AndroidHealthClinic

Begin foto

Nah das goed. Ge moet ergens beginnen. Succes dude!

- die ketting is fout!
- de pose is slecht uitgevoerd

en nu het positieve:
Ga lekker trainen, raak verslaafd aan het ijzer. Als beginner moet het wel lukken je bf% omlaag te brengen en wat spier te winnen. Zie bijv. een Zelda hier op het board.

vreten idd, en keihard trainen:cool: maja zou wel n btj opletten met wat je eet, zodat je niet te hoog in vet% gaat zitten

Als ik jou was zou ik nu al stoppen, heeft geen zin meer:D
hahahaah grapje man

Nee komt helemaal goed, gewoon goed trainen, veel eten. GOED eten dus niet teveel vet jasper! Iedereen begint onderaan.

je hoeft niet speciaal meer te gaan eten, je hebt namelijk genoeg voorraad en je begint nog maar pas. je moet mischien wel je eten wat aanpassen, namelijk de ongezonde dingen(voor zover je die eet) eruit halen.
Leuk dat je een foto post, nu weet ik hoe ik eruit had gezien en hoeveel ik had gewogen als ik niet begonnen was met trainen.

gaat helemaal goedkomen gozer, moet jij eens kijken na je 1e jaar keihard trainen en vreten (en dit forum blijven lezen)

gewoon zo snel mogelijk voor jezelf een voedingsschema gaan opstellen, dan weet je wat je moet eten hoelaat en hoeveel. kun je daar alvast gewend aan raken.

ik wou dat ik dat van dag 1 af had gedaan :thumb:

Na 5 weken is er nog weinig zinvols over te zeggen, maar als je nou over een maand of twee/drie nog eens een foto plaatst weten we meer. Gewoon volhouden iig.

Goed dat je foto's maakt van je beginstatus. Als je veel leest en dat wat je (hier) leest, uitvoert (snoeihard trainen, perfect eten en lekker lang slapen), kun je over een paar maandjes in je vuistje lachen bij het terugzien van die foto's. Dat werkt motiverend.
En onthoud: Go hard or go home! :P

Mooi dat je regelmatig foto´s maakt. Dat doe ik ook altijd en je zal merken dat dit zeer motiverend werkt. Ik zou wel ff cutten tot een goede basis en dan vanaf dat lekker massa kweken. Gaat je zekers lukken en alvast suc6 :cool:

Emile zei:
Mooi dat je regelmatig foto´s maakt. Dat doe ik ook altijd en je zal merken dat dit zeer motiverend werkt. Ik zou wel ff cutten tot een goede basis en dan vanaf dat lekker massa kweken. Gaat je zekers lukken en alvast suc6 :cool:

Mee eens. :)

Succes en niet opgeven als het even tegenvalt! :)

bartp zei:
Mee eens. :)

Succes en niet opgeven als het even tegenvalt! :)

Maar, is het niet beter als hij nu gewoon doortraint tot eind mei ofzo of juni en dan gaat cutten? Anders gaat hij nu cutten, en dan gaat hij weer vreten als de zomer er is.. hij kan toch beter na de zomer cutten?

Na de zomer cutten ??? Of superclean bulken, of cutten imo, aangezien je een beginner bent zou ik clean bulken aangezien je dan wat vet% zult verliezen.

• Topic Starter Topic Starter
Sagefrancis.... niet zo jaloers...jij hebt Cocktron al :slap:

ik denk dat je best wel een goede aanleg hebt voor spiermassa aan te zetten. en idd zoals iedereen zegt, je voeding wat aanpassen(als je dat al niet gedaan hebt :) ). en door die beginfase heen bijten, plots zul je de resultaten serieus beginnen zien en dan geraak je nooit meer weg uit de fitness, you are dooooomed, DOOOOOMED I TELL YOU :D

goed, en nu trainen !!!! en eten!!!!

venendaal.. komt daar niet Purol weg? lippenbalsem :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Mn eten heb ik al enigzins aangepast. zit nu op 2.5gr eiwit per kg. Carbs heb ik ook wat omhoog gegooid en vet zit ik op de 40 gr per dag +-(verschilt per avondmaal).

die motivatie zit wel goed :) heb t idee dat mn triceps groeien als kolen.
t zal wat zwaarder gaan worden als ik moet cutten denk ik. aan de andere kant..ik wil zeker geen buik overhouden zoals die van mn vader :D

thx voor de reacties!!

(plurol?! nooit van gehoord!! zendium tandpasta schijnt hier wel vandaan te komen 8) )

Beter zo, ik zelf heb er wel spijt van dat ik geen before pics heb, dan zou ik het brute verschil kunnen zien wat anderen nu wel zien.

Het is jammer

Terug
Naar boven