MuscleMeat

Antwoorden op levensvragen over leven, dood, religie en filosofie. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jammer dat je haat verkondigt klus en geen tolerantie hebt tov andersdenkenden
 
Het is verdraagzaamheid jegens andersdenkenden.
Ik deel die mening ook, maar ik denk wel dat het komt door de stijfheid van het Christelijk geloof.
Ik ben zelf van kerk naar kerk gesleept in mijn jeugd, tot de Jehova's aan toe.
Opzich valt het klus niet te verwijten.
Als we het in een ander daglicht stellen dan zien we dat klus voor zijn mening uitkomt en ook zijn "fout" toegeeft en er zeker over nadenkt en er wat mee doet.
Zulke mensen groeien ook sneller dan die koppig zijn en vast zitten in hun opgelegde denkpatroon.
 
jammer dat je haat verkondigt klus en geen tolerantie hebt tov andersdenkenden

ik heb weldegelijk tolerantie tov andersdenkenden, alleen zal ik wat duidelijker zijn in mijn mening door bij alles toe te voegen " ik VIND "


ik verkondig geen haat maar probeer zoveel mogelijk uit naastenliefde te reageren; helaas ben ik ook maar een mens en bij lange na niet perfect!

;)
 
Het is verdraagzaamheid jegens andersdenkenden.
Ik deel die mening ook, maar ik denk wel dat het komt door de stijfheid van het Christelijk geloof.
Ik ben zelf van kerk naar kerk gesleept in mijn jeugd, tot de Jehova's aan toe.
Opzich valt het klus niet te verwijten.
Als we het in een ander daglicht stellen dan zien we dat klus voor zijn mening uitkomt en ook zijn "fout" toegeeft en er zeker over nadenkt en er wat mee doet.
Zulke mensen groeien ook sneller dan die koppig zijn en vast zitten in hun opgelegde denkpatroon.



juist, ik wil idd wel groeien op geestelijk vlak, maar dat is idd moeilijk als je bepaalde rolpatronen eerst moet afleggen...........


ik ben vroeger wel christelijk opgevoed, maar eenmaal zelfstandig op eigen benen heb ik GOD links laten liggen.......ik dacht het allemaal wel alleen af te kunnen..........
na een aantal overheids-appartementen te hebben bezocht kwam ik er juist achter dat ik geestelijk behoorlijk onvolwassen bezig was.............( helaas was Klus vroeger geen lieverdje :o )
 
Het mag zo onderhand toch wel bekend zijn dat het enige wat musclebear hier wil is hier constant de meest vergezochte zogenaamd paranormale troep posten om reacties uit te lokken, kijk maar eens naar wat voor onzinnige topics hij de laatste tijd geopend heeft, gun en aub zijn pleziertje niet en smijt em op negeer
 
Back
Naar boven