MuscleMeat

Beetje Moe? Powerful Sleep: Secrets of the Inner Sleep Clock[EBOOK]

den_dimi

Competitive Bodybuilder
Waardering
46
Site:
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

This program was designed to allow you to get less sleep, and a better quality of sleep. This book also talks about methods of geting a higher quality of sleep and things that are bad for getting good sleep. The Description is also on the main site!

hmm interesting :D zal het zeker ff lezen.. maar als ik nou 4 of 5 uur slaap.. gaat dat dan niet ten koste van mijn gains??? :D

ziet er uit als pure"MIKE!!! IT'S amazing!!!"

Dit is erg interessant, ga ik zeker eens lezen

Slaap dient om je lichaam te laten herstellen van de schade die het tijdens de dag heeft opgelopen. Ik heb wel vaker gehoord dat het menselijk lichaam genoeg heeft aan 3 uur slaap per etmaal. Alles wat je meer slaapt zou verslaving zijn. Voor een BBer zal dit dan waarschijnlijk iets hoger liggen omdat een BBer simpelweg meer schade aan zijn lichaam toebrengt dan de gemiddelde mens.

Mijn ervaring is: Bullshit! Ik heb een hele tijd geleefd met 3 á 4 uur slaap per etmaal en ik kan je vertellen 'ik voelde me een vaatdoek!' Ik heb een heel lange herstelperiode daarna gehad. Nu ben ik er wel overheen. Ik ben wel van mening dat 7 á 8 uur slaap per nacht beter is dan langer. Maar het precieze aantal uren zal van persoon tot persoon verschillen..

Bij mij is het slapen niet het probleem maar het opstaan, als ik zelfs 12 uur slaap en dan wakker wordt, kerel, shit ik weet niet wat me overkomt, ik haat dat opstaan, maar 10 sec na het opstaan ben ik weer fit.. rare fratsen

Wat ik wel heb dat als ik uitslaap me helemaal gaar voel en dat als ik vroeg op sta ik heel de dag ook fit ben en me lekker voel.

ik voel me de hele dag moe als ik opsta met een wekker (lees: 06:30)... als ik gewoon wakker wordt is dat veel minder, ook al is dat om 06:30.

regelmaat is ieg belangrijk, als je heel correct elk uur hetzelfde gaat slapen (soort ritueel) en elk uur zelfde tijd dan 'automatisch' wakker wordt (dus niet met wekker) dan slaap je naar het schijnt ideaal. Ben benieuwd of dit ook in het ebook staat.

merk bij mezelf: minder dan 8 uur: een wrak, meer dan 8-9 uur: heel de dag suf en fitloos

• Topic Starter Topic Starter
te lang slapen is iig niet goed.. ik slaap meestal 10u per dag :$ en ben meestal de eerste 3 uur sinds ik wakker ben nog heel moe

ideale slaaptijd licht rond de 7 uur geloof ik (afhankelijk van leeftijd)

yeah ik denk ook dat je een beetje een gouden middenweg moet zoeken en het zeker persoonlijk is.. als ik kort slaap merk ik wel dat ik fitter ben.. maar na een aantal dagen achter elkaar kort slapen krijg ik een terugval en heb ik gewoon 2 dagen heel veel slaap nodig.. en te lang slapen zorgt de hele dag voor een duf moe gevoel.. aaahh de vele mysteries van de slaap :D

Ik wou dat ik zo'n persoon was die aan 4 uur slaap genoeg zou hebben.

Thanks bro, geweldig! Ik had al eens over dit boek gehoord, maar heb me er verder niet in verdiept. Zal 't zeker eens doorlezen :)

Zal het eens doorlezen... kan zeker intressant zijn. :)

vriendin van mijn moeder had genoeg aan 5 uur slaap per nacht..dan was ze ook echt topfit als ze wakker werd

Damn iedereen zit hier te zeiken over zen slaapprobleem in deze thread ... lees gewoon het boek! Ik heb voor elke probleem hier een oplossing gevonden in het boek!

Ik heb het gelezen maar ik begrijp nog steeds niet waarom je je slaap met minstens 2 uur kunt verkorten.

Ik moet er niet aan denken om mijn slaap te verkorten, ik slaap nu gem 7 uur per dag
om 5:30 opstaan en om 10-10:30 naar bedje toe, als ik minder slaap wordt ik heeeeeeellllllll shagerijnig.

ga het eens lezen.
heb de laatste tijd een beetje moeite om een goeie nacht te maken.
misschien helpt dit wel een beetje :)

Terug
Naar boven