MuscleMeat

Bedrijfsfitness

Marc W

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Ik mag gratis van mijn werk naar de sportschool. Leuk? Nou ja, nu moet ik al voor de vijfde keer tegen een collega zeggen dat ik geen zin heb om samen te gaan. Ik heb daar helemaal geen zin in. In mijn vrije tijd wil ik bepaalde collega's niet direct tegenkomen. Niet dat ik ze zo verschrikkelijk vind, maar ik heb daar gewoon geen zin in. Ik wil werk en vrije tijd apart houden!

Ik train tegenwoordig weer meer zelf thuis, om van het gezeur af te zijn. Bovendien die lui ouwehóeren meer dan dat ze trainen. Het gaat niet om het trainen maar om de babbelie babbelie babbelie, het lult maar door. Ben je zo eenzaam dan? Laat mij gewoon me training afwerken. :(

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou een beetje medeleven kunnen waarderen Frietbakker! Hoe zou jij het vinden als je moest trainen tezamen met dikke vrouwen van middelbare leeftijd, louter en alleen omdat ze je collega zijn. Kan je wel thuis gaan trainen, maar ze weten dat je veel aan sport doet, dus je móet naar die sportschool en je training wordt verplichte teambuilding en meer van die ellende.

Ik zie het probleem niet. Wees gewoon eerlijk tegen je collega's. Dat waardeert men meer (en begrijpt men beter) dan dat je je afzondert of nors doet.

Ik snap je probleem wel Marc, ik moet er ook niet aandenken om met bepaalde collega's te moeten fitnessen!

Ik train ook "samen" (nou ja tegelijkertijd) met mijn collega's... Ik glimlach vriendelijk, spot ze als ze er om vragen, zeg er wat van als ze gevaarlijk dom bezig zijn en verder heb ik mijn oordopjes in (en soms staat zelfs mijn MP3 speler aan) en ben ik bezig met mijn eigen training. Tijd voor uitgebreid bijpraten heb ik niet tijdens mijn training (alleen op zondag).

Ja ik zou er ook geen zin in hebben om met mensen van mijn werk samen te moeten trainen.

Zet een iPod op of train op andere tijden, mensen zijn snel beledigd (heb ik gemerkt) als je zegt alleen te willen gaan.

Terug
Naar boven