XXL Nutrition

begin met 1ste keer..

Robberto

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
79kg
Hallo,
ik train nu 2,5jaar voluit,en ga tot uiterste steeds.
ik ben nu 33jaar,weeg nu 79 kilo,ga 4keer in de week trainen en heb een zwaar eetschema.
vroeger heb ik ook veel getraint,helaas gestopt en jaren niet meer gedaan en sinds 2,5jaar weer opgepakt,ik woog eerst 60 en nu na 2,5jaar 79 kilo.Alleen door goed eten en whey gain te gebruiken verders niks.
ben gespierd maar ook erg doog.:Dwel mooi hele bouw is er gewoon.alleen merk nu dat ik blijf hangen,met gewicht en met trainen.
Ik heb heel veel gezocht op internet,en in verdiept en heb toch besloten om dianabol genemen.het is nu mijn eerste kuurtje,en krijg ook een nakuur bij.Verders heb ik bij een gezondheids winkel ook een drankje gehaalt om na de kuur de lever te herstellen.Ik weet ook dat er nare gevolgen van zijn van het gebruik van dianabol.
Maar toch heb ik een vraag,hoe lang mag je dianabol nu gebruiken?
Want dat is toch verschillend van wat ik lees op internet.
Is het nu maximaal 6 weken?of 8 weken?
en als de kuur afgerond is hoelang is de tussen tijd dat je weer een nieuwe kuur mag beginnen?Mijn idee is dat ik nu mijn 1ste kuur afmaak,half jaar geen kuur meer en gewoon weer keihard verder train.Ben erg benieuwd wat jullie mening en gedachte erachter zit.

Laatst bewerkt:
6 weken max zou ik doen ja. En dan op 40 a 50mg.
Niet vergeten na te kuren he ;)

Voor en na de kuur bloed laten trekken en wanneer je weer wil beginnen ook weer bloed laten trekken. Pas dan weet je of je hersteld bent, hoewel een half jaar OFF zijn meer dan genoeg is.

Ik zou ook mijn voeding- en trainingschema in de daarvoor bestemde secties posten om het volledige uit je kuur te krijgen ;)

• Topic Starter Topic Starter
nee, heb een nakuurtje erbij gekregen.Hij heeft het net gebrackt bij me en me uitgelegt,beste is om op tebouwen eerst 4 perdag,20mg en week 2 6 perdag week 3 8per dag.tot 40mg en dan later afbouwen weer. nakuurtje is van nolvadex en heb serpafar bij gekregen van hem.
ik heb mijn eetschema ook gepost, of moet ik die hier ook even bij doen?bij deze topic maar ik weet niet als dat mag?

Op en af bouwen is niet nodig, 20mg zet geen zoden aan de dijk.

gewoon 40-50 mg pd vanaf het begin.

Omdat dit mn eerste kuur is,zodat lichaam aan kan wennen.

4 weken nolvadex 20mg per dag

waarom geen test? je zal met test veel beter resultaat halen man;)
dan kan je dbol als kick gebruiken voor de 1e 4 weken.
zal je veel meer uit halen ... op je 1e kuur reageer je het best.

Gaan met die banaan, je leert er zelf van.

Houden op 40 of 50mg per dag, op en af bouwen is niet nodig dat zorgt alleen maar voor hormoonschommelingen in je lichaam.

Dank jullie wel van reacties,
de jongen waar van heb,doet ook wedstrijden enso,:rolleyes:ben gewoon beetje voorzichtig en de zijn zoveel kuren.in overleg met hem heb ik deze genomen.:)test en nog paar zijn ook voorbij gekomen,maar je moet toch eens een beslissing nemen.

heb nu 20mg op voor mijn eerste dag,en zal het morgen wel opvoeren naar 40mg.mn maat was zeer te spreken over mijn eetschema en de training.wil gewoon het uiterste er uithalen.

Alvast bedankt van jullie reacties

waarom geen test? je zal met test veel beter resultaat halen man;)
dan kan je dbol als kick gebruiken voor de 1e 4 weken.
zal je veel meer uit halen ... op je 1e kuur reageer je het best.
mee eens ik ga nu ook mijn eerste kuur doen en gebruik dbol als kickstart.
week 1 t/m 10 500mg test e misschien tot week 12 eerst kijken hoe het gaat :D

Dank jullie wel van reacties,
de jongen waar van heb,doet ook wedstrijden enso,:rolleyes:ben gewoon beetje voorzichtig en de zijn zoveel kuren.in overleg met hem heb ik deze genomen.:)test en nog paar zijn ook voorbij gekomen,maar je moet toch eens een beslissing nemen.

heb nu 20mg op voor mijn eerste dag,en zal het morgen wel opvoeren naar 40mg.mn maat was zeer te spreken over mijn eetschema en de training.wil gewoon het uiterste er uithalen.

Alvast bedankt van jullie reacties

Niet iedereen die wedstrijden doet heeft er ook daadwerkelijk verstand van. Nooit zomaar iemands advies opvolgen, altijd eerst zelf ook research doen.

Succes met de kuur

Terug
Naar boven