Fitness Seller

Begin foto's Trippie

Trippie88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
69kg
Vetpercentage
8%
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Heu, hier begin foto's om de boel wat bij te houden. In het verleden " winter 2009" iets van 2 maanden getrained zonder succes obv. Nu opnieuw beginnen volgens de Rippetoe methode. Gister was de eerste trainingsdag ben benieuwd hoe het zal gaan.

Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift

Workout B
3x5 Squat
3x5 Press
5x3 Power cleans

Workouts A and B alternate on 3 non-consecutive days per week.

Voor de rest eet ik wat ik eten kan, met 1 uur voor de training whey shake.

Begin met deze stats

3x5x60kg Squat
3x5x40kg BP
1x5x70kg DL

vannacht van me stokje gegaan nadat ik me blaas geleegd had, dus de training zal goed geweest zijn.

Trainings log;

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/log-trippie-263806/

Laatst bewerkt:
Mooie basis om wat van te maken! Succes. Rippetoe is heilig hier dus het zal je goed doen ;).

IK zou het wheyshakje trouwens ná de training doen!

Mooie basis om wat van te maken! Succes. Rippetoe is heilig hier dus het zal je goed doen ;).

IK zou het wheyshakje trouwens ná de training doen!

Ik zou nog maar eens in de supplementen sectie gaan kijken;)

Succes jongen, hoeveel weeg je nu? En ga je een logje openen?

• Like
Waarderingen: Obeb
  • Topic Starter Topic Starter
Las hier een stukje over waarom whey voor de training;

http://www.ergogenics.org/gezondheid119.html

Weet ook niet zo goed wat ik moet geloven, zijn zoveel onderzoeken naar gedaan.

Zit op 1,87 bij 63kg met een vetpercentage van 6% met vierpuntsmeting? Ze bedoelde waarschijnlijk dat ik een skinny mother****er was :o

Weird legs maar zeker aanleg denk ik :)

Net even gekeken;)

En nu? Of beter gezegd. Wil je eens uitleggen waarom jij denkt dat je beter niet na de training kunt nemen?
Is gewoon beter om ervoor te pakken je hebt ook niet zoveel kcal nodig in dat shakeje voor je training.
Zie wetenschap sectie daar ergens tussen.
Achter je training pak je beter snelle suikers en daarna Veel kcal met eiwitten.

good luck

Ziet er al aardig rippd uit, allen nog meer massa

Sucses met je doelstellingen kerel. Hoeveel weeg je nu?:)

Nog de beste wensen, maar man wat een relaxed begin van het nieuwe jaar, 1 biertje/glaasje champagne en tegen 2en slapen. Ondertussen op 67,5kg d'r zit temminste vooruitgang in. Alleen me herstel met rippetoe ligt op 4-5 dagen ???

Vrij mager, maar wel een goede basis om een mooi fysiek van te maken denk ik.

Nog de beste wensen, maar man wat een relaxed begin van het nieuwe jaar, 1 biertje/glaasje champagne en tegen 2en slapen. Ondertussen op 67,5kg d'r zit temminste vooruitgang in. Alleen me herstel met rippetoe ligt op 4-5 dagen ???

Gaat wel weer over, zometeen heb je niet zoveel meer nodig. Blijven eten en goed slapen.

Succes ermee

Je hoeft je iig geen zorgen te maken om je vet%, dus mooi goed bulken en over een half jaartje ben je zo'n 15kg zwaarder als je je best doet. Beetje dezelfde stats als waar ik mee begon.

Lijkt me trouwens ook wel goed om een log bij te houden (geen idee waar je dit doet). Voornamelijk omdat ik denk dat me training en rust beter kan.
:(

Log kun je bijhouden in de Training/schema's sectie :)

Ondertussen goed onderweg, rond de 67/69kg. Vetpercentage is naar mijn oog hetzelfde gebleven alleen me voeding is gewoon niet goed genoeg. Daarnaast is mijn slaappatroon ook niet echt hoe moet zijn ivm slaapstoornis. Ik nam daarbij al 20mg melatonine maar dat werkt maar voor een paar dagen, en zodra ik niet meer gebruik ben ik zomaar 2/4 dagen wakker...

Dus elke tip qua voeding of slaap die me mogelijk kan helpen, let me have it! :D

Terug
Naar boven