newinthegame
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
het wil niet egt lukken om men voedingsschemain orde te krijgen
na wat lezen de laatste paar dagen wou k uit komen op 15% vet 30% eiwitten 55% Khd dit lukt opzich maar de calorieen zijn veel te weinig.
zo weinig dat ik al stroopwafels enzo ben gaan toevoegen maar nog steeds kom ik niet aan de calorieen die ik nodig zou zijn.
ik train nu ma/di/wo/vrij (19.00-21.00) en zaterdag morgen(10.00-12.00) en dan vooral veel reps om vet te verbranden want dat is voor mij eerste doel. ( 19jr/191cm/110kg/redelijk hoog vet % denk ik, niet gemeten)
aangezien ik niet zou weten hoe ik meer kcal zou moeten binnekrijgen
de +-50gram lijnzaad zit niet bij de calculaties in trouwens
Zaterdag en zondag heb ik ook niet meegeteld want das voor mij onmogelijk dat precies goed in te vullen( uitgaan/werken etc.)
Het plaatjes invoegen werkt niet dus hier de link
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3672344.html
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
na wat lezen de laatste paar dagen wou k uit komen op 15% vet 30% eiwitten 55% Khd dit lukt opzich maar de calorieen zijn veel te weinig.
zo weinig dat ik al stroopwafels enzo ben gaan toevoegen maar nog steeds kom ik niet aan de calorieen die ik nodig zou zijn.
ik train nu ma/di/wo/vrij (19.00-21.00) en zaterdag morgen(10.00-12.00) en dan vooral veel reps om vet te verbranden want dat is voor mij eerste doel. ( 19jr/191cm/110kg/redelijk hoog vet % denk ik, niet gemeten)
aangezien ik niet zou weten hoe ik meer kcal zou moeten binnekrijgen
de +-50gram lijnzaad zit niet bij de calculaties in trouwens
Zaterdag en zondag heb ik ook niet meegeteld want das voor mij onmogelijk dat precies goed in te vullen( uitgaan/werken etc.)
Het plaatjes invoegen werkt niet dus hier de link
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3672344.html
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dan begrijp je me even verkeerd maargoed zal der maar niet teveel op in gaan.