komen er wel.
Thnx bro, ik heb mijn zinnen op een 150 floorpress gezet.. Goed bezig man, Je UB is ook mooi aan het bijtrekken. RDL zijn epic.
Het zal er wel mee te maken hebben dat ik zo nu en dan in de aura van "naturel pomper" aka "the polish experiment" verkeer. Ik heb er anders ook geen verklaring voor.
Thnx StarterNr20, die 10x10 hakt er behoorlijk in. Denk dat je zoiets niet te lang moet doen maar goed.wtf man, sick ass pulls... as usual. maar dit is wel een hele heftige training in zen geheel. eensch met luuk.