Fitness Seller

begin voedingschema

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
het wil niet egt lukken om men voedingsschemain orde te krijgen
na wat lezen de laatste paar dagen wou k uit komen op 15% vet 30% eiwitten 55% Khd dit lukt opzich maar de calorieen zijn veel te weinig.
zo weinig dat ik al stroopwafels enzo ben gaan toevoegen maar nog steeds kom ik niet aan de calorieen die ik nodig zou zijn.

ik train nu ma/di/wo/vrij (19.00-21.00) en zaterdag morgen(10.00-12.00) en dan vooral veel reps om vet te verbranden want dat is voor mij eerste doel. ( 19jr/191cm/110kg/redelijk hoog vet % denk ik, niet gemeten)

aangezien ik niet zou weten hoe ik meer kcal zou moeten binnekrijgen
de +-50gram lijnzaad zit niet bij de calculaties in trouwens

Zaterdag en zondag heb ik ook niet meegeteld want das voor mij onmogelijk dat precies goed in te vullen( uitgaan/werken etc.)

Het plaatjes invoegen werkt niet dus hier de link
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3672344.html

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je voeding is werkelijk een 1 waard.
Lees je eerst maar eens heel goed in, dan valt er nog veel te leren.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
dat et slecht was had ik zelf al in gedachten zit er alleen wel mee dat ik me moet aanpassen aan wat me ouders koken, vandaar de aardappels enzo, heb allemaal wel gelezen dat je die dingen liever moet mijden.

wat wil je bereiken? afvallen? hoe haal je t dan in je hoofd stroopwafels in je voedingsschema te zetten? ;)

dat kwam puur omdat ik kwa vetten laag zat en kwa calorieen al helemaal, zelfde met die chocolaatjes dat wil ik eigelijk niet.
haal maandag eerst een paar bakken kwark en brinta oid. en dan daarmee het meeste vervangen.
ik lust eigelijk geen kwark maar dat is even bijzaak.
ik hoef geen kg's kwijt, die weegschaal intreseerd me wat dat betreft weinig als maar strakker word.

Je hoeft geen kilo's kwijt maar je wilt wel strakker worden?
lol

je moet niet met tegenzin dingen gaan eten dat houd je toch niet lang vol
lees de sticky's en dan kom je al een heel eind sucses!

hahaha ik vind m wel lache je schema, 1 april grap cker?

Je wilt afvallen maar toch je calorieen halen?

Je zegt dat je nu je onderhoud nog lang niet haalt, dus zou je nu al moeten afvallen... is dit niet zo eet je dus al te veel!

k val ook wel af maar niet snel genoeg omdat ik dus de verhoudingen verkeerd heb denk ik, in 8 weken 7 kilo

en k ben meer iemand van alsk resultaat zie hou k dinge vol en anders moeilijk:O

Wil je ook in spier afvallen dan? 8 weken 7 kilo lijkt mij best netjes hoor, er van uit gaande dat je niet te veel spier verliest.

prutser.
7kilo in 8 weken is ****ing goed. Je hebt er jaren over gedaan om een dik varken te worden, nu denk je zeker dat je in een paar weken omdat het zomer wordt wel kan veranderen in een adonis?

dik varken? ahah :P dan begrijp je me even verkeerd maargoed zal der maar niet teveel op in gaan.

heerlijk om te lezen dat ik er zo weinig van begreep:P bump *

wtf? wat wil je nou man

oh niks , verveelde me

Terug
Naar boven