Fitness Seller

Bedankt XXL Nutrition

Jammer genoeg heeft die gym van ons al M double you -_- ik heb er ook helemaal geen ruk aan

Perzik mango / bosvruchten/ vanille vind ik de lekkerste van de delicious. Al moet ik zeggen dat de straciatella van M double you ook echt goddelijk is :)

Had laatst proefzakje aardbei/banaan. Kanonneeee, echt lekker!

Bij m'n gym zijn ze gestopt met de verkoop van shake's. Ze verkopen nu pakjes met ready to drink eiwit, dingen zitten in een automaat. Zijn niet te zuipen,zijn veel te duur en je krijgt ruim 2x zo weinig als toen ze nog zelf shake's verkochten.:mad:

mijn gym heeft m double you, harstikke duur natuurlijk maar wel erg lekker. Misschien kan ik mijn gym interesseren voor whey delicious... dan moeten ze het natuurlijk wel eerst kunnen proeven. Zijn er samples te krijgen?

Groet,

Jurre

mijn gym heeft m double you, harstikke duur natuurlijk maar wel erg lekker. Misschien kan ik mijn gym interesseren voor whey delicious... dan moeten ze het natuurlijk wel eerst kunnen proeven. Zijn er samples te krijgen?

Groet,

Jurre

als de gym even contact met ons opneemt dan kunnen we altijd wat sample's opsturen.

Terug
Naar boven