XXL Nutrition

beginneling?

venomdude

Novice
Waardering
0
hoi

ik weeg rond de 64 kg en ben 1m85 ongeveer. Ik zou willen verdikken en probeer dit al een tijdje door enorm veel te eten, maar er komen amper kilo's bij. Dus ben ik op het internet beginnen zoeken en vond dit : Aankomen in gewicht en spiermassa
Mijn bedoeling is om zo snel mogelijk veel bij te komen en spieren te kweken. Mijn 1ste vraag is dus : is dit wel goed voor een beginneling? Indien ja, hoeveel zou ik ongeveer bijkomen op 2 maand tijd ? (weet niet of dit voorspelbaar is)
ikzelf woon in België dus ik weet ook niet direct waar dit te kopen... misschien in intersport ?

mvg

Veel rijst eten en pasta en kip en een goede eitwit koolhydraten shake. Beetje moeilijk om te zeggen hoe je zo snel mogelijk kan aankomen. Ik had er ook moeite mee toen ik een jaar of 18 was maar naar mate ik ouder werdt ging het wat makkelijk maar behoud is beetje moeilijk.

Hoe snel je aan kan komen hangt af van je stofwisseling, eten en ga maar door. Anders vraag je sportinstructeur, als die je ziet kan die je het beste adviseren

Veel rijst eten en pasta en kip en een goede eitwit koolhydraten shake. Beetje moeilijk om te zeggen hoe je zo snel mogelijk kan aankomen. Ik had er ook moeite mee toen ik een jaar of 18 was maar naar mate ik ouder werdt ging het wat makkelijk maar behoud is beetje moeilijk.

Hoe snel je aan kan komen hangt af van je stofwisseling, eten en ga maar door. Anders vraag je sportinstructeur, als die je ziet kan die je het beste adviseren

Schrijf eens op wat je letterlijk dagelijks eet

weightgainer kan je perfect mee beginnen. Hoeveel je zal aankomen is niet te voorspellen. Als je je voeding in orde houd, kun je best wat aankomen :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ochtend : 3 boterhammen , 2 met noordzeesla 1 met choco
10u : appel
middag : 7 boterhammen met van alles ewa erop.
14u: zo'n pakketje wafels (4)
18u: warm eten , is ook elke dag verschillend
21u: stuk fruit + bol cornflakes

• Topic Starter Topic Starter
ma is da wel gezond om met creatine en weight gainer te beginnen?

Je eet veels te weinig. Zorg dat je om de 2 uur eet ook al is het een klein beetje maar dan raak je gewend aan veel eten. uiteindelijk moet je ongeveer 6 grote maaltijden naar binnen kunnen werken. Ook moet je even kijken in de voedingssectie voor goede producten..

Kan allebei geen kwaad. Ik weet niet hoelang je traint? maar als je pas een maan of 6 traint kan je nog makkelijk zonder, maar het kan geen kwaad voor het lichaam ofzo.. Maar je moet eerst zorgen dat je een mooi voedingsschema samensteld. Daarna kan je kijken naar crea, whey, weightgainer ed

Ik zou daar nog even mee wachten aangezien je nog een groentje bent;)

ochtend :4 boterhammen , 2 met kipfilet 2 met runderrookvlees
10u : appel + 250 gram naturel/franse kwark
middag : 4 boterhammen met van alles ewa erop.
14u: 4 boterhammen kipfilet/ runderrookvlees + zo'n pakketje wafels (4)
18u: warm eten, is ook elke dag verschillend
21u: stuk fruit + bol cornflakes + 250 gram kwark

Zo ongeveer zou ik het doen.

whey gainer kan je wel nemen
creatine is zonde moetje je pas na 5 tot 8 maanden intersief trainen gebruik de eerste peroide schiet je toch wel om hoog me kracht

Terug
Naar boven