Fitness Seller

Begin van een nieuwe wereld orde..

BackInAction

Competitive Bodybuilder
Waardering
20
Lengte
1m85
Massa
115kg
Begin van een nieuwe wereldorde.. ONZIN OF KERN VAN WAARHEID?

[Link niet meer beschikbaar]

hoofdtitel waarmee METROkrant uitpakt.. :cool:

PROBLEM > REACTION > SOLUTION
Hegeliaans principe
oud maar werkt nog steeds perfect!

Ze creëren ZELF een gemanipuleerd, gecontroleerd probleem:
DE FINANCIËLE CRISIS (PROBLEM)

Dan schreeuwt een angstige wereldbevolking dat "ZE" er iets moeten aan doen...
HELP, ONZE CENTEN EN ONS WERK KOMEN IN GEVAAR... (REACTION)

Dan komen ZE met een oplossing/systeem die we zonder deze eerste 2 stappen NOOIT AANVAARD ZOUDEN HEBBEN..
Ze centraliseren macht en besluitvorming steeds verder en verder van ons weg... Net als met de EU, staat de macht verder en verder van de man in de straat en in handen van een steeds kleiner wordende groep.. (SOLUTION)

Ik hoor ze al roepen: ' samenzweringstheorie '
Wel leg me dan eens uit wat er dan wel is gebeurd.. :cool:

New world order? Alu-hoedje pakt. Ja boze opzet ligt er dik bovenop deze keer. Met stap 2 en 3 ga ik mee, of de eerste stap gecreëerd is, wij als klootjesvolk zullen het nooit weten. Maar zo lang het internet nog vrij is om dit soort zaken te bespreken heb ik nog hoop dat ze ons niet bij dn nek hebben. Van wie is het internet en wie heeft de autoriteit tot controle daarover is imo de cruciale vraag.

dacht dat het over ericR ging

Als je weet hoe het monetary system werkt dan is de financiële crisis een lachertje , zoals ron paul zei ' How are you gonna solve the inflation problem with more inflation? '

Achja over een paar maanden schreeuwen dan de complot-denkers dat er maar weinig mensen nodig voor zijn, zo'n complot. Rationelen zeggen dan dat er wel duizenden/miljoenen mensen bij betrokken moeten zijn en je dit niet stil kan houden, over and over again.

• Topic Starter Topic Starter
Achja over een paar maanden schreeuwen dan de complot-denkers dat er maar weinig mensen nodig voor zijn, zo'n complot. Rationelen zeggen dan dat er wel duizenden/miljoenen mensen bij betrokken moeten zijn en je dit niet stil kan houden, over and over again.

Rationelen zeggen dat het in de aard van het beestje (elite van deze wereld) zit om alles te doen om eigen pens te vullen ten koste van al de anderen.
Grote bedrijven worden wettelijk gezien als: RECHTSPERSONEN
Wel, als we die 'personen' eens gaan analyseren..
dan voldoen ze aan veel criteria van een psychopaat.

in Klaasfritz termen:

[X] Gladde prater/oppervlakkige charme.
[X] Sterk opgeblazen gevoel van eigenwaarde.
[X] Pathologisch liegen.
[X] Gebrek aan berouw of schuldgevoel.
[X] Geen verantwoordelijkheid nemen voor het eigen gedrag.
[X] List en bedrog/manipulerend gedrag.
[X] Ontbreken aan emotionele diepgang.
[X] Kil/gebrek aan empathie.
[X] Parasitaire levensstijl.
[X] Gebrekkige beheersing van gedrag.
[X] Impulsiviteit.

dus winstbejag BOVEN AL HET ANDERE, gevoel en menselijkheid zijn alleen noodzakelijk als de opini van het volk moet gewonnen worden om meer producten te slijten.. Dus enkel hun perceptie is van belang. :mad:

Ieder bestuur streeft dezelfde idealen na. De top van de zakenwereld beslist enkel op deze basis. Ze staan bovenaan niet door hun mensenliefde maar door hun keiharde nietsontziende beslissingen en manoeuvres! Deze elite gaat letterlijk over lijken, ontketent oorlogen en andere miserie zoals de financiële crisis om te gebruiken als een pion op het grote mondiale schaakspel.

Laatst bewerkt:
zouden de marokkanen hier ook iets mee te maken hebben?

Er zijn ook niet veel mensen nodig voor zo'n complot.
Dit soort shit gebeurd al honderden jaren.
Er is altijd een elite groep mensen die heerst over de massa mensen.

zouden de marokkanen hier ook iets mee te maken hebben?

die zever (immigratie rassenhaat/angst) is voor de wereldpolitiek een nieuwe tool om te gebruiken.. Het houdt de massa bezig en zorgt voor veel toogpraat.. In tussentijd nemen ze onze rechten en vrijheden systematisch af. Beslissingen die ons treffen worden steeds verder en verder van ons weg genomen (EU).
De opruk van camera's etc wordt lekker getolereerd.. in functie van een eenrichtingsweg 'veiligheidsbeleid'. Binnenkort blijft er niet veel meer over van onze vrijheden en leven we als muizen in een doolhof, we lopen volledig in rij omdat we weten dat iedere misstap door BIG BROTHER gezien wordt. De conditionering is al lang begonnen! We aanvaarden ieder verlies en erger nog we denken dat we er een goede zaak mee doen. (omwille van onze angst)
Resultaat is '1984' (film), een "Orwellian state'.

Laatst bewerkt:
New world order? Alu-hoedje pakt. Ja boze opzet ligt er dik bovenop deze keer. Met stap 2 en 3 ga ik mee, of de eerste stap gecreëerd is, wij als klootjesvolk zullen het nooit weten. Maar zo lang het internet nog vrij is om dit soort zaken te bespreken heb ik nog hoop dat ze ons niet bij dn nek hebben. Van wie is het internet en wie heeft de autoriteit tot controle daarover is imo de cruciale vraag.

Rationelen zeggen dat het in de aard van het beestje (elite van deze wereld) zit om alles te doen om eigen pens te vullen ten koste van al de anderen.
Grote bedrijven worden wettelijk gezien als: RECHTSPERSONEN
Wel, als we die 'personen' eens gaan analyseren..
dan voldoen ze aan veel criteria van een psychopaat.

in Klaasfritz termen:

efezfzf

dus winstbejag BOVEN AL HET ANDERE, gevoel en menselijkheid zijn alleen noodzakelijk als de opini van het volk moet gewonnen worden om meer producten te slijten.. Dus enkel hun perceptie is van belang. :mad:

Ieder bestuur streeft dezelfde idealen na. De top van de zakenwereld beslist enkel op deze basis. Ze staan bovenaan niet door hun mensenliefde maar door hun keiharde nietsontziende beslissingen en manoeuvres! Deze elite gaat letterlijk over lijken, ontketent oorlogen en andere miserie zoals de financiële crisis om te gebruiken als een pion op het grote mondiale schaakspel.

Potverdomme wat een ongelovelijk achterlijke figuren zijn jullie.
Zijn jullie überhaupt wel ooit naar school geweest?

Nog erger dan gelovigen.

Een rechtspersoon als psychopaat afbeelden, ben je helemaal tokkie? Het is verdomme niet eens een natuurlijk persoon, laat staan iets of iemand met gevoelens.

Oja, wereldorde is één woord, samenstelling... jeweetzelluf. :rolleyes:

Laatst bewerkt:

Nog erger dan gelovigen.

Een rechtspersoon als psychopaat afbeelden, ben je helemaal tokkie? Het is verdomme niet eens een natuurlijk persoon, laat staan iets of iemand met gevoelens.

Zolang we in het monetary system zitten zal alles om geld en macht gaan. Opbrengst is het belangrijkst voor hen , wordt duidelijk als je kijkt hoe aspartaam legaal geworden is evenals fluoride.

Zolang we in het monetary system zitten zal alles om geld en macht gaan. Opbrengst is het belangrijkst voor hen , wordt duidelijk als je kijkt hoe aspartaam legaal geworden is evenals fluoride.

plus 100

ik ben blij dat er best veel mensen op dbb er nog nuchter over nadenken doet me goed. helaas kun je er wijnig aan doen.

je kan het venus project steunen best interesant om even te lezen ofzo

zie signature hieronder voor de site:D

Waar heb je overigens je dialectische verklaring van de financiële crisis vandaan BiA?

Nog erger dan gelovigen. >>> aaaaa.. dat doet pijn.. :D

ongelovelijk bedoel je ongelooflijk hehe :D

zie de eerder geposte film.. is natuurlijk geen "echte" analyse, eerder een aanzet op eens goed na te denken welke rol bedrijven invullen in onze maatschappij en de gevaren ervan..

wat bedoel je juist BB? :rolleyes:

dit?
http://www.youtube.com/watch?v=Pin8fbdGV9Y

of mijn dialect? Dat heb ik van ons moeder geërfd..

Ik doel op je verwijzing naar Hegel, wiens dialectiek van these, antithese en synthese naar voren lijkt te komen in je openingspost. Echter is de antithese in mijn ogen slechts een voortborduren op de these (financiële crisis), zonder dat er een echte antithese (tegenstelling) wordt gepresenteerd.

Het kan natuurlijk zijn dat ik me vergis in het herkennen van de dialectiek van Hegel. Laat ik de vraag anders stellen: waar haal je Hegel vandaan in dit geheel?

Terug
Naar boven